0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
کافه ژپتو
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب کافه ژپتو

نویسنده:
نغمه نائینی
درباره کافه ژپتو
کافه ژپتو داستان "مهتا" ست. دختری شاد و بی‌خیال، که در حال انجام مقدمات جشن ازدواجش است. همه چیز خوب است جز خاطرات کمرنگ شده‌ی گذشته… چیزی تا عروسی نمانده اما یک تصادف، زندگی او را زیر و رو می‌کند و باید برای برگشت به زندگی تلاش کند. فرصتی کوتاه برای عاشقی فرصتی کوتاه برای زندگی فرصتی کوتاه برای شناختن آدم‌های خوب و بد. داستانی فانتزی، با لحظات ناب عاشقانه، هیجان، و نگاهی متفاوت به زندگی.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
4.۲۲ مگابایت
تعداد صفحات
840 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۲۸:۰۰:۰۰
نویسندهنغمه نائینی
ناشرانتشارات سخن
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۸/۱۶
قیمت ارزی
5 دلار
قیمت چاپی
390,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۴.۲۲ مگابایت
۸۴۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.2
از 5
براساس رأی 75 مخاطب
سرگرم‌کننده 🧩 (3)
حال‌خوب‌کن ✨ (3)
5
ستاره
65 ٪
4
ستاره
14 ٪
3
ستاره
5 ٪
2
ستاره
5 ٪
1
ستاره
9 ٪
44 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

بسیار بد، یک نویسنده کپی‌کار که تمام کتاب‌هایش کپی آثار دیگران است، که اگر حداقل در ابتدای کتاب این موضوع ذکر شود باز کمی قابل چشم‌پوشی است، ولی ایشان که خود را تنها بیننده و خواننده آثار دیگران می‌انگارد و تصور می‌کند دیگران فقط رمان‌های ایشان را می‌خوانند و از بقیه دنیا خبر ندارند، توهین مستقیمی به خریدارن کتاب روا می‌دارد. این داستان به قدری کپی بود که تمام مکالمات افراد حتی یک واو کم نداشت، در واقع نویسنده جلوی تلویزیون نشسته و مو به مو تماما کپی کرده بود و حتی اپسیلونی به خود زحمت ایجاد کمترین تغییر را نداده بود. برای نویسنده و افرادی که ذکر می‌کنند اهمیتی به کپی‌بودن داستان نمی‌دهند واقعا متاسفم و همچنین برای سیستم نشرمان که اینقدر آگاهی ندارذ که چنین کارهایی را نباید منتشر کند.

2
سرگرم‌کننده 🧩
گیرا 🧲

در خصوص این کتاب اول از همه برای یه داستانیکه توی پنجاه روز اتفاق میفته زیادی طولانی بود در خد یه رمان طولانیش کرده بودن که خاصیت داستان اصلا این نیست اگر دنبال بار ادبی میگردین هم که این کتاب هیچ محتوای ادبی براتون نخواهد داشت اما انصافا داستان گیرایی‌بود و با اینکه با تکیه برتخیل نوشته شده و کاملا شما میدونی خب همچین چیزایی که حاصل فکر و رویای نویسنده ست اما ادامه میدی داستان رو. در کل اگه تمام شاهکارهای ادبی رو خوندین و دیگه قرار نیست حسرت بخورید چرا وقتتونو برای فلان کتاب نذاشتید و حالا میخواین یه کتاب جدید رو بخونید و وقتتون بگذره ارزش یه بار خوندن رو داره

5

درسته پدرمو درآورد تا تموم بشه... درسته قلبم بارها و بارها فشرده شد به خاطر مهتا و خیام و عشقی که انگار قرار نبود هیچوقت عیان بشه اما خیلی دوستش داشتم. فقط آخرای رمان خیلی کش پیدا کرد و چون با غم و استرس همراه بود، تقریباً همه انرژی و نیرومو ازم گرفت. ولی خوندنش رو پیشنهاد میکنم به همه افرادی که رمان‌خون هستن. بخونید تا بدونید همین نفس کشیدن ساده، حرف زدن، شنیده شدن ، لمس کردن، لمس شدن چه نعمت بزرگیه.

5

فقط میتونم بگم بی نظیر بود.. برای اینکه حس شکر به زندگی از یاد ادم نره بهتره هر ماه هر سال هر وقت که نا امید میشه این کتابو بخونه. عالی بود بی نظیر بود.. محشر بود .. اخ از این پایان شیرینش که قلبمو مچاله کرد.. اخ ممنونم نویسنده.. عالی بود..

5

واقعا بعد از مدت ها ی رمان بسیار متفاوت خوندم که لذت بردم جدا از محتوای همیشگی خیلی از رمانها نویسنده خیلی روان‌و‌ساده ی موضوع متفاوت خلق کرده که ادمها قدر لحظه ها یا حتی بهتر بگم ثانیه های زندگیشون رو بدونن .ممنون و‌خسته نباشید به نویسنده

1

این کتاب تماما کپی یه سریال کره اییه متاسفم برای نویسنده که نه خلاقیت داشت نه توانایی.. این همه تعریف برای کاری که کپیه و نویسنده هیچ زحمتی براش نکشیده حیف یه ستاره که مجبورم بدم👎🏻👎🏻👎🏻

1

جدا از غیر واقعی بودن داستان تا نیمه های رمان پرکشش و جذاب بود ولی بعد از ان پر از جملات و صحنه های تکرار شونده و خسته کننده .

1

یه کپی از سریال کره ای ۴۹ روز به نظرم برین سریالش ببینین بهتر باشه حیف این یه ستاره ای که باید بدم👎🏻👎🏻

5

خیلی عالیه با وجود تخیلی بودن ولی بسیار دلچسبه و عشق لطیفی داره . تا مدتها شخصیتهای کتاب تو ذهنتون میمونه

5

من کتاب کافه ژپتو و‌زمین به طرز احمقانه ای گرداست را با قلم ایشون خریدم بصورت پی دی اف اما هردو متن داستان زمین به طرز احمقانه ای گرداست بود!!!!

نمایش 34 نقد دیگر
4.2
(75)
حال‌خوب‌کن ✨ (3)
80,000
٪50
40,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
کافه ژپتو
٪50
کافه ژپتو
نغمه نائینی
انتشارات سخن
4.2
(75)
حال‌خوب‌کن ✨ (3)
80,000
٪50
40,000
تومان