0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
چهار اثر از فلورانس
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی چهار اثر از فلورانس

ناشر:
رمانو
درباره چهار اثر از فلورانس
کتاب صوتی حاضر، چهار اثر شناخته شده از نویسنده‌‌ی آمریکایی، فلورانس اسکاول شین است. نبوغ و طراوت ادبیات بکار رفته در این کتاب صوتی می‌‌تواند بسیار تأمل‌برانگیز باشد. در این چهار اثر خواهید فهمید که آیا واقعا جمله‌ی معروفِ " به هر چیزی که فکر کنید قطعا به آن خواهید رسید" می‌‌تواند اثر بخش باشد؟ یا قانون جذب چطور ممکن است بتواند فردی تا تکان بدهد؟ مُسَلماً همه‌ی ما این عبارت‌ها را بارها بارها شنیده‌ایم. محتوی این کتاب در خصوص این جملات با شما صحبت می‌کند و ذهنتان را به چالش می‌‌کشد. در فصل "بازی زندگی و راه این بازی" اسکاول شین قانونِ بازی زندگی را شرح می‌دهد و به شکل مفصل راهی برای پیروزی در این بازی مطرح می‌کند؛ با اِعمال این راهکار و پیش‌روی پله‌ پله به درجه‌ی درست اندیشیدن خواهید رسید. "کلام تو عصای معجزه‌گر توست" دومین بخش این اثر صوتی است، فصلی تاثیرگذار که به شما می‌آموزد چگونه افکار مثبت را به درون زندگی خود وارد کنید و منفی‌نگری یا چیزهایی که نباید به فکرتان بیاید را از بین ببرید. در افکار و کلماتی که به درون ذهنتان می‌آید نیروی زیادی وجود دارد و این کتاب به شما توان بازگشایی و کشف این نیروی نهفته را می‌دهد. نیرویی که می‌تواند دری از موفقیت را برای هر کدام از شما باز کند، در واقع تفاوت بین افرادی که در زندگی خود موفق نیستند و آنان که پله‌های ترقی را پشت سر هم طی می‌کنند، آگاهی است، آگاهی نسبت به چگونه موفق شدن! اجازه دهید فصل سوم یعنی "دَرِ مخفی توفیق" کلید رسیدن به دری مخفی و بازگشایی آن را بهتان نشان دهد. دری که اگر گشوده شود، راه آگاهی و دانستنِ اِکسیر پیروزی و موفیقت به آن کسی که واقعا از ته وجودش می‌خواهد به بالاترین درجه برسد، آشکار خواهد شد. موفقیت قطعا از آن شما خواهد شد. در فصل "نفوذ کلام" می‌آموزید که جملات و عبارات درون ذهنتان عامل اصلی در تغییر وضع زندگیتان خواهد شد. با توجه بیشتر به طرز صحبت کردن و دلایل ایجاد موضوعات فکری مختلف در درونتان، می‌توانید شرایط را بیشتر و بهتر باب میل خود درآورید. قدرت مثبت اندیشی و به نوعی درست اندیشی در کلام، به شما نیرویی می‌دهد که بتوانید تغییرات مثبتِ شگرفی در خود ایجاد کنید.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
906.۳۱ مگابایت
مدت زمان
۱۰:۳۴:۳۰
نویسنده فلورانس اسکاول شین
مترجمسارا رضایی
راوی نرگس داغمه چی
ناشررمانو
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۸/۱۶
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۹۰۶.۳۱ مگابایت
۱۰:۳۴:۳۰

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.4
از 5
براساس رأی 25 مخاطب
حال‌خوب‌کن ✨ (3)
آرامش‌بخش 🌱 (2)
5
ستاره
80 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
4 ٪
2
ستاره
8 ٪
1
ستاره
8 ٪
9 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

فوق العاده، بیش از هر کتاب دیگه ای توصیه میکنم تنها کتابیه که چندین و چند مرتبه گوش کردم تو اون نقطه ای از زندگی که سر درگمی و نمیدونی باید چکار کنی، خانم فلورانس تو این کتاب به خصوص با گویش خانم داغمه چی کمک میکنه ایمانتدن به خدا رو توقیت کنین و بار رو به خدا بسپرید و ببینید که چطور زندگیتون دگرگون میشه از خانم اسکاول شین و خانم داغمه چی و ناشر و فیدیبو و خداوند بابت این کتاب فوق العاده و آگاهی های عاشقانه سپاس گذارم ❤🙏

2

من چند سال پیش، از خوندن کتاب خیلی لذت بردم. گفتم یه بار هم بشنومش. اما واقعا این صوتی برای من لذت بخش و الهام بخش نبود.

5
حال‌خوب‌کن ✨
انگیزه‌بخش 🚀
آرامش‌بخش 🌱

صدای راوی جذاب و رسا بود ، محتوای کتاب ام نیازی به تعریف نداره

5

بهترین کتابی که خواندم و زندگیم متحول شد

5

کتاب خوبیه فقط میزان حجم و بلندی صدای فایل ها یکم پایینه

5

عالیه،حتماتوصیه میکنم.

5

خیلی خیلی خوب بود

5

عالیهه خیلی خوب

5

عالی

4.4
(25)
حال‌خوب‌کن ✨ (3)
25,000
٪50
12,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
چهار اثر از فلورانس
٪50
چهار اثر از فلورانس
فلورانس اسکاول شین
رمانو
4.4
(25)
حال‌خوب‌کن ✨ (3)
25,000
٪50
12,500
تومان