0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
سرقت به سبک یک هنرمند

معرفی، خرید و دانلود کتاب سرقت به سبک یک هنرمند

ده راز درمورد خلاقیت که هیچکس به شما نمی گوید
نویسنده:
آستین کلئون
درباره سرقت به سبک یک هنرمند

کتاب سرقت به سبک یک هنرمند

آیا خلاق بودن برای برخی بسیار راحت و برای برخی دیگر، کاری غیرممکن است؟ آدم‌ها در انجام دادن کارهای مختلف چگونه به سبک مخصوص خودشان می‌رسند؟ یک هنرمند چگونه می‌تواند اثری خلق کند که شبیه هیچ اثر دیگری نباشد و اصطلاحا امضای شخصی خودش پای آن اثر دیده شود؟ آستین کلئون سعی کرده با نوشتن کتاب سرقت به سبک یک هنرمند به این سوالات پاسخ دهد و راه عملی رسیدن به خلاقیت را به شما آموزش دهد. بهترین و هوشمندانه‌ترین مسیر برای این کار از نظر آستین کلئون، دزدی کردن از سبک و کار چند نفر و تلفیق آن‌ها است. در واقع، اگر شما در هنر، کار یا ... شبیه یک نفر دیگر فعالیت کنید، به دزدی کردن یا کپی کردن از او متهم خواهید شد. این در حالی است که اگر بتوانید سبک چند نفر را تلفیق کنید و به سبک جدیدی برسید، همه شما را به‌خاطر خلاقیتی که دارید ستایش خواهند کرد. کتاب سرقت به سبک یک هنرمند که در دسته کتاب‌های توسعه فردی است، روش انجام این کار را به شما آموزش می‌دهد.


درباره نویسنده

آستین کلئون یک نویسنده جوان آمریکایی است که در ژوئن 1983 در ایالت اوهایو آمریکا به دنیا آمد. از ابتدای جوانی خودش را بسیار سخت کوش نشان داد و سابقه کار در سازمان‌های مختلفی را در کارنامه‌اش به ثبت رساند. او کم کم به عنوان سخنران در حوزه خلاقیت نیز شناخته شد و در سازمان‌هایی مانند گوگل و پیکسار برای کارمندان‌شان سخنرانی کرد تا طرز خلاق بودن را به آن‌ها آموزش دهد. همین مساله باعث شد تا نام آستین کلئون با خلاقیت گره بخورد و تاکنون سخنرانی‌ها و همایش‌های بسیار زیادی را درباره خلاقیت برگزار کرده است. اگرچه کتاب سرقت به سبک یک هنرمند در بین آثار او بسیار مشهور است اما دو تا کتاب دیگرش هم ارزش و جذابیت بالایی دارند:

ربایش هنرمندانه

جسورباش، ارائه کن


چرا باید کتاب سرقت به سبک یک هنرمند را بخوانیم؟

مطالعه کردن کتاب سرقت به سبک یک هنرمند اگرچه برای هنرمندان ضروری به نظر می‌رسد اما واقعیت این است که هر کسی که دوست دارد در یک مهارت مشخص به سبک فردی خودش دست یابد، این کتاب برایش بسیار مفید خواهد بود. بنابراین، مهم‌ترین دلیل برای مطالعه کتاب سرقت به سبک یک هنرمند این است که به هر کسی در هر شرایط و شغلی کمک می‌کند تا یاد بگیری چگونه می‌توان به کار دیگران نگاه کرد و از آن‌ها برای سبک شخصی خودت الهام بگیری. شاید انجام چنین کاری به ظاهر ساده باشد ولی در واقعیت، اصلا کار ساده‌ای نیست و ممکن است در رسیدن به سبکی جدید و متمایز، شکست بخورید. علاوه‌بر اینکه کتاب سرقت به سبک یک هنرمند چنین چیزی را به شما آموزش می‌دهد، مطالعه کردنش نیز جذاب است. آستین کلئون به‌عنوان یکی از نویسندگان جوان آمریکایی توانسته با قلم جذاب و البته ساده خودش، اکثریت مخاطبان را با خودش همراه کند. اکثریت افراد از خواندن این کتاب لذت می‌برند و با آن سرگرم می‌شوند. در نتیجه، این اثر هم به شما یاد می‌دهد چگونه خلاق باشید و هم مطالعه کردنش سرگرمی جذابی خواهد بود.


بخشی از کتاب سرقت به سبک یک هنرمند

معمولا از هنرمندان سوال می‌شود: "ایده‌هاتو از کجا میاری؟"

هنرمند صادق جواب می‌دهد: "می‌دزدمشون!"

یک هنرمند چگونه به دنیا نگاه می‌کند؟ اول باید فکر کنید چه چیزی ارزش دزدیدن را دارد، بعد سراغ چیز دیگری بروید. این ایده در هر موردی جواب می‌دهد. وقتی این گونه به دنیا نگاه می‌کنید، دیگر در مورد اینکه چه چیزی خوب است و چه چیزی بد، نگرانی ندارید. همه چیز برای جذب شدن خلق شده‌اند. اگر امروز چیزی پیدا نکردید که ارزش دیدیدن داشته باشند، فردا دنبالش بگردید.



پیشنهادهایی برای علاقه‌مندان کتاب سرقت به سبک یک هنرمند

علاقه‌مندان کتاب سرقت به سبک یک هنرمند می‌توانند این آثار را نیز مطالعه کنند:

کتاب رهایی از زندان ذهن

یکی از بدترین ویژگی انسان‌ها که باعث می‌شود کارهای تکراری انجام دهند و از انجام کارشان لذت نبرند، این است که افکار تکراری در ذهن خود دارند و توسط ذهن‌شان زندانی شده‌اند.

کتاب چگونه کمال گرا نباشیم؟

کمال‌گرایی باعث می‌شود هیچوقت نتوانیم کاری را کامل و درست انجام دهیم و در نتیجه، هیچوقت در کار خود پیشرفت نخواهیم کرد.

کتاب عادت‌های اتمی

عادت‌ها نقش بسیار مهمی در کار، هنر و مسیر ما دارند و اگر عادات خوبی را برای خودمان تعریف کنیم، می‌توانیم در انجام کارهای‌مان خلاق باشیم.




دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۹۷ مگابایت
تعداد صفحات
119 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۳:۵۸:۰۰
نویسندهآستین کلئون
مترجمرضا باباخانلو
ناشرانتشارات سیزده
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Steal like an artist
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۷/۱۴
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
37,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۹۷ مگابایت
۱۱۹ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.9
از 5
براساس رأی 7 مخاطب
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
5
ستاره
57 ٪
4
ستاره
14 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
14 ٪
1
ستاره
14 ٪
3 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
2

کتاب خوبیه، اگر چه اگر کسی دقیق تر بخواد خلاقیت رو بررسی کنه کتاب الکس آزبورن و ورژن خلاصه شده اش خیلی بهتره. من متن اصلی این کتاب رو داشتم در مقایسه با ترجمه خیلی جاها اشتباه ترجمه شده بود و منظور اصلی کتاب رو گم کرده بود.

5

واقعا کتاب خوبیه برای دوستان تازه کار و فعال در زمینه‌ی هنر و میتونه جهت دهی خوبی به ذهن‌ها برای خلق اثرهای خلاقانه و جدید بده.

5
انگیزه‌بخش 🚀

به نظرم مظالعه این کتاب نه تنها برای هنرمندها بلکه برای همه واجبه

4
(8)
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
14,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
سرقت به سبک یک هنرمند
سرقت به سبک یک هنرمند
ده راز درمورد خلاقیت که هیچکس به شما نمی گوید
انتشارات سیزده
4
(8)
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
14,000
تومان