0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
باشگاه مشت زنی

معرفی، خرید و دانلود کتاب باشگاه مشت زنی

نویسنده:
چاک پالانیک
درباره باشگاه مشت زنی
لوله‌ی تفنگ به ته گلویم فشار می‌آورد. تایلر می‌گوید: ما واقعاً نمی‌میریم. با زبانم شیارهای صداخفه‌کن لوله‌ی تفنگ را که خودمان مته‌شان کرده‌ایم حس می‌کنم. بیشتر صدایی که شلیک گلوله ایجاد می‌کند در اثر انبساط گازهاست. گلوله صدای زیر قابل شنیدنی هم تولید می‌کند که به خاطر حرکت بسیار سریعش است. برای خفه کردن صدا، فقط باید تعداد زیادی سوراخ داخل لوله‌ی تفنگ ایجاد کرد. این کار به گازها اجازه‌ی خروج می‌دهد و این‌طوری سرعت گلوله به کمتر از سرعت صوت می‌رسد. اگر سوراخ‌ها را درست مته نکنی تفنگ در دستت منفجر می‌شود. تایلر می‌گوید: این واقعاً مرگ نیست. ما افسانه خواهیم شد. ما پیر نمی‌شیم. با زبانم لوله‌ی تفنگ را به‌سمت لپم می‌رانم و می‌گویم: تایلر، ما که دراکولا نیستیم. ساختمانی که بر آن ایستاده‌ایم تا ده دقیقه‌ی دیگر وجود نخواهد داشت. اگر در یک وان پر از یخ، مقداری اسیدنیتریک نود و هشت درصد جوشان را با حجم سه برابری از اسیدسولفوریک مخلوط کنید و با قطره‌چکان گلیسیرین به آن اضافه کنید، آن وقت شما نیتروگلیسیرین دارید. من این را می‌دانم چون تایلر این را می‌داند.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۱۸ مگابایت
تعداد صفحات
230 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۷:۴۰:۰۰
نویسندهچاک پالانیک
مترجمپیمان خاکسار
ناشرنشر چشمه
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Fight club: a novel
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۴/۲۷
قیمت ارزی
6 دلار
قیمت چاپی
65,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۱۸ مگابایت
۲۳۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.1
از 5
براساس رأی 10 مخاطب
5
ستاره
50 ٪
4
ستاره
30 ٪
3
ستاره
10 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
10 ٪
7 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

دو بار فیلمشو دیدم و حالا هم کتابشو خوندم. فیلمش تا حدود زیادی شبیه خود کتابه و زیاد تغییری نکرده به جز پایانش که با پایان کتاب فرق داره. خودم به شخصه از این کتاب لذت بردم و فک میکنم همه میتونن تا حدودی با شخصیت کتاب ارتباط برقرار کنن و درکش کنن. مخصوصا مردا. شاید خانما کمتر بتونن باهاش ارتباط برقرار کنن چون حس میکنم کتاب بیشتر برای مردا نوشته شده.

5

همیشه کتاب ها از فیلم ها بهترن. کتاب ها باعث تامل و تفکر میشن. متاسفانه مترجم مجبوره سانسور کنهتا بتونه چاپ کنه. این همه حقایق رو در قالب طنز بگی خیلی زیباست. کل کتاب عالیه عالی. ولی از انگلیسیش بخونید. همین چپتر دوم داستان باب و کلویی رو از باب مثال. زن های لش؟ کلویی فقط یک درخواست داشت؟ امیل نیترات

5

فیلمش دیدم حرف نداشت

4

چون به شدت طرفدار فیلمم از کتاب هم لذت بردم

1

افتضاح و حیف وقت و پول

5

رمان خیلی قشنگیه??

5

بینظیر

4.1
(10)
68,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
باشگاه مشت زنی
باشگاه مشت زنی
چاک پالانیک
نشر چشمه
4.1
(10)
68,000
تومان