0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
خفگی

معرفی، خرید و دانلود کتاب خفگی

نویسنده:
چاک پالانیک
درباره خفگی
چیزی که اینجا می‌خوانید، داستانی احمقانه درباره‌ی یک پسربچه‌ی گیج است. یک داستان مسخره‌ی واقعی درباره‌ی کسی که اصلاً دل‌تان نمی‌خواهد ببینیدش. پسرک خل‌وچلی را تصور کنید که قدش تا کمرتان می‌رسد و یک مشت موی بلوند روی سرش دارد که یک‌وری شانه شده. این توله‌ی کوچولوی نچسب را با دندان‌های شیری یکی‌درمیان و یک دندان بلوغ کج‌ومعوج در نظر بگیرید که دارد توی عکس‌های قدیمی لبخند می‌زند. او را با آن ژاکت مسخره‌ی راه‌راه آبی و زرد تصور کنید؛ همان هدیه‌ی تولدش که اتفاقاً سوگلی لباس‌هایش هم هست. در سن و سالی مجسمش کنید که ناخن‌ها و سرانگشت‌های صاحب‌مرده‌اش را می‌جود. کفش‌های مورد علاقه‌اش مارک کدْز و غذای محبوبش کورن‌داگ زهرماری. یکی از آن عقب‌افتاده‌ها را مجسم کنید که بعد از شام، مادرش او را سوار یک اتوبوس مدرسه‌ی دزدی کرده و بدون اینکه کمربند ایمنی‌اش را ببندد، می‌گازد. یک ماشین پلیس جلوی مُتل محل اقامت‌شان پارک کرده و برای همین هم مادر با سرعت ۱۱۰کیلومتر بر ساعت ویژژژ از کنارش می‌گذرد.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۶۵ مگابایت
تعداد صفحات
338 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۱:۱۶:۰۰
نویسندهچاک پالانیک
مترجم رضا اسکندری آذر
ناشرنشر هیرمند
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Choke a novel
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۱۱/۱۵
قیمت ارزی
5.۵ دلار
قیمت چاپی
140,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۶۵ مگابایت
۳۳۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3
از 5
براساس رأی 4 مخاطب
5
ستاره
25 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
50 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
25 ٪
3 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

این کتاب درباره یک فرد مبتلا به اعتیاد به رابطه جنسیه. بخاطر شهرت پالانیک کتابی ترجمه شده که امکان ترجمه‌اش نبوده و حذفیات زیادی داره. نسخه پی دی اف متن انگلیسی رو با نمونه کتاب مقایسه کمردم و نتیجه بسیار غم‌انگیزه. کاش اینقدر دنبال خالی کردن جیب مردم نباشیم

3

کتاب باشگاه مشت زنی از همین نویسنده هم به همین صورت ترجمه شده پر از حذفیات هست طوری که نوشته ها بی معنی به نظر میرسند کتاب رو با نسخه اصلی مقایسه کردم توی همون صفحات ابتدایی سانسور داشت اونهم نه در حد کلمه و چند تا جمله، یکدفعه یک صفحه به کل حذف شده بود.

3

کتاب بازمانده رو از همین نویسنده لطفا روی سایت قرار بدید

3
(4)
70,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
خفگی
خفگی
چاک پالانیک
نشر هیرمند
3
(4)
70,000
تومان