0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
تاریخچه مختصر زمان

معرفی، خرید و دانلود کتاب تاریخچه مختصر زمان

درباره تاریخچه مختصر زمان
عنوان این کتاب فقط به اندازه‌ی دو حرف با کتاب دیگری که در سال ۱۹۸۸ چاپ شده متفاوت است. تاریخچه‌ی زمان ۲۷۳ هفته در لیست پر فروش‌ترین کتاب‌های ساندی تایمز لندن قرار داشت و تقریبا به ازای هر ۷۵۰ مرد، زن و بچه روی زمین یک نسخه به فروش رفته. این موفقیت بزرگی برای کتابی در زمینه‌ی یکی از موضوعات بسیار دشوار در فیزیک مدرن است. البته این موضوع مشکل در واقع یکی از موضوعات جالب و بنیادی است: ما در واقع چه چیزی درباره‌ی جهان می‌دانیم؟ ما این چیزها را چگونه می‌دانیم؟ جهان از کجا آمده و به کجا می‌رود؟ این سوالات در شالوده‌ی کتاب تاریخچه‌ی زمان بوده و موضوع مورد بررسی این کتاب نیز می‌باشد. در تمام سال‌هایی که از چاپ کتاب تاریخچه‌ی زمان می‌گذرد بازخورد‌هایی از خوانندگان از تمام رده‌های سنی، شغل‌ها، و جهان به دست من رسیده. یک درخواست تکراری در مورد نسخه‌ای جدید که شامل شالوده‌ی تاریخچه‌ی زمان که قضایای مهم را واضح‌تر توضیح بدهد بوده است. علی رغم این که باید انتظار داشت که این کتاب باید عنوانش تاریخچه‌ی کمتر زمان باشد این مورد در بازخورد‌ها مشهود بود که خوانندگان کمی نیازمند دوره‌ای طولانی از دوره‌ای تحصیلی در مورد کیهان شناختی بوده‌اند. بنابراین این رویکرد به وجود آمد. در نوشتن تاریخچه‌ی مختصر زمان ما شالوده‌ی اصلی کتاب اولیه را گسترش دادیم و سعی کردیم که درازا و خواندنی بودن آن را حفظ کنیم. این تاریخچه‌ای مختصر‌تر است و یک سری قسمت‌های تکنیکی آن کنار گذاشته شده است، ولی ما با رویکرد جستجوگرانه‌ای که در قبال مطالبی که روح اصلی کتاب را تشکیل می‌دهند احساس رضایتمندی می‌کنیم.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۲۴ مگابایت
تعداد صفحات
140 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۴:۴۰:۰۰
نویسندهاستیون هاوکینگ
نویسنده دوملئونارد ملدینوف
مترجماشکان کریمی
ناشرشرکت سهامی انتشار
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
briefer history of time
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۴/۲۱
قیمت ارزی
2 دلار
قیمت چاپی
25,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۲۴ مگابایت
۱۴۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.8
از 5
براساس رأی 4 مخاطب
5
ستاره
25 ٪
4
ستاره
25 ٪
3
ستاره
50 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

من فقط نسخه نمونه رو خوندم و باید بگم ترجمه کتاب خیلی بده وقتی نسخه زبان اصلی کتاب رو هم بخونید متوجه میشید که کتاب کلمه به کلمه ترجمه شده و هیچ ویراستاری و اصاحی روش صورت نگرفته (پ.ن : اگه ترجه کتاب برای سال ۶۹ نبود احتمالا حدس این بود که از گوگل ترنسلیت استفاده شده)

3

هم اشکال ویراستاری داره و هم ترجمه خوب نیست.ولی خود کتاب خوب هست هر چند به دلیل اینکه برای عموم هست و با جزئیات توضیح نداده مطالب رو ی کم درک مطلبش سخت هست.

4
(7)
4,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
تاریخچه مختصر زمان
تاریخچه مختصر زمان
استیون هاوکینگ
شرکت سهامی انتشار
4
(7)
4,500
تومان