0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
قانون بی قانونی

معرفی، خرید و دانلود کتاب قانون بی قانونی

نتفلیکس و فرهنگ بازآفرینی
درباره قانون بی قانونی

نتفلیکس در سال‌های اخیر تبدیل به یکی از مشهورترین برندهای جهان شده و میلیون‌ها نفر در سرتاسر جهان روزانه وقت خود را با تماشای فیلم‌ها و سریال‌های آن می‌گذرانند. شاید برای شما هم جذاب باشد که بدانید نظر بنیان‌گذار این کمپانی درباره نحوه تاسیس و مدیریتش چگونه است. رید هستینگز موسس این کمپانی سازنده و نمایش دهنده فیلم و سریال است و در کتاب قانون بی قانونی نکات فوق‌العاده جذابی را درباره نحوه مدیریت نتفلیکس توضیح می‌دهد. از جمله ویژگی‌های مهمی که باعث درخشش این برند شده، آمادگی موسسش برای ایجاد تغییرات گوناگون در کسب و کارش است. همانطور که در عنوان روی جلد کتاب نوشته شده، "نتفلیکس و فرهنگ بازآفرینی" چیزی است که برای رید هستینگز اهمیت بالایی دارد و او طی سالیان اخیر بارها این کمپانی را دچار تغییرات اساسی کرده تا با سلیقه مخاطبان همگام باشد.


درباره نویسندگان

کتاب قانون بی قانونی توسط رید هستینگز و ارین میر نوشته شده است. رید هستینگز که کمپانی نتفلیکس را نیز شخصا خودش راه‌اندازی کرده، در سال 1960 در آمریکا متولد شده است. او در حال حاضر به عنوان مدیر عامل اجرایی کمپانی نتفلیکس نیز فعالیت دارد اما جالب‌تر اینجاست که قبلا عضو هیات مدیره شرکت‌هایی نظیر مایکروسافت و فیس بوک نیز بوده است. اما نویسنده دیگر کتاب قانون بی قانونی، خانم ارین میر است که در سال 1971 در مینه سوتا آمریکا به دنیا آمده است. میر در عرصه نوشتن کتاب درباره کسب و کارها توانایی چشمگیری دارد و در حال حاضر کتاب‌های مختلفی از او در بازار وجود دارند که علاقه‌مندان به تاسیس کسب و کار می‌توانند از آن کتاب‌ها بهره ببرند. یکی از مشهورترین کتاب‌های ارین میر کتاب نقشه فرهنگ است که درباره چالش‌های فرهنگی در کسب و کارها توضیح می‌دهد.



چرا باید کتاب قانون بی قانونی را مطالعه کرد؟

برخی از برندهای تجاری بیشترین کنجکاوی را در مخاطبان‌شان برمی‌انگیزند و سوالات گوناگونی را در ذهن مخاطب‌شان ایجاد می‌کنند. یکی از آن برندها، نتفلیکس است که ذهن مخاطبانش همیشه درگیر این سوالات است که چگونه این کمپانی تاسیس شده و چگونه مدیریت می‌شود؛ چرا که یک کمپانی بزرگ با سودآوری بسیار بالا است و مدیریت آن بسیار سخت به نظر می‌رسد. اساسا همین مساله جرقه‌ای شد تا موسس آن یعنی رید هستینگز تصمیم بگیرد به کمک خانم رید میر که در حوزه نوشتن کتاب‌های کسب و کار فعالیت دارد، کتابی درباره کمپانی نتفلیکس بنویسد. شما با مطالعه کتاب قانون بی قانونی متوجه می‌شوید که چگونه رید هستینگز ایده اولیه نتفلیکس را در ذهن خود پرورانده و نهایتا آن ایده را اجرایی کرده است. علاوه‌بر آن، با قوانینی آشنا می‌شوید که او برای مدیریت نتفلیکس همیشه اجرا می‌کند. در نتیجه، می‌توان گفت با مطالعه این اثر می‌توانید مدیریت حرفه‌ای یک کسب و کار سخت را بیاموزید.



بخشی از کتاب قانون بی قانونی

معمولا سازمان‌ها برای شکل دادن به فرهنگ سازمانی خود، مستندات و قوانین و تعریف‌هایی مبهم، ناقص و درهم پیچیده ارائه می‌دهند و بدتر از آن، نحوه بیان ارزش‌های سازمان با رفتار افراد در واقعیت همخوانی ندارد. شعارهایی که روی پوسترها و گزارش‌های سالیانه دیده می‌شود، معمولا پوچ هستند. یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های آمریکایی چندین سال بود که با افتخار فهرستی از ارزش‌های خود را در لابی دفتر مرکزی‌اش به نمایش گذاشته بود. این ارزش‌های شامل صداقت، ارتباط، احترام و برتری بود. نام این شرکت «انرون» بود. آن‌ها تا زمانی که در بزرگ‌ترین پرونده کلاهبرداری شرکتی و فساد تاریخ شکست نخورده بودند، با غرور درباره ارزش‌های شرکت حرف می‌زدند.



پیشنهادهایی برای علاقه‌مندان کتاب قانون بی قانونی

به طرفداران کتاب قانون بی قانونی پیشنهاد می‌کنیم که این آثار را نیز مطالعه کنند:

کتاب کوروش بزرگ

در کتاب «کوروش بزرگ، هنر رهبری و جنگ» نکاتی را از دل تاریخ می‌خوانید و از آن نکات درس می‌گیرید تا مدیریت بهتری داشته باشید.

دیوانگان ثروت‌ساز

دارن هاردی کتاب‌های مختلفی درباره کسب و کار نوشته ولی در کتاب دیوانگان ثروت ساز سعی کرده مسائلی را به شما آموزش دهد که بتوانید به کمک آن‌ها خلق ثروت کنید.

کتاب بهترین قصه گو برنده است

در این کتاب یاد می‌گیرید که چگونه با استفاده از داستان گویی در تبلیغات و برندینگ سازمان‌تان، مشتریان بیشتری جذب کنید و فروش‌تان را افزایش دهید.



شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
3.۱۵ مگابایت
تعداد صفحات
336 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۱:۱۲:۰۰
نویسندهارین میر
نویسنده دومرید هستینگز
مترجمشیرین سجودی
مترجم دوممحمد رهبان
مترجم سوم علی قربان زاده
ناشرراه پرداخت
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
No rules rules
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۴/۰۵
قیمت ارزی
5.۵ دلار
قیمت چاپی
125,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۳.۱۵ مگابایت
۳۳۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.3
از 5
براساس رأی 12 مخاطب
5
ستاره
75 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
8 ٪
2
ستاره
16 ٪
1
ستاره
0 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

کتاب خوب و جامعیه در مورد کسب و کار

5

عالی

4.3
(12)
42,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪50
قانون بی قانونی
قانون بی قانونی
نتفلیکس و فرهنگ بازآفرینی

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
قانون بی قانونی
قانون بی قانونی
نتفلیکس و فرهنگ بازآفرینی
راه پرداخت
4.3
(12)
42,000
تومان