0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
بازاریابی پرمحتوا

معرفی، خرید و دانلود کتاب بازاریابی پرمحتوا

چگونه داستان متفاوتی روایت کنید، صدایتان را در ازدحام تبلیغات به گوش مخاطب برسانید...

نویسنده:
جو پولیزی
درباره بازاریابی پرمحتوا

اهمیت بازاریابی محتوایی در کسب‌وکارها غیرقابل چشم‌پوشی است. جو پولیتزی در کتاب بازاریابی پرمحتوا، شما را با مفهوم بازاریابی محتوا، نقش محتوا در کسب‌وکارها، پرسونای مخاطب و غیره آشنا می‌کند. این کتاب یکی از آثار پرفروش مدیریت در آمریکا محسوب می‌شود و یکی از کتاب‌های مناسب برای بازاریابان و افراد فعال در حوزه محتوا است.

بازاریابی پرمحتوا (Epic content marketing) یکی از کتاب‌های حوزه مدیریت، بازاریابی و فروش، به شما آموزش می‌دهد که در دوره‌ای که محتوا به‌وفور تولید می‌شود و مخاطبان در انبوه تبلیغات و محتوای مختلف قرار دارند، چطور می‌توان با تولید محتوای اثربخش، توجه مخاطبان را جلب کرد. این کتاب راه‌کارهایی را ارائه کرده است که با استفاده از آن‌ها می‌توانید کسب‌وکار خود را نجات دهید و فروش خود را افزایش دهید. با استفاده از این کتاب می‌توانید تمرکز خود را بر روی راه‌های اثربخش قرار دهید و نیاز مخاطب خود را به خوبی بشناسید و براساس این نیاز، محتوای موثر تولید کنید.

بازاریابی پرمحتوا یکی از کتاب‌هایی است که برای همه افرادی که در تلاش برای تولید محتوای موثر و جلب نظر مخاطب هستند، مناسب است؛ چه مدیران ارشد یک سازمان و چه نویسندگان محتوا. این کتاب برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ منتشر شد و توانست به یکی از کتاب‌های محبوبِ حوزه بازاریابی محتوا تبدیل شود. این کتاب توسط «سجاد بهجتی» به فارسی ترجمه شده و انتشارات آریانا قلم آن را منتشر کرده است.

درباره جو پولیتزی، نویسنده کتاب

جو پولیتزی (Joe Pulizzi)‌ یکی از مهم‌ترین چهره‌های تاثیرگذار در حوزه کانتنت مارکتینگ (Content Marketing) است که تاکنون کتاب‌های معتبری را در این حوزه نوشته است. او بنیان‌گذار سه موسسه مهم است که یکی از آن‌ها موسسه بازاریابی محتوایی (CMI)‌ نام دارد که بر روی آموزش مباحث مهم حوزه بازاریابی محتوایی و برگزاری رویدادهای تخصصی این حوزه تمرکز دارد. رسالت پولیتزی در زمینه محتوا از سال ۲۰۰۱ شروع شد و به لطف اوست که امروز با اصلاحی به نام کانتنت مارکتینگ یا همان بازاریابی محتوایی آشنایی داریم. او همیشه بر روی اهمیت محتوا در خلق ارزش برای مشتری و کسب درآمد با استفاده از روش‌های بازاریابی محتوایی تاکید داشته است و در این زمینه هم کتاب‌های مختلفی نوشته و هم پادکست‌های معتبری تولید کرده است.

سه دلیل مهم برای مطالعه کتاب بازاریابی پرمحتوا

در عصر تبلیغات و هزار جور محتوا که از راه‌های مختلف به گوش مخاطب می‌رسد و در معرض دید او قرار می‌گیرد، رساندن صدای برند به مخاطب کار پیچیده و دشواری است. تنها تولید محتوا برای جلب نظر مخاطب کافی نیست؛ بلکه بسیار مهم است که محتوای تولیدشده چقدر موثر و چقدر براساس نیاز مخاطب است. این همان رمز پیروزی شما نسبت به رقبا است. مطالعه این کتاب فواید زیادی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شما می‌توانید با مفهوم بازاریابی محتوایی، پیشینه و اهمیت آن آشنا شوید
  • می‌توانید با روش‌های جدید تولید محتوا و ابزارهای مختلف آشنا شوید
  • بعد از تمام کردن کتاب، بینشی درست درباره مخاطبان خود به‌دست می‌آورید و می‌توانید برای پرسونای مخاطب خود محتوای موثر تولید کنید

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم

بازاریابی محتوایی مجموعه تعاریف

استراتژی بازاریابی با اسامی بسیاری همراه است که عبارت‌اند از نشر سفارشی، رسانه سفارشی، رسانه مشتری، نشر مشتری رسانه عضویتی، رسانه خصوصی، استراتژی محتوایی، محتوای برندی، رسانه شرکتی، روزنامه‌نگاری برند، تبلیغات همسان، بازاریابی درون گرا، نشر قراردادی، داستان سرایی تبلیغاتی، نشر شرکتی، روزنامه‌نگاری شرکتی و رسانه تبلیغاتی. شاید هیچ چیز بهتر از بازاریابی محتوایی حق مطلب را ادا نکند. ولی سؤال این است که بازاریابی محتوایی دقیقاً به چه چیزی اطلاق می‌شود.

تعریف رسمی بازاریابی محتوایی:

فرایند بازاریابی و کسب و کار برای تولید و توزیع محتوای ارزشمند و قانع‌کننده جهت جذب کسب و درگیر کردن مخاطب هدفی است که به طور دقیق تعریف و درک شده است و هدف آن تحریک مشتری به اقدام سودآور است.

استراتژی بازاریابی محتوایی می‌تواند از کلیه کانال‌های بیان داستان بهره ببرد (اعم از چاپ، آنلاین، شخصی، موبایلی، اجتماعی و غیره) و در تمامی مراحل فرایند خرید از استراتژی‌های توجه محور گرفته تا استراتژی‌های حفظ و وفاداری مشتری قابل استفاده است و می‌تواند چند گروه خرید را شامل شود.

از دیدگاه مدیریت بازاریابی محتوایی:

بازاریابی محتوایی استراتژی متمرکز بر خلق تجربه ارزشمند برای مشتری است. انسان‌ها هستند که برای کمک به یکدیگر بخش‌هایی ارزشمند از محتوا را به اشتراک می‌گذارند و به غنای اجتماع می‌افزایند و کسب و کار‌ها را به پیشتاز تبدیل می‌کنند محتواست که باعث تعامل می‌شود، به میزان چشمگیری اشتراک‌پذیری دارد و از همه مهمتر به مشتریان کمک می‌کند خودشان پی ببرند آیا محصول یا خدمت شما همانی است که نیازشان را مرتفع می‌کند یا خیر.

پیشنهادهایی برای دوست‌داران این کتاب

حوزه بازاریابی به وسیله محتوا یکی از حوزه‌های جالب و بحث‌برانگیز است. اگر نویسنده محتوا، مدیر یا استراتژیست محتوا یا مدیر محتوا هستید یا به هر شکل دیگری با حوزه‌های مختلف محتوا سروکار دارید، می‌توانید از کتاب‌هایی که در ادامه معرفی شده‌اند کمک بگیرید تا تکنیک و دانش خود را بهبود ببخشید:

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
4.۴۹ مگابایت
تعداد صفحات
384 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۲:۴۸:۰۰
نویسندهجو پولیزی
مترجمسجاد بهجتی
ناشرانتشارات آریانا قلم
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
‭Epic content marketing : how to tell a different story, break through the clutter, and win more cus
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۳/۱۰
قیمت ارزی
6 دلار
قیمت چاپی
120,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۴.۴۹ مگابایت
۳۸۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.7
از 5
براساس رأی 10 مخاطب
5
ستاره
50 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
30 ٪
2
ستاره
10 ٪
1
ستاره
10 ٪
4 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

متاسفانه این کتاب با وجود محتوای به درد بخور، ترجمه ی نامناسبی داره، کلمات مهم بعضاً کاملا تحت الفظی و بدون توضیح اومده که هم روند مطالعه رو سخت و هم درک پیام ها رو در بعضی جاها ناممکن کرده.

3

با این که موضوع رو دوست دارم اما ترجمه اصلا روان و جالب نیست

3

محتوا خوبه ترجمه ضعیفه

1

اصلا به درد نمی خوره

3.5
(11)
85,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
بازاریابی پرمحتوا
بازاریابی پرمحتوا
چگونه داستان متفاوتی روایت کنید، صدایتان را در ازدحام تبلیغات به گوش مخاطب برسانید...
انتشارات آریانا قلم
3.5
(11)
85,000
تومان
با کد zibal این کتاب را با ۴٠٪ تخفیف دریافت کنید.