0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
خلق محتوا، خلق مشتری

معرفی، خرید و دانلود کتاب خلق محتوا، خلق مشتری

درباره خلق محتوا، خلق مشتری

سرعت تحولات در دنیای امروز بسیار زیاد است و روش‌هایس سنتی تبلیغات دیگر کار نمیکنند. همان طور که میدانید بازاریابی به صورت سرسام آوری به سمت آنلاین شدن حرکت میکند پس لازم است که در نگرش و اصول خود بازنگری کنید. کتاب خلق محتوا خلق مشتری کتابی است که به شما توضیح می‌دهد چه محتوایی را باید برای مشتریان عصر دیجیتال تولید کنید تا آن‌ها حاضر شوند خدمات و محصولات شما را استفاده کنند

درباره نویسندگان خلق محتوا خلق مشتری

جو پولیتزی نویسنده ، سخنران و مبلغ بازاریابی  محتوایی خودش را وقف این کرده به شرکت‌ها کمک کند تا با  تولید محتوای بهتر سودشان را افزایش دهند جو که یکی از بنیانگذاران جنبش بازاریابی محتوایی است در سال 2008 سایت معتبری را به عنوان یک منبع آنلاین واقعی برای افراد علاقه مند به بازاریابی محتوایی و انتشار سفارشی راه‌اندازی کرده است. سرویس match site تنها بازار آنلاین صنعت است که به انتشار سفارشی و بازاریابیی محتوایی اختصاص دارد. در سال 2008 جو به پایس اقداماتش توسط امریکن بیزینس مدیا به عنوان مبتکر رسانه‌های سفارشی انتخاب شد. او که در گذشته معاون رسانه‌های سفارشی شرکت پنتون مدیا بود عضو هیات مدیره شورای انتشار سفارشی است و دو دوره هم ریاست بخش رسانه‌های سفارشی شرکت امریکن بیزینس مدیا را به عهده داشت.

نیوت برت رئیس بخش راهبردهای بازاریابی محتوایی شرکت وویجر مدیا است. بخش راهبردهای بازاریابی محتوایی به شرکت‌های کوچک و متوسط کمک می‌کند تا با ارائه محتوای جذاب و مرتبطی که مشتریانش را به دقت هدف می‌گیرد، فروش خودشان را افزایش دهند. او مدیر اجرایی موفقی در زمینه نشر است و با بیش از 25 سال سابقه نشریه‌هایی را برای شرکت‌های سی ام پی، زیف دیو یس، پنتون مدیا، ساوت وست فلوریدا بیزینس تولید کرده است.

درباره کتاب خلق محتوا خلق مشتری

کتاب  خلق محتوا  خلق مشتری به این منظور نوشته شده  است تا فرایند به کارگیری و تدوین یک راهبرد بازاریابی محتوایی برای خوانندگانش آسان‌تر و راحت‌تر شود. این کتاب از  چهار بخش کلی و 25 فصل تشکیل شده است. در بخش اول با انقلاب بازاریابی محتوایی مواجه خواهید شد و درباره تغییر سمت به  سوی بازاریابی محتوایی و دلایل آن خواهید دانست.  بخش دوم این کتاب درباره شیوه اجرای بازاریابی محتوایی است، شما در  ابتدا ذهنیت بازاریابی محتوایی را در سازمان خود حاکم می‌کنید و با توجه به راهبرد خود سراغ محتوای مناسب می‌روید. پس از آن است که می‌توانید اصطلاحا بازاریابی را در بازاریابی محتوایی جای دهید.

بخش سوم کتاب فوق از شما می‌خواهد تا از روش باهوش‌ترین بازاریاب ها برای کسب موفقیت استفاده کنید. در این بخش تعدادی از نمونه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های موفق بازاریابی محتوایی مورد بررسی قرار می‌گیرند و معرفی می‌شوند. در این جا یاد می‌گیرید که چگونه می‌توانید ارزش محتوی خود را حفظ کنید. این بخش پر از نمونه‌های موفق است.

حال که همه چیز را به خوبی آموختید وقت آن است که دانسته‌های خود را در عمل به کار ببندید و از آن استفاده کنید. بخش آخر شامل  3 فصل است. در ابتدا ده درس مهم بازاریابی محتوایی  را از فعالان این حوزه می‌آموزید تا اجرایش کنید. پس از آن لازم است تا با نحوه تدوین راهبرد بازاریابی محتوایی از آغاز تا پایان آشنا شوید.قسمت آخر نیز به بقای بازاریابی اختصاص دارد.

درباره ترجمه کتاب خلق محتوا خلق مشتری

این کتاب توسط سعید زرگریان و به وسیله  انتشارات آموخته ترجمه شده است. از سعید زرگریان آثار دیگری همچون  قدرت محتوا، بدون فیلتر،  چگونه هر چیزی را اندازه  بگیریم و کتاب هزینه نهایی صفر نیز ترجمه شده است. او د ترجمه‌های خود به متن اصلی وفادار است و در عین حال، کتاب را به زبانی ساده و قابل فهم ترجمه می‌کند.

در بخشی از کتاب خلق محتوا، خلق مشتری می‌خوانیم

ده سال پیش اینترنت کاملا وارد مرحله تجاری‌اش شد و شرکت‌هایی در اندازه‌های داشتند به نوعی حضور خودشان در آن تثبیت می‌کردند. حتی در چنین وضعی هم اینترنت بیشتر جزو حواشی بازاریابی بود تا متن آن.

بیشتر تصمیمات خرید همچنان به همان شیوه‌های دهه 1950 گرفته می‌شدند. چاپ، رادیو، بیلبورد، تلویزیون و نامه‌های تبلیغاتی، اصلی‌تین ابزاری بودند که برای بازاریابی انتخاب می‌شدند دلیل انتخابشان این بود که نتیجه می‌دادند، شرکت‌های انتشاراتی و رسانه‌ای بخش عمده محتوا را تامین می‌کردند، از آن‌جا که رسانه‌های تجاری یگانه مجرای ارتباط با مشتریان فعلی و احتمالی بودند برندها برای ارتباط با مشتریان مجبور بودند در این رسانه‌ها هزینه‌های گزافی صرف کنند. در آن دوره تبلیغ دهندگان این شیوه کار شرکت‌های انتشاراتی و رسانه‌ای را مشروع می‌دانستند و با آن هیچ مشکلی نداشتند. البته تا وقتی که به نظر رسید اینترنت برای کسب و کار اهمیت بسیار زیادی دارد، امروزه  خریداران و فروشندگان می‌توانند مستقیم و بدون کمک خروجی‌های رسانه‌ای سنتی با یک‌دیگر ارتباط برقرار کنند. بازاریابی انبوه در حال از رده خارج شدن است و ارتباط شخصی با مشتریان روشی پذیرفته شده و ماندگار است. سناریوی بی نقصی است، این طور نیست؟ خب، نه واقعا، دستکم هنوز نیست! در حالی که شرکت‌های رسانه‌ای دچار مشکلات مالی اند و حتی دارند هزینه‌های سنت دیرینه خود، یعنی تولید محتوا را کاهش می‌دهند، بیشتر کسب‌وکارها مطمئن نیستند. اکنون که این شرکت‌های غول‌آسا فرو ریخته‌اند چگونه باید با مشتریانشان ارتباط برقرار کنند.

در حالیکه بسیاری از سازمان‌ها و برخی از بزرگ‌ترین و محبوب ترین برندهای دنیا همچنان آب در هاون بازاریابی انبوه می‌کوبند، سازمان‌های باهوش انجام کارها به شکل متفاوتی را شروع کرده‌اند. این شرکت‌های باهوش می‌دانند که باید چیزی فراتر از فروشنده صرف باشند. بنابراین یاد گرفته اند که چگونه باید برای مشتریان فعلی و آتی شان محتوایی چشمگیر تولید کنند. آن‌ها فهمیده‌اند که می‌توانند که می‌توانند ناشر باشند  و خلائی را که رسانه‌های در حال فروپاشی ایجاد کرده‌اند پر کنند به خودشان یاد داده اند ندای این خریدار « جدید» عصر اینترنت را لبیک بگویند. آهسته و پیوسته، شرکت‌های بیشتری به این ایده پی می‌برند که نه فقط می‌توانند برای مشتریان‌شان محصول و خدمت تولید کنند، بلکه می‌توانند اطلاعاتی ارائه دهند که به مشتریان‌شان کمک می‌کند شکوفا و موفق شوند. امروز در دل نبرد بازاریابی‌ای هستیم، چیزی که به شکل طغیانی جزئی علیه راهبردهای سنتی بازاریابی آغاز شد اکنون به انقلاب تمام عیار بازاریابی محتوایی تبدیل شده است. تغییر بازگشت ناپذیری شروع شده است. دوری از محتوای تولید شده از سوی شرکت‌های رسانه‌ای و حرکت به سمت محتوای تولید شده مخصوص مشتریان.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
pdf
حجم
4.۸۷ مگابایت
تعداد صفحات
297 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۹:۵۴:۰۰
نویسندهجو پولیتزی
نویسنده دومنیوت برت
مترجمسعید زرگریان
ناشرانتشارات آموخته
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Get content, get customers turn prospects into buyers with content marketing
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۱/۱۵
قیمت ارزی
5.۵ دلار
قیمت چاپی
82,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
pdf
۴.۸۷ مگابایت
۲۹۷ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.9
از 5
براساس رأی 16 مخاطب
آموزنده 🦉 (1)
5
ستاره
43 ٪
4
ستاره
25 ٪
3
ستاره
18 ٪
2
ستاره
6 ٪
1
ستاره
6 ٪
7 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

واقعا ممنون از فیدیبیو بابت برنامه خوبتون ، خداقوت به سازندگان فیدیبیو ، من سه سری کتاب های پولیتزی رو با تخفیف گرفتم که پول سه جلد پی دی افش به اندازه یه جلد چاپیش هست ، واقعا دمتون گرم ، با توجه به pdf بودنش هم همه جا که وقت کنم شروع میکنم به خوندنش ، و اینکه امیدوارم کتاب های نشر راه پرداخت رو هم بذارید که خیلی عالی میشه ، دمتون گرم

2

کتاب بیشتر هدفش قانع کردن کسب و کارها برای روی آوردن به تولیدمحتوا برای بازاریابی که خب الان تقریبا همه ی کسب و‌کارها میدونن که باید تولیدمحتواکنن تا موفق بشن و همه به دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی محتوا روی آوردن این کتاب راهکاری برای تولیدمحتوای بهتر و موثرتر ارائه نمیده

3
آموزنده 🦉

برای افراد حرفه‌ای که کتاب بازاریابی پر محتوا را از این نویسنده خوانده اند نکات زیادی نداشت.

3

من میخواست با نحوه تولید محتوا تو زمینه تبلیغات آشنا بشم و برای شروع این کتاب بد نبود

4

یک کتاب بی نهایت قدیمی بدون ارایه راهکار

1

چرا پی دی اف آخه 🤔🤔🤔🤔🤔

5

ممنون

3.8
(19)
آموزنده 🦉 (1)
102,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
خلق محتوا، خلق مشتری
خلق محتوا، خلق مشتری
جو پولیتزی
انتشارات آموخته
3.8
(19)
آموزنده 🦉 (1)
102,000
تومان