0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
همسایه بغلی  دو
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی همسایه بغلی دو

(هیولای مرداب گل ختمی)
نویسنده:
گری گیزلین
ناشر:
قناری
درباره همسایه بغلی دو
- معرفی کتاب: کتاب صوتی همسایه بغلی؛ هیولای مرداب گل ختمی نوشته‌ی گری گیزلین دومین جلد از مجموعه چند جلدی «همسایه بغلی» در ژانر معمایی است که برای گروه سنی نوجوان، با ترجمه‌ی عاطفه حق‌وردی توسط نشر صاد منتشر شده و همچون جلد اول، با صدای سعید شیخ‌زاده توسط قناری شنیداری شده است. - درباره کتاب: در انتهای جلد اول شنیدیم که دوقلوها پیش هارولد و ایلونا آمدند و از آن‌ها خواستند تا در پیداکردن مادر گمشده‌شان به آن‌ها کمک کنند. هیولای مرداب گل‌ختمی درواقع ماجرای پیداکردن همین مادر گمشده است، ماجرایی که با سفری شگفت به دنیای هیولاهای قصه‌ها همراه است. خواهران دوقلو با ظاهری عجیب به خانه آقای گولز می‌آیند و از او درخواست کمک می‌کنند تا مادرشان را که ناپدید شده، پیدا کند. آقای گولز به همراه دخترانش و هارولد می‌خواهند باردیگر راز اتفاق عجیب دیگری را کشف کنند. آقای گولز معتقد است این اتفاقات توسط هیولای مرداب رخ داده است - شنیدن کتاب همسایه بغلی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم: شنیدن «همسایه بغلی؛ هیولای مرداب گل ختمی» به تمامی نوجوانان علاقه‌مند به داستان های ترسناک و معمایی پیشنهاد می‌شود. - درباره نویسنده گری گیزلین نویسنده فرانسوی - اسپانیایی کتاب «بچه قلدرها» از مجموعه چند جلدی «همسایه بغلی» در ژانر ترسناک برای گروه سنی نوجوان است. او مدرک ادبیات و زبانشناسی خود را از دانشگاه پاریس دریافت کرده و تا کنون داستانهای متعددی برای کودکان و نوجوانان نوشته است. سری داستان‌های او با عنوان همسایه بغلی مورد تحسین منتقدان قرار گرفته و همچنین سری جوایز مخاطبان گروه سنی «ج» را به خود اختصاص داده است. - درباره سعید شیخ‌زاده، کتاب‌خوان همسایه بغلی: سعید شیخ‌زاده بازیگر، مجری، گوینده و مدیر دوبلاژ است. او از سال ۱۳۶۸ وارد سینما شد و در دوران کودکی با فیلم «مرگ پلنگ» به کارگردانی «فریبرز صالح» بود و پس از آن در حرفه دوبله نیز مشغول شد. فیلم «سفر جادویی» را با بازی او حتما به خاطر دارید. شیخ‌زاده هم اکنون به عنوان مجری در برنامه‌های مختلف تلویزیونی حضور دارد. کتاب همسایه بغلی، اولین تجربه سعید شیخ‌زاده در خوانش کتاب صوتی است. - بخشی از کتاب : من و ایلونا از مدرسه به طرف خانه می‌رفتیم و درباره‌ی چیزهای مختلف با هم صحبت می‌کردیم؛ درباره‌ی هیولاها و کتاب‌های مصّورو حتی درباره‌ی اینکه یک آدم تا چه حد می‌تواند کسل‌کننده باشد و البته منظور ما، خانم «ریچر» معلم انگلیسی‌مان بود؛ اما بیشتر از همه، درباره‌ی پای قطع‌شده و اینکه چه مسئله‌ی پیچیده‌ و در عین حال ترسناک و چندش‌آوری است، حرف زدیم. ایلونا پرسید: «اگه این پا، مال خانم فارل نیست، پس مال کیه؟ بعد هم فهمیدن اینکه چه بلایی سر استخوان‌هاش اومده، خودش یه معمای دیگه‌ست.» «و اون پیغامی رو که با ناخن توی ماشین حک کرده بودن، چی می‌گی؟ من برمی‌گردم دنبالتون. هر دفعه یادش می‌افتم، تنم مورمور می‌شه. وحشتناکه!»
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
283.۰۷ مگابایت
مدت زمان
۰۴:۵۵:۵۰
نویسندهگری گیزلین
مترجم عاطفه حق وردی
راوی سعید شیخ زاده
ناشرقناری
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۱/۲۹
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۲۸۳.۰۷ مگابایت
۰۴:۵۵:۵۰

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.3
از 5
براساس رأی 39 مخاطب
5
ستاره
74 ٪
4
ستاره
10 ٪
3
ستاره
2 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
12 ٪
20 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

عععععععععععععععععععااااااااااالللللللللللللللیهههههههههههههه. یکش رو خوندم عالی بود و تشویق شدم دوش رو هم بخونم. ترسناک هست ولی ممکنه یکی بترسه یکی نترسه. حتما باید یکش رو اول خوند بعد دوش رو تا بفهمید داستان چیه.

5

بسیار عالی و هیجان انگیزه . در قسمت هایی واقعا ترسناک میشه و در قسمت هایی هم آدم رو به خنده وا می داره . در کل عالی و با گوینده گی اقای سعید شیخ زاده بهتر هم شده .

5

من آخر آخر جلد یک و اول اول جلد دو حالم بهم خورد???ولی عالی بود

4

عالی بود هر چند برای رده سنی نوجوانان بود ولی من دوست داشتم و لذت بردم و روایت آقای شیخ زاده بسیار جذاب و شنیدنی بود

5

خیلی کتاب خوبیه هم یکش و هم دوش و دوبله اش هم بسیار مناسب هست و کلا از همه لحاظ خوبه ممنون از فیدیبو

5

کتاب عالی راوی بسیار با انگیزه کتاب رو میخونم ۵ستاره هم کمه جلد بعد لطفا

5

عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی

5

خیلی خوبه هم داستان هم راوی آقای شیخ زاده خیلی دوستتون دارم

5

بسیار عالی بود آقای شیخ زاده ادامه اش رو هم زودتر بخونید

5

من هنوزگشش ندادم ولی بنزر خیلی ترسناک هست

نمایش 10 نقد دیگر
4.3
(39)
45,000
٪50
22,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
همسایه بغلی 1
همسایه بغلی 1
یک شب شوم برای بچه قلدرها

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
همسایه بغلی  دو
٪50
همسایه بغلی دو
(هیولای مرداب گل ختمی)
قناری
4.3
(39)
45,000
٪50
22,500
تومان