0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
رسیدن به فروش بیش ازحد
٪10

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی رسیدن به فروش بیش ازحد

راه خلق صف های طولانی برای یک کسب و کار
درباره رسیدن به فروش بیش ازحد

کتاب صوتی «رسیدن به فروش بیش از حد: راه خلق صف‌های طولانی برای یک کسب‌و‌کار» اثری است که هر بنیانگذار کسب‌وکاری باید به آن رجوع کند. چرا که حاوی راهنمایی‌ها و اطلاعاتی است که برای فروش محصول و خدمت خود حتما به آن‌ها احتیاج پیدا خواهد شد. نویسنده‌ی کتاب کارآفرین موفق و مولتی‌میلیونر، دنیل پریستلی است. وی توانسته که کتاب منسجم و خواندنی را برای مخاطبانش عرضه کند. عنوان اصلی کتاب (Oversubscribed: How to Get People Lining Up to Do Business with You) بوده و در سال ۲۰۱۵ از سوی انتشارات Capstone انتشار یافته است. در این کتاب نویسنده کوشیده به صاحبان مشاغل بگوید، لازم نیست دائما مشتریان جدید بیابید یا تبلیغات سنگینی داشته باشید، بلکه باید با کیفیت خوب و روش‌های هوشمند صفی از مشتریان وفادار و دائم را ایجاد کنید تا بتوانید به آنچه که مطلوب است، برسید. چرا که این یعنی تضمین درآمدی که همواره می‌توان روی آن حساب کرد.

این کتاب در ایران نیز به سرعت مورد استقبال قرار گرفت و به فارسی ترجمه شد. این کتاب صوتی را محمدرضا عمرانی ترجمه کرده و انتشارات نگاه نوین با صدای امین ضیایی به کتاب صوتی تبدیل و آن را به انتشار رسانده است. علاقه‌مندان امکان دانلود این کتاب را از بخش مدیریت، بازاریابی و فروش وبسایت فیدیبو دارند.

درباره‌ی نویسنده از کتاب صوتی رسیدن به فروش بیش از حد

دنیل پریستلی (Daniel Priestley) نویسنده، سخنران، مشاور کسب‌وکار و کارآفرین آمریکایی است. وی در سال ۱۹۸۱ متولد شده است. وی فقط ۲۱ سال داشت که شرکت خود را تاسیس کرد و ظرف چهار سال ارزش شرکت و سوددهی آن چندین میلیون دلار شد. وی هم‌بنیان‌گذار شرکت گلوبال دنت است. وی به سرعت کار خود را توسعه داد و در سنگاپور، استرالیا و بریتانیا هم به کسب‌وکار پرداخت است. وی همکنون در سراسر جهان کارگاه‌های توسعه‌ی فردی و راه‌اندازی کسب‌وکار و شتابدهی برگزار می‌کند. همچنین به عنوان مشاور با شرکت‌های بزرگ و کوچکی همکاری دارد. وی ده‌ها اثر از خود در قالب کتاب و پادکست و ویدیو تولید کرده در اختیار مخاطبانش قرار داده است. شماری از آثار وی عبارت‌اند از:

  • شخص کلیدی اثرگذاری
  • انقلاب کارآفرینی
  • ۲۴ دارایی

سه دلیل که باید کتاب صوتی رسیدن به فروش بیش از حد شنید؟

  • اثر حاضر، کتابی کاربردی و خواندنی است که شما برای کارتان راهنمایی می‌کند تا به بهترین مقصود برسید. غایت هر کسب‌وکاری فروش متناسب است. این کار را باید به کار بردن روش‌های درست و یافتن مشتریان وفادار به ثمر رساند.
  • این کلیشه‌های کسب‌وکار و قیمت‌گذاری را می‌شکند و به چالش می‌کشد، بنابراین خواندنش ذهن مخاطبان را باز می‌کند.
  • نویسنده شخصی با تجربه است که بر پایه‌ی فعالیت‌های خودش توانسته که این مجموعه جمع‌آوری و ارائه کند. به همین جهت شما می‌توانید به این اثر اتکا کنید از آن بهره لازم را ببرید.

در قسمتی از کتاب صوتی رسیدن به فروش بیش از حد می‌شنویم

در خانه‌ی یکی از موفق‌ترین تاجرهای سهام استرالیا نشسته بودم. مردی که میلیاردها دلار کاسبی کرده بود و برای بیش از بیست سال پیاپی از موفق‌ترین تاجرهای بازار محسوب می‌شد، مردم برای شنیدن یکی دو ساعت سخنرانی او درباره‌ی بازار، از یک کشور به کشور دیگر، سفر می‌کنند.

آن زمان بیست و دو ساله بودم و به این سوال بهترین جوابی را که به ذهنم می‌رسید دادم: «اخبار مثبت اقتصاد خوب سیاست پولی درست مدیرعامل خوب فکر می‌کنم همه‌ی این‌ها اثر می‌گذارند.»

لبخند زد و گفت نزدیک شدی؛ ولی، نه! این جواب درست نبود.» نرخ بازار به این خاطر بیشتر می‌شود که تعداد خریداران از فروشندگان بیشتر است... همین!»

من واقعيت اساسی اقتصاد را فراموش کرده بودم، اصل اول عرضه و تقاضا که قبلا در کلاسهای اقتصاد یاد گرفته‌اید، بازار پررونق، طرح کسب‌وکار خوب و داستان جذاب همه‌شان اثر گذارند؛ ولی در نهایت این تعادل عرضه و تقاضاست که قیمت را تعیین می‌کند.

بازار از سود خوشش نمی‌آید سودآوری در صورتی جایز شمرده می‌شود که تقاضا بیشتر از عرضه باشد. هیچ‌کس به جز سهامداران دوست ندارد کسب و کارتان خیلی سودآور باشد. اگر به مصرف‌کنندگان بگویید می‌توانند کالاها را ارزان‌تر بخرند ولی در این صورت شرکت ارائه‌دهنده ورشکسته می‌شود، لحظه ای در ارزان خریدن تردید نمی‌کنند، آنها نگران حاشیه سود نیستند، نگران جیب خودشان هستند.

سه پیشنهاد برای علاقه‌مندان به کتاب صوتی رسیدن به فروش بیش از حد

کتاب حاضر می‌تواند برای همه‌ی کسانی که کسب و کاری دارند،‌ موثر و انگیزه‌ بخش باشد، کافی است که آن را به کار ببندند. با این حال، این نقطه‌ی پایان نیست و باید مطالعات خود را ادامه دهند، از این پیشنهادهای پیش‌رو ارائه شده است:

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
291.۷۵ مگابایت
مدت زمان
۰۵:۱۸:۲۴
نویسندهدنیل پریستلی
مترجممحمدرضا عمرانی
راویامین ضیایی
ناشرانتشارات نگاه نوین
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۱۲/۱۳
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۲۹۱.۷۵ مگابایت
۰۵:۱۸:۲۴

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 27 مخاطب
آموزنده 🦉 (2)
5
ستاره
59 ٪
4
ستاره
11 ٪
3
ستاره
11 ٪
2
ستاره
3 ٪
1
ستاره
14 ٪
12 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

این کتاب فوق العادست کسایی که دوست دارن همیشه نفر اول کارشون باشن بهترین پولارو بدست بیارن با خدمت ببه مردم خاصی از جامعه،این کتاب و بخونن خیلی عالیه

5

حدود سه سال کسب و کار خودمون رو شروع کردیم. این کتاب فوق العاده بود. تا الان دوبار خوندم و واقعا جا داره نکات مهم رو یکبار دیگه بخونم

3

۴۰ درصد از کتاب رو خوندم. راهکارهای کلی ارائه میده. گوینده هم تو خیلی از جاهای کتاب مکث غیرطبیعی میکنه

4
آموزنده 🦉

گوینده چرا درحال خوندن وقف میکنه کتاب عالی صدا عالی فقط وقتی میخونه هرچند یبار وقف میکنه

5

کتابی عالی هست و راهکارهای بسیار موثری در جهت توسعه کسب و کار ارائه میده

5

هنوز کامل نشنیدم کتاب رو اما تا اینجا فکر میکنم راهکارها خیلی کلی باشه

3

کتاب بدی نیست ولی خیلی راهکارها رو دقیق و گام به گام‌نمیگه

5

کتاب بسیار خوبیه برای کسانیکه دارن کسب و کاری رو انجام می دن

5

سلام دوستان،ی کتاب عالی و کاربردی حتما بخونیدش

5

اگر کسب و کار خودتان را دارید حتما گوش کنید

نمایش 2 نقد دیگر
4
(27)
آموزنده 🦉 (2)
30,000
٪10
27,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
رسیدن به فروش بیش ازحد
رسیدن به فروش بیش ازحد
راه خلق صف های طولانی برای یک کسب و کار

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
رسیدن به فروش بیش ازحد
٪10
رسیدن به فروش بیش ازحد
راه خلق صف های طولانی برای یک کسب و کار
انتشارات نگاه نوین
4
(27)
آموزنده 🦉 (2)
30,000
٪10
27,000
تومان