0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
فلسفه در کلاس درس
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی فلسفه در کلاس درس

نویسنده:
ران شاو
درباره فلسفه در کلاس درس

کتاب صوتی فلسفه در کلاس درس نوشته ران شاو با بهره‌گیری از روش‌های فلسفی و استدلال، مطالب پیچیده را به سادگی در دسترس نوجوانان قرار می‌دهد. این کتاب به خصوص برای دانش‌آموزانی تدوین شده است که علاقه‌مند به یادگیری مفاهیم ابتدایی فلسفه هستند. کتاب صوتی فلسفه در کلاس دارای پانزده درس است، هر کدام از این درس‌ها با یک داستان آغاز می‌شود و در ادامه پرسش‌هایی چالش‌برانگیز مطرح می‌شود. این پرسش‌ها به نوجوانان کمک می‌کنند تا توانایی تفکر و سازمان‌دهی بهتری در موضوعات فلسفی خود پیدا کنند و تفکرات خود را تقویت نمایند. در این روش، مربی می‌تواند بحث را راهنمایی کند، اما تمرکز اصلی بر تعامل و یادگیری فعال نوجوانان قرار دارد.

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های روانشناسی علاقه دارید حتما به دسته‌بندی روانشناسی فیدیبو سر بزنید.

درباره ران شاو

ران شاو یک معلم برجسته و نویسنده با آثار فراوان در زمینه‌ی آموزش فلسفه و حکمت شناخته شده است. اصلی‌ترین هدف او در حوزه تدریس، پرورش مهارت‌های فکری در دانش‌آموزان است. با لحن دبیرانه و جذابی که از تجربیات تدریس او نشات می‌گیرد، شاو موفق به ایجاد شوق و اشتیاق به یادگیری در دانش‌آموزان خود می‌شود. از جمله آثار برجسته او می‌توان به کتاب "فلسفه در کلاس درس" یا همان "فلسفه در مدرسه" که به فارسی ترجمه شده و همچنین کتاب "به من می‌گند مک‌کنا" اشاره کرد. آثار ارزشمند او در زمینه آموزش تفکر و فلسفه به عنوان منابعی حیاتی برای تربیت نسل‌های آینده شناخته می‌شوند.

چرا باید کتاب صوتی فلسفه در کلاس درس را بشنویم

کتاب فلسفه در کلاس درس از منظری متفاوت به یادگیری و تربیت نسل جوان کمک می‌کند. این کتاب با استفاده از روش‌های فلسفی و استدلال، موضوعات پیچیده فلسفی را به شیوه‌ای آسان و جذاب برای نوجوانان مطرح می‌کند. این اثر نه تنها به دانش‌آموزان، بلکه به معلمان نیز کمک می‌کند تا کنجکاوی طبیعی کودکان و نوجوانان را بهره‌برداری از تأمل جدی و بحث‌های فلسفی سازنده تبدیل کنند. بنابراین، این کتاب به عنوان یک منبع ارزشمند برای معلمان و والدین نیز توصیه می‌شود تا از مطالب آن در جهت تشویق فرزندان و شاگردان خود به اندیشیدن عمیق‌تر و تفکر معنی‌دار بهره‌برند و به این ترتیب، نقشی مهم در تربیت نسل‌های آینده داشته باشند.

در بخشی از کتاب صوتی فلسفه در کلاس درس می‌شنویم

در یک روز تابستانی، ملخی در کشتزار، به این سو و آن سو می‌جهید، و برای دل خودش آواز می‌خواند. مورچه‌ای از کنارش گذشت که خوشه‌ای گندم را با سختی بسیار، به سوی لانه‌اش می‌برد. ملخ به مورچه گفت: «چرا نمی‌آیی با من بازی کنی و این‌ همه به خودت سختی می‌دهی؟» مورچه گفت: «من برای زمستان غذا اندوخته می‌کنم، و پیشنهاد می‌کنم تو هم چنین کاری انجام بدهی.»

پیشنهادهایی برای دوست‌داران کتاب صوتی فلسفه در کلاس درس

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های روانشناسی علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما کتاب‌های زیر را که در فیدیبو به راحتی در دسترس شما هستند، مطالعه کنید.


شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
144.۸۶ مگابایت
مدت زمان
۰۱:۴۴:۲۹
نویسندهران شاو
مترجمحسن سالاری
راویالهه پرسون
ناشرواوخوان
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۱۲/۰۴
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۴۴.۸۶ مگابایت
۰۱:۴۴:۲۹

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.4
از 5
براساس رأی 8 مخاطب
5
ستاره
75 ٪
4
ستاره
12 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
12 ٪
5 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

واقعا نمیدونم چرا خانم پرسون با این صدای عالی شون انقدر کم کتاب خوندن تو فیدیبو، واقعا صدا و خوانش درست خیلی تاثیر داره تو فهمیدن کتاب

5

گویندگی خانم پرسون عالی است. کتاب مفیدی است، برای والدین و آموزگاران مفید است.

5

بهترین صدا لطفا کتاب های بیشتری با صداتون بزارید

4

کتابی خوب برای تربیت کودکان

5

کتاب بسیار عالی برای پرورش کودکان

4.4
(8)
48,000
٪30
33,600
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
فلسفه در کلاس درس
فلسفه در کلاس درس
، راهکارهای برای پرورش دانش آموزان اندیشمند

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
فلسفه در کلاس درس
٪30
فلسفه در کلاس درس
ران شاو
واوخوان
4.4
(8)
48,000
٪30
33,600
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر