0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
قورباغه را بخور!

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی قورباغه را بخور!

درباره قورباغه را بخور!

قورت دادن یک قورباغه لزج و بد ترکیب برای هیچکس حس خوشایندی ندارد، خصوصا اگر قرار باشد اول صبح این قورباغه را قورت دهیم. روزها می‌روند و می‌آیند و دفتر برنامه‌ریزی ما پر می‌شود از کارهای عقب افتاده: زنگ زدن به دوست‌‌مان، تمام کردن کتابی که شروع کرده‌ایم، تحویل دادن پروژه کاری، ثبت‌نام کلاس و غیره. با علم به اینکه مدت زمان زیادی می‌گذرد که از زیر بار انجام دادن کارهای مهم در می‌رویم، باز هم حاضر نیستیم یکبار برای همیشه شاخ غول را بشکنیم و جلوی کارهای مهم، یک تیک سبز رنگ بزنیم. کتاب صورتی قورباغه را بخور! ۲۱ روش فوق‌العاده برای رهایی از پشت گوش انداختن کارها به خوانندگان یاد می‌دهد. با گوش دادن به این کتاب یاد می‌گیرید چگونه کارهای سخت را اول روز انجام دهید و تنبلی را کنار بگذارید.

خلاصه کتاب صوتی قورباغه را بخور!

کتاب قورباغه را بخور نوشته برایان تریسی، نویسنده محبوب کتاب‌های انگیزشی و موفقیت، یک کتاب پرفروش در سطح جهان است که به چندین زبان ترجمه و بارها تجدید چاپ شده است. نسخه اصلی کتاب Eat That Frog! برای اولین بار به زبان انگلیسی و در سال ۲۰۰۱ منتشر شد و در سال‌های اولیه انتشارش توانست توجه خوانندگان کتاب‌های خودیار و انگیزشی را به خود جلب کند.

موضوع اصلی این کتاب درباره ۲۱ روش عالی برای پیروزی بر وسوسه پشت گوش انداختن است که به افراد کمک می‌کند کارهای خود را سروقت انجام دهند و روز خود را با انجام دادن کار مهم شروع کنند. خوردن یک قورباغه مثل انجام دادن یک کار بزرگ است که اولش سخت به نظر می‌رسد، اما وقتی قورباغه را قورت بدهید، می‌بینید که چقدر خیال‌تان راحت‌تر می‌شود و با تمرکز بیشتری می‌توانید بقیه کارها را انجام دهید.

برایاین تریسی در این کتاب می‌گوید که بسیاری از انسان‌ها وقت‌شان را برای انجام دادن کارهای بیهوده تلف می‌کنند؛ در صورتی‌که فرصت ما در طول یک شبانه روز آنقدر نیست که بتوانیم همه کارها را با اولویت یکسان انجام دهیم. ما بی‌رحمانه باید دور یکسری از کارهای وقت‌گیر که اولویت ما نیستند را خط بکشیم تا بتوانیم به اموری که واقعا در زندگی‌مان ارزش دارند برسیم.

تریسی معقتد است: «آدم معمولی‌ای که بتواند خود را عادت بدهد که کارهای مقدم را تشخیص دهد و کارهای مهم را سریع به انجام برساند، چندین قدم جلوتر است از آدم مستعدی که حرف زیاد می‌زند و نقشه‌های جالب زیاد می‌کشد، اما کم عمل می‌کند.»

گوش دادن به این کتاب معجزه‌ای برای کسانی‌ست که به‌دنبال پیشرفت و موفقیت هستند. کتاب به شما آموزش می‌‌دهد چگونه بین دو قورباغه، قورباغه زشت‌تر را بخورید. قورباغه زشت‌تر همان کار اصلی روز شماست که وسوسه می‌شوید آن را پشت گوش بیندازید و به سراغ انجام کار ساده‌تری بروید. همین امروز وقتش است که روز خود را با خوردن یک قورباغه زشت و بزرگ‌تر شروع کنید و آنقدر این کار را تکرار کنید تا تبدیل به یک عادت مثبت در شما شود.

درباره برایان تریسی، الگوی جویندگان موفقیت

برایان تریسی نویسنده و سخنران موفق در زمینه مباحث انگیزشی و خودیاری است که با سخنان خود توانسته الگوی افراد زیادی در سرتاسر جهان قرار بگیرد. این نویسنده جهانی با نوشتن کتاب‌های خودیاری، انسان‌ها را به سمت آرزو‌هایشان راهی می‌کند و به آن‌ها می‌آموزد چگونه به سبک خودشان موفق باشند.

دوران کودکی این نویسنده مشهور البته هیچ شباهتی به زندگی الانش ندارد؛ زیرا تریسی  در سال ۱۹۴۴ در یک خانواده فقیر به دنیا آمد. البته فقر هیچگاه نتوانست رویاهای او را بگیرد و تریسی از همان دوران نوجوانی شروع به رویا‌پردازی درباره آینده‌اش کرد. او از همان ابتدا می‌دانست چه چیزی می‌خواهد و رویای میلیونر شدن را در سر می‌پروراند. بعد از رها کردن مدرسه که در آن موفقیت چشم‌گیری نداشت، وارد دنیای کسب و کار شد. کارش را ابتدا با نظافت و شستن ظرف‌ها در یک هتل شروع کرد و رفته رفته به دنیای فروش قدم گذاشت.

تریسی هر روز بیشتر از دیروز، هم برای پیشرفت خودش و هم انسان‌هایی که به‌دنبال موفقیت بودند، تلاش کرد. تلاش او در راستای یادآوری توانایی‌های انسان، و استفاده از حداکثر ظرفیت برای رسیدن به رویاها بوده است. فعالیت به‌عنوان مشاور و سخنران ۵۰۰ شرکت بزرگ دنیا را می‌توان یکی از ده‌ها دستاورد مهم این فرد دانست.

تریسی همیشه به فروش علاقه داشت و برایش سوال بود که چطور بعضی از افراد در این زمینه موفق می‌شوند. او با سخت‌کوشی و کار فراوان توانست به یکی از بهترین فروشندگان تبدیل شود و تاثیر مهمی بر استراتژی فروش بگذارد. این فروشنده موفق کم کم به یک الگوی جهانی تبدیل شد و بعد از نوشتن کتاب‌های انگیزشی متعدد از جمله «تاثیر ارتباط با مشتری در فروش بیشتر»، «موفقیت در فروش»، «قوانین شکست‌ناپذیر اعتمادبه‌نفس»، «چگونه فروش خود را چند برابر کنید»،‌«۲۴ تکنیک نهایی‌سازی فروش» و ... توانست نام خود را برای همیشه بر سر زبان‌ها بیندازد.

کتاب قورباغه را بخور و دیگر کتاب‌‌های برایان تریسی را می‌توانید از فیدیبو تهیه کنید.

درباره ترجمه و نسخه صوتی کتاب قورباغه را بخور

کتاب قورباغه را بخور تا به حال چندین بار با اسامی مختلف ترجمه شده و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است. یکی از ترجمه‌های مشهور این کتاب «قورباغه را قورت بده» است که توسط «اشرف رحمانی» و «مهدی طارمی» به فارسی برگردانده شده و توسط «نشر ناشین» منتشر شده است. نسخه مصور این کتاب با همین ترجمه و به صورت PDF نیز وجود دارد که شما می‌توانید آن را از فیدیبو دانلود کرده و مطالعه کنید.

«امير جهانيان‌ نجف ‌آبادی»، «مهدی نکوئی» و «امیر احسان رضایی» از دیگر مترجمانی هستند که در سال‌های مختلف، کتاب را به فارسی برگردانده‌اند.

 به جز نسخه‌های متعدد الکترونیکی، نسخه‌های صوتی متنوعی نیز وجود دارد که یکی از آن‌ها کتاب صوتی قورباغه را بخور با خوانش «مهدی بقایی» و ترجمه‌ مهدی قراچه داغي است که توسط نشر «ذهن آویز» منتشر شده. 

نسخه کتاب صوتی حاضر با گویندگی «الهه پرسون» و ترجمه «روزبه شبانی» که یکی از بهترین نسخه‌های صوتی است، برای علاقه‌مندان در سایت و اپلیکیشن فیدیبو قرار داده شده است.

در بخشی از این کتاب می‌شنویم

«ناتوانی در انجام کار» ‌یکی از بزرگ‌ترین معضلات برنامه‌ریزی‌های امروز است. بسیاری اقدام کردن را با به انجام رساندن یکی می‌پندارند. اینان مدام حرف می‌زنند، جلسات بی‌پایان برگزارمی‌کنند و نقشه‌های عالی می‌کشند. اما در تحلیل نهایی هیچ یک کار را انجام نمی‌دهند و به نتایج مورد نظر دست نمی‌یابند.

نود و پنج درصد موفقیت شما در زندگی و کار بسته به نوع عاداتی است که طی زمان پیدا کرده‌اید. عادت به تعیین تقدم و تأخرها، فایق آمدن به پشت گوش انداختن‌ها، و شروع کردن از مهم ترین کار، یک مهارت ذهنی و جسمی است. در نتیجه، این عادت از طریق تمرین و تکرار قابل اکتساب است. تمرین و تکرارمدام تا وقتی ملکه‌ی ذهن‌تان شود و بخش اصلی رفتار شما گردد. وقتی عادت شد، خود به خودی و راحت می‌شود.

ذهن و احساس شما طوری طراحی شده که انجام کامل کارها و وظایف، احساس مثبتی به شما می‌دهد. شاد و سرحال‌تان می کند. باعث می‌شود احساس برنده‌ها را داشته باشید. هرگاه کاری را به انجام می‌رسانید، به هر میزان از بزرگی یا اهمیت که باشد، موجی از انرژی و شور و شوق و عزت نفس شما را دربرمی‌گیرد. هرچه کار به انجام رسیده مهم‌تر باشد، شادتر و مطمئن‌ترخواهید شد و نسبت به خود و جهان دوروبرتان، قدرت بیش‌تری احساس می کنید.

یکی از کلیدهای داشتن زندگی خوب، کار موفق و داشتن احساس خوب نسبت به خود این است که این عادت را درخود بپرورانید که کارهای مهم را شروع کنید و به انجام برسانید. آن موقع این عادت خودش می‌شود نوعی قدرت و متوجه می‌شوید که به انجام رساندن کارها برای‌تان ساده‌تراست تا به انجام نرساندن‌شان.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
153.۴۲ مگابایت
مدت زمان
۰۲:۴۶:۰۵
نویسندهبرایان تریسی
مترجمروزبه شبانی
راویالهه پرسون
ناشرواوخوان
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۱۲/۰۳
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۵۳.۴۲ مگابایت
۰۲:۴۶:۰۵

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.5
از 5
براساس رأی 26 مخاطب
5
ستاره
65 ٪
4
ستاره
26 ٪
3
ستاره
3 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
3 ٪
15 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

هم این کتاب فوق العاده هستش هم تسلط و صدای خانم الهه پرسون امیدوارم کتاب های بیشتری با صدای ایشون بشنویم???

5

کتاب عالی و صدای خانوم پرسون عالی تر به همه پیشنهادش می کنم

5

بسیار عالی بود . صدای خانم پرسون اثرگذای کتابو صد چندان کرده مممنون عالی هستین

5

صداش خیلی تحت تاثیر قرار میده ولی این کتاب غلبه بر تنبلی نیست فقط برنامه ریزیه

5

فقط بخاطر صدای خانم پرسون می‌خوام مجددا خریداریش کنم

4

صدای گوینده خوب و هیجان داشت کتاب هم خوب بود

3

نکات نسبتاً خوبی را میگه ... درکل بد نیست.

5

عالیه ، توصیه برای همه ، تا آخر

5

پیشنهاداش واقعا کاربردیه ..?

5

کتاب عالی صدای گوینده عالی

نمایش 5 نقد دیگر
4.5
(26)
52,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
قورباغه را بخور!
قورباغه را بخور!
۲۱ روش عالی برای پیروزی بر وسوسه پشت گوش انداختن

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
قورباغه را بخور!
قورباغه را بخور!
برایان تریسی
واوخوان
4.5
(26)
52,500
تومان