0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
تفکر طراحی در کسب وکار

معرفی، خرید و دانلود کتاب تفکر طراحی در کسب وکار

جعبه ابزاری برای راه حل یابی خلاق
درباره تفکر طراحی در کسب وکار

نویسندگان کتاب تفکر طراحی در کسب‌وکار به خوانندگان یکی از داغ‌ترین گرایش‌ها در تجارت را آموزش می‌دهند، «تفکر طراحی» یا توانایی تبدیل ایده‌های انتزاعی به کاربردهای عملی برای رشد حداکثری کسب‌وکارها تیم اگیلوی و جین لیدکا مجموعه ذهنی، تکنیک‌ها و واژگان تفکر طراحی را پوشش می‌دهند، ارتباط اسرارآمیز بین طراحی و رشد را باز می‌کنند و به مدیران به روشی ساده می‌آموزند که چگونه از پتانسیل هیجان‌انگیز طراحی استفاده کنند.

با نمونه اپل و موفقیت محصولات ظریف آن و پرورش‌یافته توسط شرکت‌های طراحی برجسته مانند IDEO، تفکر طراحی، توانایی‌های خلاقانه مغز راست را برای حل طیف وسیعی از مشکلات باز می‌کند. این رویکرد به یکی از مؤلفه‌های ضروری عملکرد تجاری موفق تبدیل شده است و به مدیران کمک می‌کند مفاهیم انتزاعی را به ابزارهای روزمره تبدیل کنند که هم‌زمان با به‌حداقل‌رساندن ریسک، تجارت را رشد می‌دهند.

کتاب تفکر طراحی در کسب‌وکار پس از انتشار با استقبال زیادی مواجه شده و چندین ترجمه از آن در بازار کتاب ایران موجود است. یکی از ترجمه‌های خوب این کتاب نسخهٔ منتشر شده از سوی انتشارات آریانا قلم است که مرتضی خضری پور کار برگرداندن آن به فارسی را انجام داده‌اند. نسخه الکترونیک این کتاب در دسته‌بندی کتاب مدیریت، بازاریابی و فروش در همین صفحه قابل دانلود است.

معرفی نویسند

 Jeanne Liedtka استاد دانشکده مدیریت بازرگانی  Darden، دانشگاه ویرجینیا است. او قبلاً مدیر اجرایی مؤسسه باتن بود، بنیادی که برای توسعه رهبری فکری در زمینه‌های کارآفرینی و نوآوری شرکتی تأسیس شده بود، او همچنین به‌عنوان مدیر ارشد یادگیری برای شرکت فناوری‌های متحد (UTC) و معاون رئیس برنامه  MBAاست.

تیم اوگیلوی مدیرعامل شرکت Peer Insight است که یک مشاور استراتژی نوآوری است، در زمینه‌های نوظهور نوآوری خدمات، طراحی تجربه مشتری و کاوش مدل کسب‌وکار فعالیت می‌کند. اگیلوی به‌عنوان مشاور با پنج دولت همکاری کرده و بر سیاست‌های نوآورانه ایالات متحده و اتحادیه اروپا و حتی کشور تایوان تأثیر گذاشته است. او همچنین در دانشکده بازرگانی Darden در دانشگاه ویرجینیا نیز تدریس می‌کند.

3  دلیل برای خواندن کتاب تفکر طراحی در کسب‌وکار

  • این کتاب چشم مخاطبش را بر رویکرد مبتنی بر عمل به تفکر طراحی، مجموعه‌ای از فرضیات نادرست ساخته شده در بیشتر تفکرات تجاری، و چگونگی بهترشدن در شناخت و استراتژی‌سازی پیرامون فرصت‌هایی که در کسب‌وکار اصلی ما وجود دارد، آشکار می‌کند.
  • این کتاب سرشار از اطلاعات در مورد هر ابزار است، و شما را به‌وضوح و واضح از طریق عناصر آشنا می‌کند. اگر تفکر طراحی شما را مجذوب خود می‌کند، این کتاب انتخاب بسیار مناسبی برای شروع خواهد بود.
  • هرکسی که بخواهد با آزمایش‌کردن متدولوژی به‌تنهایی به تفکر طراحی سرعت ببخشد، ارزش زیادی از نظر آموزشی برای این کتاب قائل خواهد بود.

در بخشی از کتاب طراحی در کسب‌وکار می‌خوانیم

اگر مدیری هستید که این کتاب را مطالعه می‌کنید آماده شوید تا آستین‌هایتان را بالا بزنید؛ نه اینکه دست‌هایتان را بالا ببرید. زیرا در واقع تفکر طراحی رویکردی نظام‌مند برای حل مسئله است. این روش با مشتریان و توانایی خلق آینده‌ای بهتر برای آنها آغاز می‌شود و اقرار می‌کند که احتمالاً در همان ابتدا به این هدف نائل نمی‌شویم به‌کارگیری آن به قدرت‌های ماوراءالطبیعی نیاز ندارد. بدون شک می‌توانید این نوع از طراحی را در منزل نیز امتحان کنید و اینک زمان طراحی فرارسیده است. باور داریم که رشد ناگهانی علاقه به تفکر طراحی که اخیراً ایجاد شده بیشتر از آنکه از موفقیت و جایگاه رفیع اپل تأثیر پذیرفته باشد متأثر از عوامل دیگری است. ما به دنبال جعبه ابزار جدیدی می‌گردیم به پایان مسیر بیشینه‌کردن بهره‌وری و مهندسی مجدد فرایندها رسیده‌ایم رقابت هزینه‌ها و ریسک‌ها را افزایش داده است اینترنت و ظهور شبکه‌ها، اندوختن انحصاری دانش را غیرممکن کرده است. دیدگاه‌های ما در مورد ریشه‌های خلاقیت در حال گسترش‌یافتن است هرروزه در حال یادگرفتن چیزهای جدیدی در مورد مغزمان و فهمیدن حالت‌های ادراکی متفاوت هستیم و کنند.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب تفکر طراحی در کسب‌وکار

کتاب تفکر طراحی در کسب‌وکار در مجموع درباره اینکه تفکر طراحی اکنون به کجا می‌رود، تأثیر آن بر ایجاد کسب‌وکارهای هیجان‌انگیز و برنده و ابزارهایی که می‌توان برای موفقیت واقعی از آن استفاده کرد است. خوانده این کتاب چیزی است که هر رهبر، مدیر، کارآفرین و سازمان بزرگ مشتاق کارآفرینی می‌تواند از آن بهره‌مند شود و از آن لذت ببرد.

 

شناسنامه

فرمت محتوا
pdf
حجم
9.۳۶ مگابایت
تعداد صفحات
385 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۲:۵۰:۰۰
نویسندهجین لیدکا
نویسنده دومتیم اگیلوی
مترجم مرتضی خضری پور
ناشرانتشارات آریانا قلم
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Designing for Growth. A Design Thinking Tool Kit for Managers
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۱۱/۱۳
قیمت ارزی
6 دلار
قیمت چاپی
128,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
pdf
۹.۳۶ مگابایت
۳۸۵ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.9
از 5
براساس رأی 14 مخاطب
5
ستاره
42 ٪
4
ستاره
28 ٪
3
ستاره
14 ٪
2
ستاره
7 ٪
1
ستاره
7 ٪
8 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

من در دانشگاه mba خواندم و در مورد تحليل يك كسب و كار در زمان حال و گذشته ياد گرفتم، همواره ميخواستم بدانم چطور ميتوان آينده را ساخت. اين كتاب گام به گام با من در درك چگونگي خلق آينده قدم زد. بيشنهاد ميكنم هر كسي بدنبال راز ساخت آينده است آن را بخواند. البته اين كتاب يك دوره در سايت كورسرا هم دارد كه پيشنهاد ميكنم همراه با خواندن اين كتاب دوره design thinking كه توسط همين نويسنده هم تدريس ميشود ببينيد، قصد تبليغ ندارم، اما مكمل خوبي است.

4

اگر خودتون کسب و کار دارید یا مدیر کسب و کاری هستید یا حتی علاقه‌مند به این حوزه‌اید، تو خرید این کتاب شک نکنید

5

کتاب جالب و مفیدی هست... برای غیر طراحان آشنایی خوبی نسبت به فرایند طراحی ایجاد میکنه و برای طراحان وسعت آگاهی و مرور مواردی که میدونن هست

3

کتاب خوبیه. ترجمه اصلا روان نیست . متاسفانه فایل پی دی اف هست

4

کتاب خوبی درزمان کسب وکار هست

5

نقشه راه است

5

کتاب خوبیه

4

عالی است

3.9
(14)
87,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
تفکر طراحی در کسب وکار
تفکر طراحی در کسب وکار
جعبه ابزاری برای راه حل یابی خلاق
انتشارات آریانا قلم
3.9
(14)
87,000
تومان
با کد zibal این کتاب را با ۴٠٪ تخفیف دریافت کنید.