0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
تقدیر زنان

معرفی، خرید و دانلود کتاب تقدیر زنان

تاثیر پدر و مادر بر خوب و بد دختر
نویسنده:
ورنا کاست
درباره تقدیر زنان

نقد و بررسی کتاب تقدیر زنان

کتاب تقدیر زنان نوشته ورنا کاست برای نخستین بار توسط ناشر Element Books در سال ۱۹۹۷ منتشر شد. تقدیر زنان به شما آموزش می‌دهد که اگر یک زن هستید و از زندگی خود به نحو مطلوبی لذت نمی‌برید، باید از عقده‌های کودکی خود رها شوید و به دنبال توسعه روحی و انعطاف‌پذیری مستقل از تأثیرات پدر و مادر خود باشید. این کتاب تأثیرات مختلفی که عقده‌ها در زندگی انسان‌ها دارند را به منظور کمک به مخاطبان در رهایی از اثرات منفی این عقده‌ها برجسته می‌کند. این اقدام به شما امکان می‌دهد تا شادی و استقلال خود را به دست آورید و روابط بهتر و صمیمی‌تری با دیگران بسازید.

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های روانشناسی علاقمند هستید به دسته‌بندی روانشناسی در فیدیبو سر بزنید.

درباره ورنا کاست

ورنا کاست (Verna Cast) متولد 24 ژانویه 1943، استاد روانشناسی در دانشگاه زوریخ سوئیس است. تاکنون کتاب‌های متنوع زیادی از این نویسنده به چاپ رسیده است، که شامل اثرهایی چون طبیعت دوست داشتن، زمانی برای عزاداری و جهش خلاقانه می‌شوند. ورنا کاست با این آثار به مطالعات و تحقیقات در زمینه روانشناسی و موضوعات مشابه سهم مهمی افزوده و به انتقال مفاهیم و ایده‌های خود در این حوزه به علاقه‌مندان و دانشجویان کمک کرده است.

کتاب‌ خداحافظی با نقش قربانی کتاب مطرح و معروف دیگر ورنا کاست است. نویسنده در این کتاب آموزه‌هایی را به خوانندگان آن ارائه می‌دهد تا بتوانند خشم‌های خود در زندگی را کنار بگذارند و به جای قربانی بودن، زندگی بهتر و با کیفیت‌تری را برای خود رقم بزنند.

چرا باید کتاب تقدیر زنان را بخوانیم

کتاب تقدیر زنان یک پیشنهاد بسیار مهم برای همه‌ افرادی است که به دنبال درک عمیق‌تر از خود و رهایی از اثرات منفی عقده‌های کودکی در زندگی‌شان هستند. این کتاب با توجیه‌هایی شفاف و قوی نشان می‌دهد که چگونه عقده‌ها به ما در زندگی روزمره‌امان همراهی می‌کنند و چگونه می‌توانیم از آن‌ها آزاد شویم. از طریق توضیح‌های واضح و مثال‌های جذاب، این کتاب به خوانندگان این امکان را می‌دهد که عقده‌های خود را شناسایی کنند و به سمت یافتن استقلال روحی و شادی در زندگی حرکت کنند. به علاوه، این کتاب به خوانندگان ارتباطات عمیق‌تر و مثبت‌تری با دیگران را آموزش می‌دهد و خواندن آن به هر کسی که به بهبود کیفیت زندگی و ارتقاء روحیه‌اش علاقه دارد، توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب تقدیر زنان می‌خوانیم

دختران به یکى از این دو طریق در مسیر انسجام اجتماعى مى‌افتند: یا خیلى زود درگیر رابطه با جنس مخالف مى‌شوند یا اینکه خود را وقف دنیاى ذهنیات مى‌کنند که در این صورت گاهى درمى‌یابند که ارتباط با بدن براى‌شان دشوار است. اما به دلیل تأثیر مثبت عقده مادر، حتى هنگامى که این عقده ناخودآگاه باقى مى‌ماند، دخترها غالباً مى‌توانند به‌راحتى و بدون تلاش‌هاى بى‌مورد، نسبت به بدن خود آگاهى داشته باشند.

پیشنهادهایی برای دوست‌داران کتاب تقدیر زنان

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های روانشناسی علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما کتاب‌های زیر را که در فیدیبو به راحتی در دسترس شما هستند، مطالعه کنید.


شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
898.۳۶ کیلوبایت
تعداد صفحات
134 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۴:۲۸:۰۰
نویسندهورنا کاست
مترجمناهید سپهرپور
ناشربنیاد فرهنگ زندگی
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۱۰/۲۴
قیمت ارزی
5 دلار
قیمت چاپی
29,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۸۹۸.۳۶ کیلوبایت
۱۳۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.9
از 5
براساس رأی 9 مخاطب
انگیزه‌بخش 🚀 (2)
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
5
ستاره
88 ٪
4
ستاره
11 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
6 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

کتاب حوزه روانشناسی با متن روان و قابل درکی هستش.خواندن این کتاب رو به همه کسانی که مشکلات فردی ریشه در رفتار پدر و مادر دارند توصیه میکنم . مخصوصا زنانی که به دنبال استقلال و رشد فردی و یافتن خود واقعیشان هستند.

5
انگیزه‌بخش 🚀
آموزنده 🦉

یکی از بهترین کتابهایی که خوندم، خوندنش برای هر زنی واجبه، اگر تازه وارد حوزه خودشناسی شدی شاید بار اول خوندنش تو اذیت کنه اما برای بار دوم خودتو پیدا میکنی و دیگه گم نمیشی

5

متن کتاب خیلی روونه ترجمه بسیار خوبی داره. نویسنده هم خیلی شیوا و رسا مفاهیم رو باز کرده.

5

واگر مادر یا پدری جدی و کنترلگر وسختگیر دارین خوندن این کتاب از واجباته

5

مترجم این کتاب خانم ساره سرگلزایی هستن

5

خوبه.پیشنهادش میکنم

4.9
(9)
انگیزه‌بخش 🚀 (2)
40,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
تقدیر زنان
تقدیر زنان
تاثیر پدر و مادر بر خوب و بد دختر
بنیاد فرهنگ زندگی
4.9
(9)
انگیزه‌بخش 🚀 (2)
40,000
تومان