0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
مالک محصول حرفه ای

معرفی، خرید و دانلود کتاب مالک محصول حرفه ای

بهره گیری از اسکرام به عنوان مزیت رقابتی
درباره مالک محصول حرفه ای

کتاب مالک محصول حرفه‌ای؛ بهره‌گیری از اسکرام به عنوان مزیت رقابتی

«مالک محصول حرفه‌ای: بهره‌گیری از اسکرام به عنوان مزیت رقابتی» کتابی است که توسط دان مک‌گریل و رالف جوکام نوشته شده است. این کتاب بر نقش مالک محصول در چارچوب نقش اسکرام تمرکز می‌کند و راهکارها و تکنیک‌هایی را ارائه می‌دهد تا به طور مؤثر از نقش اسکرام بهره‌برداری کرده تا برای سازمان یک مزیت رقابتی ایجاد شود.

این کتاب بر نقش مالک محصول در چارچوب اسکرام تمرکز می‌کند و روش‌های حداکثرسازی ارزش محصول و برآورده کردن نیازهای مشتریان و ذینفعان را مورد بررسی قرار می‌دهد. از جمله نکات مهمی که در کتاب بررسی شده، وظایف گوناگون نقش مالک محصول است. مالک محصول تنها مدیریت کردن لیست انتظار نیست، بلکه یک نقش حیاتی است که باید بتواند درک عمیقی از بازار، مشتریان و اهداف کسب و کار به‌دست آورد.

کتاب مالک محصول حرفه‌ای در دسته کتاب‌های مدیریت و رهبری جای می‌گیرد و توسط انتشارات کاف در ایران منتشر شده است.



نویسندگان کتاب

کتاب مالک محصول حرفه‌ای توسط دون مک گریل و رالف جوکام نوشته شده است. دون مک‌گریل یک متخصص برجسته در زمینه Agile و Scrum است. او به عنوان یک مشاور و نویسنده در زمینه توسعه کسب‌وکار شناخته شده است و به خاطر تخصص خود در پیاده‌سازی روش‌های Agile، به ویژه Scrum، در سازمان‌ها شناخته می‌شود. وی همچنین در کنفرانس‌ها و رویدادهای مختلف سخنرانی کرده است و بینش‌ها و تجارب خود را با جمعیت گسترده‌تری به اشتراک می‌گذارد.

رالف جوکام یکی دیگر از نویسندگان و متخصصان معروف در حوزه Agile و Scrum است. او همراه با دون مک‌گریل کتاب "مالک محصول حرفه‌ای: بهره‌گیری از اسکرام به عنوان مزیت رقابتی" را نوشته است. رالف همانند دون مک‌گریل، تجربه‌ گسترده‌ای در اجرای روش‌های مختلف مدیریت محصول در سازمان‌ها دارد. او در همین کتاب نیز، مفاهیم و تکنیک‌های عملی برای صاحبان محصول را توضیح می‌دهد و به آن‌ها کمک می‌کند تا نقش صاحب محصول را به خوبی ایفا کنند و ارزشیابی محصول و موفقیت کسب و کار را بهبود بخشند.



چرا باید کتاب مالک محصول حرفه‌ای را بخوانیم؟

کتاب مالک محصول حرفه‌ای مزایای گوناگونی دارد که با مطالعه‌اش، به آن مزایا دست خواهید یافت. یکی از مهم‌ترین مسائلی که در این اثر به خوبی توضیح داده شده، نقش مالک محصول است. این کتاب توضیح می‌دهد که مالک محصول چگونه با ذینفعان همکاری می‌کند، ویژگی‌های محصول را توضیح می‌دهد، لیست انتظار محصول را ایجاد و اولویت‌بندی می‌کند و همچنین، اطمینان حاصل می‌کند که محصول چه ارزشی را به مشتریان ارائه می‌دهد.

کتاب مالک محصول حرفه‌ای همچنین توضیح می‌دهد که مالک محصول چگونه می‌تواند از چارچوب اسکرام بهره‌برداری کند تا یک مزیت رقابتی کسب کند. این کتاب در مورد تکنیک‌ها و روش‌های مختلفی که برای حداکثر کردن ارزش‌ها توسط تیم توسعه می‌توان استفاده کرد، صحبت می‌کند. دیگر نکته‌ای که از طریق این کتاب به‌خوبی می‌توان یاد گرفت، مدیریت محصول چابک است. این شکل از مدیریت محصول شامل نکاتی مانند: یافتن مشتری، اعتبارسنجی فرضیه‌ها، بازخورد مداوم و سازگاری با شرایط متغیر بازار است.



بخشی از کتاب مالک محصول حرفه‌ای

هر پروژه با یک ایده آغاز می‌شود. اگر ایده امیدبخش باشد، می‌توان برای به ثمر رساندن پروژه اقدام کرد. پروژه‌های مهم به ساختار و مسئولیت پذیری نیاز دارند. اهمیت مدیر پروژه اینجا مشخص می‌شود. مدیر پروژه فردی دارای مهارت در زمینه مدیریت وظایف و افراد است ولی لزوما آگاه یا علاقه‌مند به حوزه‌ای که پروژه در آن اجرا می‌شود نیست. مدیر پروژه اطلاعات لازم برای تدوین برنامه را سازمان‌دهی می‌کند. محدوده فعالیت در چندین نقطه عطف پروژه و برآورد زمان و هزینه لازم برای اجرای پروژه در برنامه ذکر می‌شود.



پیشنهادهایی به علاقه‌مندان کتاب مالک محصول حرفه‌ای

اگر از مطالعه کتاب مالک محصول حرفه‌ای بهره برده‌اید، این سه کتاب را نیز به شما معرفی می‌کنیم:


کتاب چند وظیفگی ممنوع

در این کتاب آموزش داده می‌شود که چگونه در یک سازمان هر فرد باید وظیفه تخصصی خود را برعهده گیرد.


کتاب مدیریت افراد

مدیریت کردن پرسنل در کسب و کار، یکی از مهم‌ترین بخش‌های تجارت است و در این کتاب نکات خوبی در این زمینه آموزش داده می‌شود.


استراتژی اقیانوس آبی

در این کتاب درباره اهمیت رفتن به سمت محصولات و بازارهایی که رقابت کمتری بر سر آن‌ها وجود دارد، بحث می‌شود. 


شناسنامه

فرمت محتوا
pdf
حجم
13.۳۴ مگابایت
تعداد صفحات
334 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۱:۰۸:۰۰
نویسنده دون مک گریل
نویسنده دومرالف جوکام
مترجم علی فروتن آغمیونی
مترجم دوم محمدجواد فروتن آغمیونی
ناشرانتشارات کاف
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
‌‫The professional product owner: leveraging Scrum as a competitive advantage‬
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۹/۲۳
قیمت ارزی
5.۵ دلار
قیمت چاپی
100,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
pdf
۱۳.۳۴ مگابایت
۳۳۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.1
از 5
براساس رأی 8 مخاطب
5
ستاره
25 ٪
4
ستاره
12 ٪
3
ستاره
37 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
25 ٪
4 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

متاسفانه کتاب حاضر با وجود زحمات بسیاری که مترجمین کشیده اند، کیفیت بسیار پایینی دارد. کاش مترجمین از برگردان های فارسی شناخته شده در ترجمه استفاده می کردند. کاش از یک ویراستار کاربلد برای ویراستاری استفاده می کردند. به نظرم فهم کتاب اصلی از متن ترجمه شده به مراتب راحت تر است.

1

ترجمه روان نیست و درک مطالب سخت کرده

3

متاسفانه ترجمه روان و خوبی نداره.

3

کاش نسخه epub موجود بود

3.1
(8)
40,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مالک محصول حرفه ای
مالک محصول حرفه ای
بهره گیری از اسکرام به عنوان مزیت رقابتی
انتشارات کاف
3.1
(8)
40,000
تومان