0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
دختران دریاچه

معرفی، خرید و دانلود کتاب دختران دریاچه

نویسنده:
وندی وب
ناشر:
نشر خوب
درباره دختران دریاچه

اگر بشر می‌توانست به گذشته سفر کند و تمامی اشتباهاتش را جبران کند، شاید دیگر هیچ غمی در جهان نبود. اما زندگی با تمامی خوبی‌هایش هیچ راه بازگشتی به گذشته ندارد. شاید این موضوع برای تمامی افراد تلخ باشد. اما امروز ما، فردا گذشته ما است. بنابراین بهتر است از همین امروز به فکر آینده باشیم. اگر امروز بهترین خود باشیم، نه حال و نه آینده از دست نمی‌رود.

نقد و بررسی کتاب دختران دریاچه

کتاب دختران دریاچه Daughters Of The Lake به قلم نویسنده‌ی نام آشنا وندی وب نوشته شده‌است. این کتاب در سال 2018 منتشر شد. کتاب دختران دریاچه کتابی متفاوت است. داستان این کتاب در بین زمان‌ها است. سفر به گذشته برای درست کردن آینده، اصلی‌ترین موضوع کتاب دختران دریاچه است. داستان این کتاب در سی‌و‌نه فصل روایت می‌شود.

داستان کتاب دختران دریاچه از یک زن جوان به نام کیت آغاز می‌شود. کیت از همسرش جدا شده و حال باید به خانه پدری خود بازگردد. خانه پدری کیت در کنار دریاچه است. در یک روز عجیب کیت با ناراحتی و دل‌شکستگی درونی به کنار دریاچه می‌رود. در آن زمان جسد یک زن با لباسی قدیمی را می‌بیند. هیچکس جز کیت آن زن را نمی‌شناسد. کیت او را در رویاهایش دیده است. در لابه‌لای پارچه‌های دامن زن یک نوزاد مرده وجود دارد. صحنه دیدن جنازه برای کیت وحشتناک بود. این وحشت نه برای اینکه او یک جنازه دیده، بلکه بخاطر شناختن آن زن ‌بود.

کیت با ترس زن را دفن می‌کند. اما زن در همان حین دستش را از قبر بیرون آورده و از کیت کمک می‌خواهد. کیت با ترس و نگرانی با او همراه می‌شود. این دو زن در رویای یکدیگر باید به گذشته بازگردند. کیت و زن مقتول به صد سال پیش سفر می‌کنند. آن‌ها باید اتفاقات شوم گذشته را بفهمند و آن‌ها را درست کنند. صد سال پیش، داستان یک عشق، با یک تراژدی تلخ به پایان رسیده‌است. بسیاری از اسرار حل نشده باقی مانده‌اند و وقت آن است که کیت اسرار دریاچه را فاش کند. کیت در جستجوی هویت و زندگی این زن، عکسی از پیک نیک او درکنار پدربزرگ و مادربزرگش پیدا می‌کند. از مقالات روزنامه‌های صد سال پیش، او متوجه می‌شود، آن زن آدی کاست Addie Cassatt است. آدی به طرز مرموزی ناپدید شده‌است. فصل‌های افشای داستان عاشقانه و غم‌انگیز آدی، مرتبط با وقایع شخصی زندگی کیت می‌شود. کیت در تلاش است بفهمد، چرا زندگی او با آدی مرتبط است و چرا آدی از گذشته ظاهر شده‌است.

داستان کتاب دختران دریاچه در ژانر ترسناک و جنایی نوشته شده‌است. فضای داستان ترکیبی از ترس، بهت، نگرانی و سوظن است. در این داستان خواننده با ترس همراه کیت قدم به گذشته می‌گذارد. کیت برای اینکه بفهمد چه اتفاقی افتاده است، بین گذشته و حال در حرکت است. وندی وب به زیبایی هرچه تمام تصویر سازی این داستان را انجام داده‌است. در داستان دختران دریاچه، خواننده در تمامی لحظات ترسناک و نفس‌گیر خود را در کنار شخصیت اصلی داستان می‌بیند.

ترجمه‌ی کتاب دختران دریاچه به زبان فارسی

کتاب دختران دریاچه توسط شیما الهی ترجمه شده‌‌است. این کتاب در سال 1398 توسط انتشارات نشر خوب به چاپ رسید. شیما الهی ترجمه کتاب‌های بسیاری از جمله تعمیرکار، افشاگر، سرزمین پدری، سرگذشت دختران، هم‌سرایان خیابان کینگزلی، نیگی و رویاهای رنگی و ... را در کارنامه هنری خود دارد. اگر آثار دیگر خانم الهی را مطالعه کنید، متوجه سبک خاص وی در ترجمه خواهید شد. شیما الهی با زبان خاص خود در ترجمه، آثاری دلنشینی را خلق می‌کند. ترجمه کتاب دختران دریاچه توسط خانم الهی روان و رباینده است. این ویژگی باعث شده تا خواننده نتواند از خواندن کتاب لحظه‌ای صرف نظر کند. شما می‌توانید کتاب الکترونیکی دختران دریاچه به قلم وندی وب و ترجمه شیما الهی و انتشارات نشر خوب را از همین صفحه در فیدیبو دانلود و تهیه نمایید.

درباره نویسنده‌ی کتاب دختران دریاچه وندی وب

وندی کی وب Wendy K. Webb زاده 18 آگوست سال 1962 است. او در آمریکا چشم به جهان گشود. زمانی که وب دبستانی بود، کتابدار مدرسه کتابی از مادلین لنگل را به او داد که بخواند. پس از خواندن آن کتاب، وب فهمید که استعداد و علاقه‌اش در نویسندگی است. او فارغ التحصیل رشته علوم سیاسی، تاریخ و زبان فرانسه از دانشگاه مینه سوتا است. وب سال‌های بسیاری را در فرانسه زندگی کرده‌است. وب پس از بازگشت به کشورش، اولین کار نویسندگی خود را با یک خبرنامه هفتگی هنری آغاز کرد. او تا سال 2014 سردبیر ماهنامه سبک زندگی در مجله برتر دولوت Duluth بود. اولین رمان وی در سال 2010 به نام " داستان جرثقیل هالیکون" منتشر شد. این کتاب در سال 2011 برنده جایزه برترین کتاب داستانی مینه سوتا شد. رمان دوم وب به کشف یک رسوایی مخفی خانوادگی می‌پردازد. این کتاب به مدت شش هفته در لیست پرفروش‌ترین‌های ایندی Indie بود. به علاوه کتابEnd of Temperance Dare  انتهای شهامت اعتدال در سال 2017 برنده جایزه مینه سوتا برای ژانر داستانی شد. آخرین رمان وب، دختران دریاچه در سال 2018 در لیست پرفروش‌ترین‌های آمازون قرار گرفت. وندی وب کتاب دختران دریاچه را به پسرش بن تقدیم کرده‌است. ژانر داستان‌های وندی وب خیالی و تعلیق‌آمیز است. وندی وب هم‌اکنون به همراه همسرش در منطقه مرزی بین مینه سوتا و کانادا زندگی می‌کنند.

بخشی از کتاب دختران دریاچه

گریت بی، ۱۹۰۱

30 اکتبر

جس عزیزم؛

تمام وقت به فکر تو هستم. غرق در افکارم توی شهر قدم می‌زنم و از خودم می‌پرسم از درس‌ها و کلاس‌هایش خوشش می‌آید؟ دوست پیدا کرده؟ دانشگاهش چه جوری ست؟ بیشتر وقت‌ها آنقدر غرق دنیایی هستم که در خیالاتم برای تو ساخته‌ام که اصلا به آنچه جلوی رویم است نگاه نمی‌کنم. حتی به غذا خوردنت هم فکر می‌کنم. در شهر غذاهای جورواجور و خوشمزه‌ای هست که ما اینجا نداشته باشیم؟

می‌بینی که، من هنوز هم فضول و کنجکاوم.

زندگی اینجا مثل هميشه است و آب از آب تکان نخورده، فقط یک چیز عوض شده، تو نیستی. نمی‌دانی وقتی کسی که هميشه کنارت بوده دیگر نباشد زندگی چقدر عجیب می‌شود. حتماً می‌دانی که مدرسه‌ها باز شده و معلم جدیدمان، خانم پترسون، عاشق این است که کلی کار سرمان بریزد.

برخلاف میلم مجبور شدم دوچرخه را در زمستان کنار بگذارم. این چند ماه خیلی با آن کیف کردم، اما پدرم می‌گوید دوچرخه سواری مناسب خانم‌ها نیست.

خب، فعلاخبر دیگری برایت ندارم. لطفاً برایم نامه بنویس و به من بگو که اوضاعت از چه قرار است.

دوست تو، آدی کست.

آدی نامه را تا کرد و توی پاکت گذاشت. از خانه بیرون زد و به سمت پست خانه رفت. دکمه‌های کتش را تا زیر گلو بسته، شالش را محکم دور سر پیچیده و کلاه پالتویش را هم گذاشته بود. تندباد بر فراز دهکده کوچک ماهیگیری می‌وزید و مانند بسیاری از توفان‌های آخر پاییز در گریت لیک بسیار سنگین بود.

 

 

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۱۴ مگابایت
تعداد صفحات
324 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۰:۴۸:۰۰
نویسندهوندی وب
مترجمشیما الهی
ناشرنشر خوب
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Daughters of the lake
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۸/۲۰
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
53,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۱۴ مگابایت
۳۲۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.9
از 5
براساس رأی 7 مخاطب
5
ستاره
28 ٪
4
ستاره
42 ٪
3
ستاره
14 ٪
2
ستاره
14 ٪
1
ستاره
0 ٪
4 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

بسیار زیبا و رازآلود و هیجان انگیز من یکروزه خوندمش یه کمی تخیلی بود اما زیبا بود واقعا غیر قابل پیش بینی هست که حتی تا فصل آخر هم واسمون یه غافلگیری داشت یه جاهاییش هم ترسناک شد که آدم خودش رو توی اون فضای ترسناک و وهم آلود میدید بخونید و لذت ببرید از اینهمه تعلیق و راز و معما به به ? ? ? ? ?

5

داستان بسیار هیجان انگیز و جذابی داره که تا آخر کتاب شما رو گرفتار خودش میکنه. سبک داستان رازآلود و فانتزیه که این فانتزی بودنش باعث جذابیت بیشتر و دلنشین شدن داستان شده. امیدوارم شما هم مثل من از خودندش لذت ببرید.

4

کتاب معمولی بود ولی خوب بود

4

بنظر جالب میاد

3.9
(7)
26,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
دختران دریاچه
دختران دریاچه
وندی وب
نشر خوب
3.9
(7)
26,000
تومان