0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
چرخ زندگی

معرفی، خرید و دانلود کتاب چرخ زندگی

یادداشتی درباره زندگی و مرگ
درباره چرخ زندگی
آن‌ هنگام‌ که‌ همۀ‌ کارهایی‌ را که‌ برای‌ انجام‌ آن‌ها به‌ کرۀ‌ زمین‌ فرستاده‌ شده‌ایم‌، به‌ پایان‌ برسانیم‌، اجازه‌ می‌یابیم‌ تا بدن‌ خود را ترک‌ کنیم‌؛ بدنی‌ که‌ همچون‌ پیله‌ای‌ که‌ پروانۀ‌ آتی‌ را در برمی‌گیرد، روح‌ ما را زندانی‌ کرده‌ است‌. در موعد مقرر می‌توانیم‌ بدنمان‌ را رها کنیم‌ و از درد و رنج‌، ترس‌ها و نگرانی‌ها آزاد شویم‌. آزاد همچون‌ پروانه‌ای‌ بسیار زیبا، رو به‌ سوی‌ خانه‌، به‌ نزد خدا....

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۶۹ مگابایت
تعداد صفحات
360 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۲:۰۰:۰۰
نویسنده الیزابت کوبلر راس
مترجمفرناز فرود
ناشرکلک آزادگان
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The wheel of life: a memoir of living and dying
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۶/۱۷
قیمت ارزی
7.۹۹ دلار
قیمت چاپی
75,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۶۹ مگابایت
۳۶۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.6
از 5
براساس رأی 27 مخاطب
5
ستاره
74 ٪
4
ستاره
14 ٪
3
ستاره
7 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
3 ٪
16 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

خواندن این کتاب را در اولویت مطالعه خود قرار دهید. این کتاب به صورت تئوری به مساله مرگ نپرداخته بلکه نویسنده در قالب شرح زندگی خود و مطالعات و دستاوردهای خود مساله مرگ را بازگو کرده است. با خواندن آن میتوانید آگاهانه در هنگام از دست دادن‌ها مراحل مختلف را سریع‌تر طی کرده و به مرحله پذیرش برسید. قبل از مرگ با تمام وجود زندگی‌ای که خودتان دوست دارید را انجام دهید. سختی‌ها را در قالب چالش و جهت ارتقا توانمندی و جایگاه خود از سمت خداوند ببینید. درس و خرد هر اتفاقی در زندگی را بگیرید تا مجددا آن اتفاق تکرار نشود.

5

این کتاب در غالب داستان زندگی الیزابت کوبلر راس بسیار مسائل آموزنده‌ای رو گوشزد می‌کنه و امید را در تک‌‌تک یاخته‌های بدن زنده می‌کنه.امیدی که نشات گرفته از اساس انسانیت است نه از جنس امید‌های کتاب‌های موفقیت امروزی.امیدی که به ما یادآور می‌شود که هر سختی در زندگی بالاخره می‌گذرد. و با خواندن این کتاب به معنای حقیقی این جمله که آنچه مرا نکشد مرا قوی‌تر می‌سازد پی‌خواهید برد.

5

«مرگ می‌تواند یکی از والاترین تجربه‌ها باشد. اگر هر روز را واقعا زندگی کنید از هیچ چیز هراس نخواهید داشت.» این کتاب یکی از بهترین کتاب‌هایی بود که در طول زندگی خوانده‌ام و درس‌های زیادی از این بانوی بزرگ گرفتم!

5

خانم کوبلر-راس رو باید مادر معنوی همهٔ کسایی دونست که بعد از ایشون کتاب‌های معنوی و خودشناسی منتشر کردن. پیشنهاد می‌کنم این کتاب رو که در بارهٔ معنای زندگیه و به صورت داستانی ‌و بسیار ساده و همه‌فهم نوشته شده، حتماً بخونید.

5

من این کتاب رو قبلا خوندم واقعا تو مسیر زندگیم تاثیر گذار بود مقاومت و پشتکار و نیروی معنوی این بانوی بزرگ واقعا الهام بخشه‌. زمانی که این کتاب رو میخوندم آرامش زیادی بهم میداد و یه نیرویی که با مشکلاتم رو برو بشم. واقعا خوندن این کتاب رو پیشنهاد میکنم

5

کتاب فوق‌العاده‌ایه. از صفحه‌صفحهٔ این کتاب آرامش می‌باره! ممنون از فیدیبو بابت نسخهٔ الکترونیکی و سپاس از انتشارات کلک آزادگان بابت کتاب‌های متفاوت و انتخاب‌های بی‌نظیرش.

5

چرخ زندگی یکی از زیباترین داستان_واقعیت‌هاییه که من خوندم و به حدود ده دوست هم هدیه دادم. کوبلر راس به فرشتهٔ مرگ معروفه و این کتاب با روایت داستانیش، مواجههٔ آدما با مرگ رو به زیبایی به تصویر کشیده.

5

کتاب ارزشمندی است که علاوه بر موارد مثبتی که دوستان نوشته بودند، ماجراهای تاریخی را به زیباترین شکل بیان میکنه و الان که در اروپا زندگی می کنم، میبینم روشهای تربیتی فرزندان چه قدر متفاوت شده. بسیار عالی هست این کتاب

5

کتاب بسیار تاثیرگذاریست که دیدگاه شما رو نسبت به زندگی و سختی‌ها در زندگی ودر نهایت نسبت به مرگ کاملا تغییر می‌دهد. توصیه می‌کنم حتما مطالعه فزمایید.

5

من نسخه کاغذی این کتاب رو خوندم نگرش من رو به موضوع مرگ و زندگی خیلی تعدیل کرد به چند نفر هم که دادم یا معرفی کردم همین نظر و داشتند به شدت توصیه میکنم

نمایش 6 نقد دیگر
4.6
(28)
72,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
چرخ زندگی
چرخ زندگی
یادداشتی درباره زندگی و مرگ
کلک آزادگان
4.6
(28)
72,000
تومان