0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
درمان افسردگی
٪40

معرفی، خرید و دانلود کتاب درمان افسردگی

سرماخوردگی روانی
درباره درمان افسردگی
هیچکس از افسردگی چه برای خود و چه برای اطرافیان، خوشنود نمی‌شود. افسردگی سیاهه‌ی سیاهی است که روحیه‌ی انسان را ضعیف و شادمانی را از او سلب می‌کند. هنگامیکه کسی به افسردگی دچار می‌شود، روابط او با اطرافیان کاهش می‌یابد و گوشه‌گیر و انزواطلب می‌گردد و متأسفانه، دوستان و نزدیکان نیز غالبا از وی دوری می‌گزینند چراکه می‌ترسند انگشتان سرد خلق افسرده‌ی، روح آنان را نیز منجمد سازد! همین عامل باعث تشدید افسردگی می‌شود و فرد احساس گناه و ضعف می‌کند و به این ترتیب در گرداب دپرسیون اسیر می‌شود. وقتی فرد به افسردگی دچار می‌شود، اطرافیان به خوبی‌به پوچی توهمات و خیالات وی واقفند و با خود چنین تصور می‌کنند که وی می‌تواند به سادگی این افکار منفی را دور بریزد و به جمع آن‌ها باز گردد و فعالیت معمول را از سر گیرد و حال آن‌که افسردگی یک دیوار نامریی ولی سترگ است که فقط فرد افسرده قادر به لمس آن است و برای فروپاشی آن نیاز به کمک دارد خوشبختانه برای رهایی از این حالت، راه‌حل‌های مؤثری وجود دارد که برای به‌کارگیری آن‌ها، یاری و مهربانی و شکیبایی و درک اطرافیان و خواست و آهنگ بیمار، ضروری و لازم است. اضطراب و افسردگی در شمار شایع‌ترین اختلالات روانی انسان امروز و دشمنان اصلی «خلق نیکو» به‌شمار می‌روند. مطالعه‌ی دقیق این صفات، درک و سپس به‌کارگیری نکات مهم آن در درمان افسردگی تاثیر صددرصد دارد. اگر کسی به شما یک راه‌حل آسان، سریع و معجزه‌گونه معرفی کرد بدانید که فقط خواب و خیال است و نتیجه نگرفتن از چنین راه‌هایی موجب تشدید افسردگی شما خواهد شد. افسردگی، یک بیماری تب‌دار جسمانی نیست که با چند قرص و چند روز استراحت بر طرف شود بلکه یک رنجوری روانزاد ناشی از فشارهای چندساله است لذا برای ریشه‌کن کردن آن باید روشهای صحیح درمانی را با حوصله و همت، به‌کار بست.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
576.۳۸ کیلوبایت
تعداد صفحات
112 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۳:۴۴:۰۰
نویسندهتونی هوپ
نویسنده دومگیلیان باتلر
مترجم کوشیار کریمی طاری
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Managing your mind: the mental fitness guide
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۶/۰۴
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۵۷۶.۳۸ کیلوبایت
۱۱۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
2.8
از 5
براساس رأی 10 مخاطب
5
ستاره
30 ٪
4
ستاره
10 ٪
3
ستاره
10 ٪
2
ستاره
10 ٪
1
ستاره
40 ٪
3 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

کتاب خوبی بود. من در اینترنت جزوه های خودیاری افسردگی خونده بودم همین تکنیک ها رو گفته بودند و‌ به خودم کمک کرده بودم. خوندن این کتاب اون تکنیک ها رو برام شفافتر کرد ولی کتاب جامعی نیست.

3

در قسمت های اول کتاب درباره افسردگی توضیح داده و در قسمت های بعدی راهکار پیشنهاد داده و درآخر هم درباره ی دارو های افسردگی و طریقه و زمان مصرف توضیح داده

1

ویرایش افتضاح...اگه میدونستم نمی خریدم

2.8
(10)
59,900
٪40
35,940
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪30
درمان افسردگی
درمان افسردگی
سرما خوردگی روانی

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
درمان افسردگی
٪40
درمان افسردگی
سرماخوردگی روانی
انتشارات نسل نواندیش
2.8
(10)
59,900
٪40
35,940
تومان