0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
چگونه با پدرت آشنا شدم؟
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی چگونه با پدرت آشنا شدم؟

نویسنده:
مونا زارع
درباره چگونه با پدرت آشنا شدم؟
دخترم: ۷ صبح یک روز جمعه، ممکن است آدم‌ها تصمیم‌های مختلفی بگیرند. بعضی‌ها تصمیم می‌گیرند لاغر شوند، بعضی-ها چمدان‌هایشان را برای سفر می‌بندند، بعضی‌ها یک رابطه را تمام می‌کنند، بعضی‌ها تصمیم می‌گیرند خودشان را از پشت بام پرت کنند و تمام! اما من، ۷صبح یک روزجمعه دلم شوهر خواست. به سادگی بقیه‌ی تصمیم‌های صبح جمعه. با این تفاوت که ماجرای آشنایی با پدرت از همین صبح شروع شد... کتاب چگونه با پدرت آشنا شدم؟ مجموعه داستان طنزی است که به صورت نامه نوشته شده. قهرمان داستان در این نامه‌ها ماجرای آشنایی با شوهرش را برای دخترش می‌نویسد.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
225.۱۹ مگابایت
مدت زمان
۰۴:۰۵:۵۵
نویسندهمونا زارع
راوی آزاده مویدی فرد
ناشررادیو گوشه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۵/۱۱
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۲۲۵.۱۹ مگابایت
۰۴:۰۵:۵۵

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.5
از 5
براساس رأی 64 مخاطب
سرگرم‌کننده 🧩 (3)
حال‌خوب‌کن ✨ (2)
5
ستاره
42 ٪
4
ستاره
17 ٪
3
ستاره
12 ٪
2
ستاره
4 ٪
1
ستاره
23 ٪
43 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5
حال‌خوب‌کن ✨
اجرای روان 🎙️
سرگرم‌کننده 🧩

کتاب بسیار جالبی بود. ما کلا طنز نویس چه در کتاب و چه در فیلم کم داریم . ویا وسط کار دستشون خالی میشه و کم میارن . ولی خانم زارع بسیار خوب و هنرمندانه با نماندن در یک موضوع و طولانی کردنش بخوبی از پس این موضوع برآمده بودن. صدای راوی هم که واقعا عالی تو نقش نشسته بود ایشون هم کارشون تبریک داره. مردم ما خیلی احتیاج به طنز دارن و خیلی ها اصلا عادت به خنده ندارن. از بعضی از نقدها بخوبی معلومه. بهرصورت برای هردو بانو عزیز آرزوی موفقیت و شروع کارهای بزرگتر را دارم.

5

كتاب جذاب و سرگرم كننده اى با مايه طنز بود ما كه خيلى خوب با راوى داستان همسفر شديم و لحظات خوب و شادى واسمون رقم خورد . مثل يه سريال ميمونه كه ميخاى حدس بزنى چى ميشه ولى افسوس كه غافلگير ميشى و شخصيت اصلى با خنگى و مسخره بازى هاى خاص خودش تقريبا قابل پيش بينى نيست آخرش بى نظير و ماهرانه تموم شد

1

یعنی من دیگه از فیدیبو میرم. واقعا نرم افزار جدیده مزخرف ه. قصد درست کردنش هم ندارند چجوره که من باید فايل رو دانلود کنم و هم به اینترنت قوی دسترسی داشته باشم تا بتونم کتاب رو گوش بدم؟ قبلا با دانلود فایل، بصورت افلاین گوش میدادم...خیلی اپلیکیشن‌ بدی شده. الان نمیشه

3

ستاره ای که دادم تنها به خوانش راوی بود. کتاب از نظر محتوا کمی سطح پایین هست و اگر عادت به خواندن کتابهایی با ادبیات سنگین و... دارید بهتون توصیه نمیکنم. کتاب بیشتر مناسب حال و هوای نوجوانان هست، حتی طنز داستان هم غیرواقعی و ضعیف هست.

5

من خیلی دوست داشتم و با اشتیاق دنبال ادامه داستان بودم . میتونم بگم اگه دنبال این هستین که یکم فکرتون از مسائل و مشکلات دور بشه و یکم لبخند بیاد روی لبتون و یکمم بخندین حتما این کتاب رو خریداری کنید . لامصب همشون خنگن خیلی خوبه ??

1

بعضی از کتاب‌ها رو آدم مبخونه، با خودش میگه من چرا کتاب نمینویسم اگه کتاب نوشتن انقدر مسخره و راحته! این کتاب از اون کتابا بود.

5

کتابی سرشار از فراز و فرود و اتفاقات شگفت انگیز و البته مضحک. حتما گوش کنید و به دیگران هم توصیه کنید. ( هدیه بسیار مناسبی است و حال و هوای فرد را دگرگون می کند.)

1

من نسخه چاپی این کتاب رو به خاطر تعریف‌هایی که میشد، خریدم. اما متاسفانه موضوعات دم دستی و کلیشه ای داشت. خوندنش هدر دادن وقته و خریدنش هدر دادن پول.

2

خنده داره ولی موضوعاتش زیاد تحقیرآمیزه برای دخترا واسه همین نمیشه گفت خیلی خوبه. فقط میشه گفت طنزش بد نیست اما موضوع بدش همه چیزو خراب کرده

5

واقعا کتاب کمیکی بود و من خیلی دوسش داشتم و به نظرم در قالب طنز اشاره به این موضوعم داشت که مقوله ازدواج تو ایران چقدر آب دوغ خیاریه?

نمایش 33 نقد دیگر
3.5
(64)
سرگرم‌کننده 🧩 (3)
54,000
٪50
27,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪50
چگونه با پدرت آشنا شدم؟
چگونه با پدرت آشنا شدم؟
مونا زارع

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
چگونه با پدرت آشنا شدم؟
٪50
چگونه با پدرت آشنا شدم؟
مونا زارع
رادیو گوشه
3.5
(64)
سرگرم‌کننده 🧩 (3)
54,000
٪50
27,000
تومان