0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
بهترین سال زندگی شما

معرفی، خرید و دانلود کتاب بهترین سال زندگی شما

یک سیستم عالی برای رسیدن به اهداف بزرگ
نویسنده:
دارن هاردی
درباره بهترین سال زندگی شما
سلام دوست عزیز. من تو را می‌شناسم. شاید شخصا تو را نشناسم، اما درباره‌ات می‌دانم. می‌دانم که می‌خواهی کاری عالی درباره زندگی‌ات انجام دهی. می‌دانم می‌خواهی ثروتمندتر و موفق‌تر شوی و از همه مردم پیشی بگیری. می‌دانم که رویاهای ناشناخته‌ای داری، الهامات بزرگ‌تر و آرزوی انجام دادن کاری مهم با زندگی‌ات را داری. این را از کتابی که خریدی می‌توان تشخیص داد. می‌بینی من و تو شبیه هم هستیم. ما موفقیم. برخی از مردم از مفاهیم این کتاب می‌ترسند. نمی‌خواهند کار بیشتری انجام دهند. از هدف‌گذاری‌های بزرگ می‌ترسند. می‌ترسند از وضعیت و شرایط معمولی دور شده و از منطقه امن خود خارج شوند. اما تو این‌طور نیستی. من این برنامه را برای تو طراحی کرده‌ام. با تصمیم به شرکت در این برنامه، خود را از همه یا از ۹۷ درصد باقی‌مانده جمعیتی که عاقلانه و اندیشمندانه به خواسته‌های زندگی خود فکر نمی‌کنند و برنامه مناسبی برای جهت‌دهی زندگیشان ندارند، جدا کرده‌اید. بیشتر مردم برای تهیه لیست خرید خواربار فروشی، بیشتر از طراحی زندگی خود وقت می‌گذارند و دقت می‌کنند. به همین دلیل پیشروی در زندگی، دوام آوردن و به پیش رفتن این‌قدر دشوار است. بیشتر مردم، یعنی ۹۷ درصد مردم نمی‌خواهند خود را به زحمت بیندازند. این غم‌انگیز است اما حقیقت دارد اما نه در مورد تو. بفرمایید. تبریک می‌گویم! آیا آسان است که یک قدم از گروه خود دور شوید و از همه همکاران خود، هر کسی که با او رقابت می‌کنید، هرکسی که با او زندگی می‌کنید، هر کسی که با او ارتباط دارید و هر کسی که در خیابان می‌بینید، پیشی بگیرید؟ پاسخ بله است!

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۹۳ مگابایت
تعداد صفحات
264 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۸:۴۸:۰۰
نویسندهدارن هاردی
مترجمگیتی شهیدی
ناشرنشر معیار اندیشه
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Living your Best year ever: a proven system for achieving big goals
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۵/۰۶
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
39,500 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۹۳ مگابایت
۲۶۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.5
از 5
براساس رأی 10 مخاطب
5
ستاره
50 ٪
4
ستاره
10 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
20 ٪
1
ستاره
20 ٪
5 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

این ترجمه افتضاح بود واقعا من قبلا نسخه صوتی رو به همراه تمام ضمیمه ها از جای دیگه ای دریافت کرده بودم و دوست داشتم که نسخط خطی رو بخونم. مترجم و ویراستار به معنای واقعی کلمه افتضاح کار کردند یک بخشی از کتاب مرور هفتگی هست که تو این کتاب ۴ تا ۵ صفحه میشه؛ برای پر شدن تعداد صقحات اومدن همین رو ۵۲ بار به میزان هفته ها تکرار کردن و فقط عدد هفته ها رو عوض کردن😐😐😐 خیلی راحته یک تا دو هفته رو آورد و به مخاطب گفت تمام هفته های بعدی مثل همین هست و فقط باید عدد هفته رو عوض کرد!!!! متن تعهد نامه و رفرنس هایی که داخل ترجمه داده شده هم وجود نداره!!!!

5

سلام واقعاااااااااا عالی بود بهترین کتاب برای افرادی که از یکنواختی زندگیشون،بی انگیزگی، ناراحتی، اضطراب و .... خسته شدن این کتاب بهترین راهکار های زندگی رو که چند سال میکشه تجربه کنیم و به دست بیاریم یک شبه در اختیارتون قرار میده

5

برای افرادی بی انگیزه هستن و هنوز نمیدونن از زندگی چی میخوان واقعا کتاب فوق العاده ای هست.

5

یه جاهایی در کتاب به کاربرگ و سوالات اشاره شده که باید جواب بدیم ولی من پیدا نمیکنم!!

4

خیلی دوست دارم بخونم لطفا کسایی که خوندین بیشتر بگین در مورد این کتاب

3.5
(10)
19,750
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
بهترین سال زندگی شما
بهترین سال زندگی شما
یک سیستم عالی برای رسیدن به اهداف بزرگ
نشر معیار اندیشه
3.5
(10)
19,750
تومان