0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
تو را به یاد دارم
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب تو را به یاد دارم

ایرسا سیگورداردوتیر
درباره تو را به یاد دارم
گاردار و کاترین همراه با لیف برای بازسازی خانه‌ای قدیمی به روستای متروکه‌ای در جنوب ایسلند رفته‌اند. روستا خالی از سکنه است و جز تابستان‌ها بازدید‌کننده‌ای ندارد. تنها بودن در جایی که نه برق دارد و نه سیگنال تلفن همراه به قدر کافی دلهره‌آور است، اما فکر اینکه ممکن است در چنین جایی تنها نباشند و در بیرون از خانه موجودی در کمینشان باشد از تنهایی هم بدتر است. در همین حال، در شهری همان اطراف، فریرِ روانپزشک به پلیس برای حل معمای پیچیده‌ی جرمی کمک می‌کند. این دو داستان به یکدیگر نزدیک می‌شوند و در نقطه‌ای غافلگیرکننده با هم تلاقی می‌کنند... رمان تو را به یاد دارم ژانر وحشت و ژانر پلیسی را درهم آمیخته و راوی داستان پرهیجانی است که خواننده را مجذوب مسیر پرپیچ‌وخم خود می‌کند.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۴۴ مگابایت
تعداد صفحات
396 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۳:۱۲:۰۰
نویسنده سبا هاشمی نسب
ناشرنشر قطره
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۴/۲۱
قیمت ارزی
5 دلار
قیمت چاپی
70,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۴۴ مگابایت
۳۹۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.1
از 5
براساس رأی 43 مخاطب
خوش‌خوان 🪶 (1)
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
5
ستاره
51 ٪
4
ستاره
25 ٪
3
ستاره
16 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
6 ٪
29 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

کتاب، دو داستان موازی داره که در چند صفحه ی اخر، با هم تلاقی میکنن و داستانی که درمورد کلبه ی قدیمی بود، زیاد منو جذب نمیکرد و فکر میکنم علتش این بود که اصلا نمیتونستم تصویرسازی ذهنی کنم براش. کتاب رو توی یک روز خوندم ولی در مقایسه با کتاب خانه ای که در آن مرده بودم، که قبل از این کتاب خوندم، کشش زیادی نداشت. شاید بشه گفت علتش فضای ماورایی این داستان بود. در کل امتیازی که بهش دادم، سه ستاره بود و جزو کتاب هایی نبود که از خوندنشون لذت ببرم یا حس خوبی بهم بده. ترجمه ی کتاب هم خوب و روان بود.

4

داستان کتاب مطابق سلیقه‌ی من بود و ترجمه خوب بود.نویسنده به خوبی احساس ترس و دلهره رو به قلمش تزریق کرده بود و مترجم هم تونسته بدون آسیب زدن به ساختار هیجان انگیز و دلهره آور داستان اونو ترجمه کنه.تنها مشکلی که با کتاب داشتم پایان تقریبا نامعلومش بود و نتیجه دقیقی نمیشد ازش گرفت و باید به حدسیات خودتون اکتفا کنید.

3

فضای وحشت داستان را خیلی خوب ایجاد کرده بود، کلا فضاسازی خیلی ماهرانه بود و شخصیت‌ها خیلی خوب در پایان داستان تلاقی کردند، فقط با نوع پایان آن مشکل داشتم و خوشم نیامد و همین کلیت داستان را از اعتبار می‌انداخت، چون راه دیگری برای توجیه ماجراها نتوانسته بود پیدا کند. ترجمه هم عالی بود.

5

مجموعه پلیسی نشر قطره فوق العاده ست، من کل مجموعه رو از فیدی پلاس گرفتم. فوق العاده ست پولی که بابت کل مجموعه پرداخت کردم حدود نصف قیمت یکی از کتاب های مجموعه ست، ممنون بابت طرح اشتراکی فوق العاده تون

5

در مقایسه کتاب با فیلمی که از روش ساختن؛ میتونم بگم فیلمه یه توهین بزرگ به نویسنده و داستانش محسوب میشه. واقعا مسخره بود فیلمش و کلا بیشتر داستان رو تغییر داده بود و خلاصه شده بود. داستان عالیه ولی فیلمش اصلا چنگی به دل نمیزنه

4

خوب بود،فضای دلهره آور رو خیلی خوب ایجاد کرده بود..فقط اون داستان همیشگی گناه کردن وعواقبش و صلیب و اینا تکراری بود..ولی روی جذابیتش زیاد تاثیر نداشت..فقط من نفهیمدم سرنوشت گاردار چی شد؟؟؟؟ یعنی من ازقلم انداختم؟؟؟؟

5

عالی بود واقعا هر فصل کتاب بینهایت هیجانی و ترسناک بود سدیدا پیشنهاد میشه تا حالا کتابی به این هجم از هیجان نخوانده بودم اگه کسی کتابی تو این سبک خوانده پیشنهاد بده

5

تا بحال کتابی با این دوز از ترس نخونده بودم . اصلا شبها نمیتونستم بخونمش . اصلا به طرح جلد ملیح و اسم لطیفش اعتماد نکنید چون کتاب پر از صحنه های سرد و ترسناکه . ترجمه عالی بود .

4

پر از تعلیق و هیجان بود ولی با وجودیکه اواسطش خیلی کشدار شده بود و توصیفات تکراری و بی مورد زیادی داشت ، در آخر کمی گنگ تموم شد.

3

کتاب خوبی بود ولی کمی دور از واقعیتهای عادی... من ترجیح میدادم شخصی زمینی قاتل باشه تا فردی از دنیای دیگه

نمایش 19 نقد دیگر
4.1
(43)
گیرا 🧲 (1)
139,000
٪50
69,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
تو را به یاد دارم
٪50
تو را به یاد دارم
ایرسا سیگورداردوتیر
نشر قطره
4.1
(43)
گیرا 🧲 (1)
139,000
٪50
69,500
تومان