چهارشنبه ساعت سه بعد از ظهر قسمت اول
من نویدم؛ شما توی این اپیزود سرگذشت زندگی منو میشنوید.
به قول چارلی چاپلین سرگذشت آدمها از نزدیک تراژدی و از دور کمدیه.
همهچیز به زاویه نگاه ما و موضعی که در برابر آنچه اتفاق میافته میگیریم بستگی داره…
رنجهای من رنجهای انسان نوعیه که توی این اپیزود براتون روایت میشه و توی اپیزود بعدی مرهم دردهای منو خواهید شناخت.
بهراستی که نوشدارو بعد از مرگ سهراب هم اثربخشه…
امیدواریم از شنیدن این اپیزود لذت ببرید و یادتون نره که حتما نظراتتون رو با ما درمیون بذارید.🙏
🌐
سایت یونگ نگار
🟠
صفحه اینستاگرام ما
🔴
کانال یوتیوب ما
🟡
کانال تلگرام ما