
👌🏼🌿
لاگوم یعنی اعتدال تو هر چیزی فضیلته.
تو این قسمت از حس و تجربهی لاگوم میگم، از زیبایی زندگی وقتی همه چیز بهاندازهست؛ نه کمتر، نه بیشتر.
ولی چرا ما ایرانیها انقدر از لاگوم دوریم؟
صحبتهای کوتاه ولی شنیدنی ملکجهان خزاعی رو از دست ندید.
با من همراه باشید در قسمت ششم پادکست آوانگارد.
راوی: حمیده معینفر
Hosted on A. See a.com/privacy for more information.