( این اپیزود قیل از این روزهای تلخ ضبط شده ) شاید تو هم یه نسخهی دیگه از خودت رو توی ذهنت داری… کسی که یه مسیر دیگه رو رفت، یه کار دیگه رو شروع کرد، یه زندگی دیگه رو ساخت — فقط تو خیال.توی این اپیزود از اون زندگی حرف میزنم. از حسرتی که ته شب میمونه. از فکرایی که خاموش نمیشن. و از این سؤال: "اگه یه انتخاب دیگه کرده بودم… چی میشد؟"