
این پادکست در رویداد سه روزهی «و جنگ... چهره ی زنانه ندارد» ضبط شده است.
در اپیزود صفر شما خلاصهای از اپیزودهایی که تا کنون ضبطشده است را میشنوید.
ما از مردم سوالهایی دربارهی تجربهشان از این دوازده روز پرسیدیم؛ از اینکه تهران ماندند یا نه؟ از چیزهایی که در خانه جا گذاشتند، از چیزهایی که همراه بردند، از تعریف جدیدشان از زندگی و مرگ، از فکرهایی که در آن دوازده روز به سرشان زد و مهمتر از همه، از خودِ جدیدشان، از خوِد بعد از جنگشان.
در این پادکست فقط صدای شماست که شنیده میشود. سوالهای ما حذف شده اما با توجه به پاسخها، حدس زدن سوالهایی که پرسیدهایم، کار راحتی است.
این پادکست در روزهای ۲۱ ، ۲۲ و ۲۳ تیرماه ۱۴۰۴ از ساعت ۵ تا ۸ شب در چشمهی کریمخان ضبط شد.
برای پیشنهادها و تبلیغات در پادکست فارسی با ما در ارتباط باشید:
See omnystudio.com/listener for privacy information.