
اپیزود سیزدهم یه مکثه. نه از جنس تحلیل، نه از جنس آموزش.
یه گفتوگوی خودمونی درباره جنگ؛ نه با زبان حقوق، که با زبان آدمیزاد.
حرف میزنیم از جنگ، از ترکشهایی که لزوماً به بدن نمیخورن، ولی تا عمق روح فرو میرن.
از اینکه چطور وانمود میکنیم همهچی خوبه، در حالی که یه جای دلمون هر شب آژیر خطر میکشه.
از تلاش برای تابآوردن، وقتی خودمون هم دقیق نمیدونیم مقاومت یعنی چی.
از زخمهایی که نه عکس دارن، نه تیتر، ولی هنوز دارن درد میکشن.
و در نهایت، چند دقیقهای هم به خودِ حقوق بینالملل برمیگردیم و راجع به ماهیت و زنده بودنش صحبت میکنیم.
آدرس اینستاگرام: Pilban.agency
لاآکادمیا در اینستاگرام، یوتیوب، تلگرام، لینکدین فعاله و یه سایت هم داریم به آدرس lawacademia.org