0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
اورورا
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب اورورا

نویسنده:
آندره ولچک
درباره اورورا
این رمان بررسیِ ریشۀ فلاکت و بدبختی عصر ماست؛ مطالبۀ عدالت و اقدام عملی ست، توصیف دقیق از سرمایه داری و خوف و هراسِ مرتبط با آن، و سوسیالیسمِ امیدبخش است. استفاده از برِشت و موتزارت به عنوان یک "راویِ یونانی" به خوبی عمل کرده؛ و در جاهایی که برای لحظه ای واقعیت غیرقابل تحمل می شود، داستان با شوخ طبعی، طنز گزنده و بذله گویی پیش می رود. شخصیت هانس جی، به عنوان نماد کاپیتالیسم و امپریالیسم،چیزی بیشتر از یک عکسِ بریدۀ مقوایی ست: او کسی ست که نمی تواند ببیند و نمی خواهد ببیند که کیست، اما اورورا و دیگران مجبورش می کنند با واقعیتِ آنچه مرتکب شده و آنچه می توانسته باشد رو در رو شود.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۱۸ مگابایت
تعداد صفحات
184 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۶:۰۸:۰۰
نویسندهآندره ولچک
مترجم یوسف نوری زاده
ناشرانتشارات پیدایش
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۱/۰۶
قیمت ارزی
5.۵ دلار
قیمت چاپی
27,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۱۸ مگابایت
۱۸۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 11 مخاطب
5
ستاره
63 ٪
4
ستاره
9 ٪
3
ستاره
9 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
18 ٪
3 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

خیلی مزخرف ، بچه گانه ، شعاری و حتی بدون هر گونه فراز و فرودی در مسیر داستان ، البته حتی اسم داستان رو هم روی این نوشته ی بی سر و ته نمی شه گذاشت از همون ابتدا و چند صفحه ی اول می شد فهمید چه مزخرفی یه ولی چون می خواستم بدون جانبداری نظرم رو بنویسم ، تا آخر خوندم ، انگار برای قانع کردن بچه های مهد کودک و اینکه بهشون یاد بده که نظام های غربی و سرمایه داری اخه و بده نوشته شده باشه بیشتر به بیانیه های سیاسی تلویزیون پیونگ یانگ شبیه بود. اشتباه نشه ، من به هیچ وجه طرفدار نظام های سرمایه داری و کاپیتالیستی غرب و شرق که شیره ی جون مردم جهان رو به انحاء مختلف می کشن ، نیستم ، ولی آخه این جوری ؟؛! با این ادبیات سخیف و دوزاری می شه بهشون حتی قد سر سوزن آسیب زد؟! کاملا وقت تلف کردن و پول دور ریختن بود. همین!

5

آندره ولچک یک نویسنده، فعال سیاسی و مستندساز حرفه‌ای هست که به حدود ۱۴۰ کشور سفر کرده و درباره مردم این کشورها تحقیق کرده. حتی در سال ۹۴ به ایران هم اومد و در اجلاس قربانیان ترور سخنرانی کرد.

5

خیلی خوب هیجان انگیز بود

4
(11)
49,800
٪50
24,900
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
اورورا
٪50
اورورا
آندره ولچک
انتشارات پیدایش
4
(11)
49,800
٪50
24,900
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر