0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
جالب اینجاست که...

معرفی، خرید و دانلود کتاب جالب اینجاست که...

نویسنده:
الن دجنرس
درباره جالب اینجاست که...

معرفی کتاب جالب این‌جاست که...

کتاب جالب این‌جاست که... اثر الن دجنرس، کمدین و مجری مشهور آمریکایی، با ترجمه بهزاد قدیانلو توسط انتشارات روزنه منتشر شده است. کتاب جالب این‌جاست که... در ژانر کمدی است. الن دجنرس با لحنی طنزآمیز به بیان دغدغه‌های ذهنی خود می‌پردازد. دجنرس در این کتاب، با نگاهی طنز به مسائل روزمره زندگی مانند خرید، آشپزی، سفر، و ... می‌پردازد و خواننده را با دیدگاهی جدید به این موضوعات آشنا می‌کند. او به گونه‌ای ماهرانه از طنز در نوشته هایش استفاده می‌کند که خواننده را نه تنها به خنده می‌اندازد، بلکه به تفکر در مورد مسائل پیرامونش نیز وا می‌دارد. "جالب اینجاست که" صرفاً یک کتاب طنز سرگرم کننده نیست، بلکه در ورای شوخی‌ها و لحظات خنده‌دار آن، نکات عمیق و قابل تأملی نیز نهفته است. دجنرس با ظرافت و هوشمندی، خواننده را به چالش می‌کشد تا از زاویه‌ای جدید به مسائل نگاه کند و در مورد زندگی و دنیای اطرافش بیشتر بیاندیشد. اگر شما هم به خواندن داستان و رمان خارجی حوزه طنز علاقه دارید حتما به دسته‌بندی داستان و رمان طنز خارجی فیدیبو سر بزنید.

خلاصه کتاب جالب این‌جاست که... اثر  الن دجنرس

کتاب جالب این‌جاست که... مجموعه‌ای از خاطرات طنزآمیز الن دجنرس، است. در این کتاب، دجنرس با لحنی طنزآمیز به چالش‌های روزمره خود، تجربیات شخصی و دیدگاه‌هایش درباره زندگی می‌پردازد. خواننده در این کتاب با دجنرس در سفر درون زندگی او همراه می‌شود و از خاطرات خنده‌دار و تجربیات جالب او در حرفه و زندگی شخصی‌اش مطلع می‌شود. نثر روان و طنزپردازانه کتاب، لحن صمیمی و دوست‌داشتنی الن دجنرس، ااین کتاب را به اثری خواندنی و جذاب تبدیل کرده است که می‌تواند لحظات شاد و سرگرم‌کننده‌ای را برای خواننده رقم بزند.



 الن دجنرس، کمدین، نویسنده، بازیگر و مجری پرآوازه

 الن دجنرس (متولد ۲۶ ژانویه ۱۹۵۸) در لوئیزیانا یک کمدین، نویسنده، بازیگر و مجری مشهور آمریکایی است. او که بیشتر با نام الن شناخته می‌شود، از چهره‌های محبوب و شناخته شده در صنعت سرگرمی به شمار می‌رود. او در سال ۱۹۸۶ با حضور در برنامهٔ مشهور تونایت شو جانی کارسون به شهرت رسید و به اجرای برنامه‌های استندآپ کمدی پرداخت. الن در سال ۲۰۰۳ صداپیشگی شخصیت دُوری را در انیمیشن پرفروش در جستجوی نمو بر عهده داشت و این نقش را در انیمیشن در جستجوی دوری (۲۰۱۶) نیز تکرار کرد. صداپیشگی او در این انیمیشن‌ها، جایزه ساترن را برای او به ارمغان آورد که اولین بار در تاریخ این جایزه به یک زن تعلق می‌گرفت.


چرا کتاب جالب این‌جاست که... اثر الن دجنرس را بخوانیم

اگر علاقه‌مند به کتاب‌های کمدی هستید از خواندن کتاب جالب این‌جاست که... لذت خواهید برد، مطالعه این کتاب به شما کمک می‌کند که با طبع طنزپردازانه  الن دجنرس لحظات مفرح و سرگرم‌کننده‌ای را برای خود رقم بزنید. این کتاب به شما امکان می‌دهد تا از نزدیک با زندگی شخصی و حرفه‌ای الن دجنرس آشنا شوید و از تجربیات او در دنیای هنر و سرگرمی مطلع شوید. دجنرس در این کتاب دیدگاه‌های خود را درباره مسائل مختلف زندگی، از جمله خانواده، روابط، موفقیت و خوشبختی به اشتراک می‌گذارد. نثر روان و طنزپردازانه کتاب، خواندن آن را لذت‌بخش می‌کند و شما را تا انتهای کتاب با خود همراه می‌کند. همچنین داستان‌های موفقیت و پشتکار دجنرس می‌تواند برای شما الهام‌بخش باشد و به شما انگیزه دهد تا به دنبال اهداف خود بروید. آشنایی با تجربیات زندگی دجنرس، باعث خواهد شد تا دیدگاه وسیع‌تری نسبت به زندگی پیدا کنید و با چالش‌های دیگران بیشتر همدلی کنید. خنده و سرگرمی، فواید زیادی برای سلامتی روان دارد و می‌تواند به بهبود خلق و خو و کاهش استرس شما کمک کند. اگر به دنبال کتابی هستید که هم سرگرم‌کننده باشد و هم آموزنده، جالب این‌جاست که... می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

در بخشی از کتاب جالب این‌جاست که... می‌خوانیم

امروز خیلی خسته‌ام. شنبه است و معنیش اینه که دیروز جمعه بوده و مثل همه‌ی جمعه‌های دیگه توی خونه برنامه‌ی صبحانه‌ی دورهمی هفتگی داشتم. حتی یادم نمیاد که این برنامه‌ی مزخرف از کی شروع شد. اصلاً یه خر تو خری می‌شه با "خ" دسته‌دار. هیچ‌وقت نمی‌تونم پیش‌بینی کنم چی پیش میاد، چه صحبت‌هایی می‌شه و کی با کی میاد.

هر کسی با خودش یه خوراکی میاره و خوبیش اینه که لازم نیست چیزی درست کنم به‌خصوص از این جهت که من اصلاً آشپزی بلد نیستم. فکر می‌کنم اگر یکی از این جمعه‌ها فقط خودم آشپزی کنم کل این مراسم برای همیشه تموم بشه و از شرش خلاص بشم. ولی با وجود اینکه هر کس با خودش غذا میاره باز هم کلی آدم هست و کلی تمیزکاری برام می‌مونه. مهمونای اصلی پائولا عبدل ، دیانا سایر گلوریا استاینم ، دوناتلا ورساچه، اد بگلی جونیور و امینم هستن اما گاهی بعضی‌ها مهمون جدید همراه خودشون میارن. دیروز دیانا همراه زیگفرید یا روی آمده بود (مطمئن نیستم کدوم یکیشون بود.) یه لباس براق پوشیده بود و منو عزیزم صدا می‌کرد. بامزه هم بود. بعد از اون هر مهمون دیگری قابل پذیرش بود غیر از کسی که پائولا همراه خودش آورد. خشکشویی محلشون همراهش اومده بود و اون هم منو عزیزم صدا می‌کرد. فکر نمی‌کنم درست باشه کسی که توی خشکشویی کار می‌کنه منو عزیزم صدا کنه. حداقل باید بهم بگه خانم الن. همراه خودش یه بسته هاگن داز آورده بود. (کاملاً هم آب شده بود و این مدل بستنی‌رو به هیچ‌وجه نمیشه دوباره فریز کرد). بعدش اد به همراه تارا لیپینسکی اومد. تارا، اسکیت‌بازِ حرفه‌ایه و با لباس مخصوص اسکیت اومده بود که به نظرم یه مقدار عجیبه. خواستم باهاش شوخی کنم و گفتم: ببخشید، ما اینجا پیست نداریم!


پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب جالب این‌جاست که...

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های داستان و رمان طنز خارجی علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما کتاب‌های زیر را که در فیدیبو در دسترس هستند، مطالعه کنید.

مادربزرگ سلام رساند و گفت متاسف است نویسنده فردریک بکمن مترجم  نیلوفر خوش زبان نشر نون

پیرزنی که تمام قوانین را زیر پاگذاشت نویسنده کترینا اینگلمن سوندبرگ  مترجم کیهان بهمنی نشر آموت

راهنمای کهکشان برای اتواستاپ زن ها نویسنده داگلاس آدامز  مترجم آرش سرکوهی نشر چشمه

آدولف هیتلر و نقش من در سقوطش نویسنده اسپایک میلیگان مترجم رضا اسکندری آذر نشر هیرمند

آن ها تندتر رانده بودند و از باران جلو زده بودند نویسنده بی جِی نُواک مترجم شادی حامدی آزاد نشر نون


دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
985.۹۲ کیلوبایت
تعداد صفحات
202 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۶:۴۴:۰۰
نویسندهالن دجنرس
مترجمبهزاد قدیانلو
ناشرانتشارات روزنه
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
the fuuny thing is...
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۱۲/۱۴
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
105,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۹۸۵.۹۲ کیلوبایت
۲۰۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.1
از 5
براساس رأی 11 مخاطب
5
ستاره
36 ٪
4
ستاره
9 ٪
3
ستاره
18 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
36 ٪
7 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

دقیقا نمیدونم چون سلیقه طنز کشور های مختلف خیلی با هم متفاوته یا به خاطر ترجمه غیر حرفه ای ولی به نظر این کتاب بیشتر شبیه این بود که سعی کرده باشن از روی استند آپ کمدی یک فرد کتاب بنویسن که اصلا جالب نبود و شبیه انشا شده بود

1

خیلی بی معنی و لوس بود .پول توی جوی اب ریختن و وقت تلف کردن محض

4

باحاله بود من عاشق الن دی جنرس هستم

5

بسیار عالی ، با تشکر از مترجم محترم

2

اصلا من رو نگرفت.به نظرم بی مزه بود.

3

جالب بود

5

عالی

3
(12)
52,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
جالب اینجاست که...
جالب اینجاست که...
الن دجنرس
انتشارات روزنه
3
(12)
52,500
تومان