0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
پذیرش درمانی

معرفی، خرید و دانلود کتاب پذیرش درمانی

درباره پذیرش درمانی
همهٔ ما می‌خواهیم به زندگی مسلط باشیم. می‌خواهیم زندگی ما مطابق برنامهٔ حساب‌شده‌ای که طراحی کرده‌ایم و درنهایت ما را به سمت خوشبختی حقیقی هدایت می‌کند، پیش برود. ولی شرایط ـ ضرر و زیان، بیماری، مشکلاتِ غیرقابل‌حل، فرسایش روانی، اعتیاد، یکنواختی ـ غالباً برنامهٔ ما را بی‌اثر می‌کند. و ما تلاش می‌کنیم که خودمان را با محدودیت‌ها و شکست‌های زندگی‌مان مطابقت دهیم. پذیرش‌درمانی برای کسانی‌ست که در رها کردن مشکل دارند ـ کسانی که به‌جای همراهی با جریانِ روانِ زندگی' خودشان را به‌صرفِ زندگی خودشان چسبانده‌اند. پذیرش‌درمانی با الهام از کتاب پرفروشِ وینِست پی. کالینز، مجموعه راهنمایی‌هایی است که شما را به شناور شدن در حقیقت زندگی‌تان تشویق می‌کند. با پذیرشِ خودتان، پذیرشِ انتخاب‌های شخصی دیگران، پذیرشِ رمزورازها، و بالاتر از همه، پذیرشِ عشق که جریان همهٔ زندگی است. ممکن است که اجرای روزانهٔ آموزه‌های پذیرش‌درمانی نتواند شرایط زندگی شما را تغییر دهد، اما می‌تواند به‌تدریج مواجههٔ شما را با زندگی عوض کند. برای هرکس که می‌خواهد با آهنگِ موزونِ زندگی همراه‌تر باشد،‌ این کتاب نوایی پرطنین خواهد بود.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
3.۰۴ مگابایت
تعداد صفحات
80 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۲:۴۰:۰۰
نویسندهلیزا انگلهارت
مترجم مریم سجودی مقدم
ناشرمهراندیش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Acceptance Therapy
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۱۱/۱۹
قیمت ارزی
2.۵ دلار
قیمت چاپی
70,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۳.۰۴ مگابایت
۸۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
2
از 5
براساس رأی 3 مخاطب
5
ستاره
0 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
33 ٪
2
ستاره
33 ٪
1
ستاره
33 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

متاسفانه فقط با خوندن توضیح دانلودش کردم و این کتاب محتوای روانشناسی نداره بلکه....کتابیه که من اونو هم سطح با کتابهایی میدونم که توی هر صفحه یه ضرب المثل مینویسن پایینش هم انگلیسیش رو... کلا شامل جمله های انگیزشی quote بود که هر روز تو شبکه های اجتماعی چشم مون بهشون میخوره

3

این کتاب مجموعه جملات قصار درباره پذیرش مشکلات هست. من اینطور کتابها رو نمی پسندم و بعید میدونم تاثیری روی کسی داشته باشن، مگر اینکه اونقدر احساساتی باشین که با یه جمله یهو از این رو به اون رو بشین. ??

2
(3)
40,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
پذیرش درمانی
پذیرش درمانی
لیزا انگلهارت
مهراندیش
2
(3)
40,000
تومان