0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
جنگل سایه ها

معرفی، خرید و دانلود کتاب جنگل سایه ها

نویسنده:
فرانک تیلیه
درباره جنگل سایه ها
درون هر انسانی، هیولایی وجود دارد! زمستان ۲۰۰۶، در قلبِ یک جنگل سیاه… برف، سرما و تنهایی… شرایطی کاملاً ایده‌آل برای نوشتن دربارهٔ قاتلی سریالی که یک قرن پیش به دار آویخته شده است. قاتلی به نام جلاد شمارۀ ۱۲۵… آرتور دوفر، مردی ثروتمند و فلج، قصد دارد این قاتل سریالی را به زندگی برگرداند. بنابراین نویسنده‌ای به نام داوید میلر را استخدام می‌کند و یک ماه به وی فرصت می‌دهد تا داستانی دربارهٔ قاتل بنویسد. داوید میلر، به‌همراه خانوادۀ خود، دوفر و همسر جوانش راهی کلبه‌ای کوهستانی می‌شود تا کارش را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. اما خیلی زود به اشتباه خود پی می‌برد. اکنون دیگر هیچ راهی ندارد جز آنکه با ترس‌های خود دست‌وپنجه نرم کند، عزمش را جزم کند و به نبردی مهلک با شیطان برود. جنگل سایه‌ها ما را وارد دنیایی از جنون و دیوانگی می‌کند.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۱۶ مگابایت
تعداد صفحات
370 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۲:۲۰:۰۰
نویسندهفرانک تیلیه
مترجم معموصه خطیبی بایگی
ناشرانتشارات البرز
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
La forêt des ombres .
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۱۱/۰۲
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
65,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۱۶ مگابایت
۳۷۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.6
از 5
براساس رأی 42 مخاطب
5
ستاره
35 ٪
4
ستاره
23 ٪
3
ستاره
19 ٪
2
ستاره
4 ٪
1
ستاره
16 ٪
29 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

چه قدر خسته کننده بود. تا اواسط کتاب رو تونستم مطالعه کنم. ولی دیگه کشش نداشتم و رهاش کردم. چه قدر تناقض داشت. کتی از یه نفر به جز شوهرش باردار بود و باهاش بدرفتاری میکرد. یهو باهاش مهربون شد. از یه طرف میگفت نمیدونم چجوری باید از شوهرم دوری کنم و دنبال بهونه بود. بعد خودش به شوهرش میگفت شب با هم تنها باشیم. انگار هر بخش کتاب رو یک نفر نوشته بود و نمیدونست احساسات فصل قبل به چه صورت بوده. خلاصه که من اصلا نتوستم ارتباط بگیرم با کتاب.

1

نظر منو جلب نکرد، از اواسطش واقعا دیگه چیزی برای گفتن نداره خواننده همه چیو متوجه میشه ولی شخصیت اصلی همچنان اصرار داره خودشو بزنه به اون راه!

1

کتاب مالیخولیایی و سادیستیک پر از صحنه های شکنجه و خون و کشتن و... اصلا قشنگ نبود .... سعی کرده بود معمایی و هیجانی باشه ولی چیز به درد نخوری از آب در اومده بود.

5

خیلی جالب بود. بیشتر روانشناختی بود. من رمان جنایی زیاد خوندم. ولی این کتاب متفاوت بود‌. با روح و روانت بازی می‌کنه و به شدت خواننده درگیرش می‌شه.

3

توقع ام با کاورش متفاوت بود اوایلش جالب بود برام کلا لذت بردم از اواسطش نویسنده انگار فرمونو داده دست یکی دیگه ? ممنون از توجه آثار تریلر و معمایی لذت بردیم

1

من کتاب جنایی زیاد خواندم ولی هیچ کدام مثل این آزاردهنده نبود.فضای کتاب خیلی سادیستیکه. من نتونستم تحمل کنم.به نظرم مثل سبک اسلشر در سینما در نظر بگیریدش .

4

کتاب جالبی بود...شاید ایده ای که پشت کتاب بود خیلی معمایی نبود ولی نویسنده قلمش قدرتمند بود و تونست کتاب خوبی در بیاره

4

ایده جالب و شخصیت پردازی جالبی داشت فقط میتونست موجز تر و سر راست تر داستان رو تعریف کنه.نوع روایت داستان قوی نبود. اما در کل جذاب بود و ارزش خوندن داشت. توصیه میکنم..

3

اگر فقط دنبال یک کتاب هیجان انگیز و پر کشش و سرگرم کننده هستید ، خودشه. فقط اینکه چیز آموزنده ای توش پیدا نمی کنید ولی برای سرگرمی، خوبه.

5

فضای داستان فوق‌العاده بود. داستان کشش خوبی داشت. از داستان های هست که همیشه تو ذهن آدم میمونه.

نمایش 19 نقد دیگر
3.6
(42)
46,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
جنگل سایه ها
جنگل سایه ها
فرانک تیلیه
انتشارات البرز
3.6
(42)
46,000
تومان