0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
به خودت اعتماد کن

معرفی، خرید و دانلود کتاب به خودت اعتماد کن

درباره به خودت اعتماد کن

ما در بسیاری از مواقع در زندگی نقاط قوت و قدرت درونی خودمان را نمی‌بینیم و تنها بر نداشته‌ها و نقص‌هایمان تمرکز می‌کنیم تا دست کم در مقابل دیگران این‌طور به نظر برسیم که فردی بی‌نقص و کامل هستیم. به عنوان مثال ممکن است برای بدست آوردن شغلی ناچار به گفتن دروغ‌هایی درباره توانایی‌های خود باشیم تا کار مورد نظر را به دست بیاوریم؛ اما در نهایت این موضوع روز به روز اعتماد به نفس ما را کم می‌کند و مسیر زندگی را برای رسیدن به موفقیت سد می‌کند. هیدر موناهان در کتاب به خودت اعتماد کن با نشان دادن چگونه تمرکز داشتن بر نقاط قوت و منحصر به فرد خود برای رسیدن به موفقیت، به توانمندسازی افراد کمک می‌کند تا اعتماد به نفس خود را بالا ببرند و زندگی خود را در حد توان به بهترین مرحله برسانند.

درباره کتاب به خودت اعتماد کن

به خودت اعتماد کن عنوان کتابی است نوشته هیدر موناهان که در سال 2018 منتشر شد. این کتاب از سوی انتشارات البرز با ترجمه زهرا جهانفریان در ایران منتشر شده است. به خودت اعتماد کن در دسته کتاب‌های روانشناسی با موضوع اعتماد به نفس و عزت نفس در زنان قرار می‌گیرد. هیدر در ابتدای کتاب ذکر کرده است که مطالب این کتاب تجربه‌های واقعی اوست که در زندگی خود داشته است. تجربه‌ها و داستان‌هایی که بسیاری از آن‌ها اگرچه دردناک و حتی خجالت‌آور هستند اما تک تک آن‌ها باعث رشد موناهان به عنوان یک زن موفق شده است. در واقع این کتاب توضیح می‌دهد که مسیر مشخص و یک شکلی برای رسیدن به موفقیت برای همه وجود ندارد. چرا که افراد با نگرش‌های متفاوت خود مسیرهای متفاوتی را برای رسیدن به موفقیت طی می‌کنند؛ اما ابزارها و تکنیک‌ها می‌توانند شبیه هم باشند. در نهایت این کتاب شامل درس‌ها و تمرین‌هایی است که مبنای آن تجربه‌های زنی است که با وجود شکست‌ها و مشکلات توانسته اعتماد به نفس خود را تقویت کند و در مسیر دلخواه خود در زندگی قدم بگذارد.

کتاب به خودت اعتماد کن را از جهاتی می‌توان به همه افرادی که همه‌ی تلاش خود را می‌کنند تا در زندگی بی‌نقص و تمام عیار باشند هم معرفی کرد. چرا که سخت‌گیری بیش از حد نسبت به خود برای تحت تاثیر قرار دادن دیگران در نهایت افراد را با کنار گذاشتن خود واقعی‌شان رو به رو می‌کند؛ اما نباید فراموش کرد که بسیاری از افراد تنها از بیرون بی‌نقص به نظر می‌آیند و همه افراد مشکلات خود را دارند. موناهان در این کتاب به ما می‌آموزد که چطور از اشتباهات گذشته درس بگیریم و با قدرت به سمت آینده حرکت کنیم.

نگاهی به سرفصل‌های کتاب به خودت اعتماد کن

مقدمه

بخش اول: اعتماد به نفس

بخش دوم: احساس

بخش سوم: روزهای سخت

بخش چهارم: ترس

بخش پنجم: آزادانه حرفتان را بزنید

بخش ششم: وارد عمل شدن

سخن پایانی

درباره هیدِر موناهان نویسنده کتاب به خودت اعتماد کن

هیدِر موناهان نویسنده، سخنران، کارآفرین و موسس شرکت Boss in Heels است. او در کودکی خود دختری بود که هیچ‌گاه اعتماد به نفس نداشت و همیشه آرزویش این بود که روزی تبدیل به فردی موفق شود که نه تنها اعتماد به نفس دارد بلکه آن را به دیگران می‌آموزد. همین هم شد و او خیلی زود توانست از نردبان موفقیت بالا رود و نزدیک به 20 سال تلاش کرده است تا سقف شیشه‌ای آرزوها را بشکند و جایگاه خود را به عنوان یک زن موفق در حوزه کسب و کار و موفقیت تثبیت کند. شرکت Boss in Heels یک انجمن جهانی و یک نوع سبک زندگی است که به افراد کمک می‌کند تا اعتماد به نفس را در تمام لحظه‌های زندگی خود به کار ببرند.

او به عنوان مدیر ارشد توانسته خدمات زیادی به شرکت‌های بزرگ در جهت رسیدن به موفقیت ارائه کند. هیدر موناهان همچنین برنده جوایز سقف شیشه‌ای است و در سال 2017 یکی از بانفوذترین زنان در رادیو معرفی شد. موناهان در سال 2018 هم به عنوان زنی موفق مطرح شد.

کتاب‌های او در حوزه کسب و کار و مسائل انگیزشی موثر در زندگی شخصی و کاری است. اولین کتاب موناهان بعد از انتسار توانست در صدر پرفروش‌های آمازون قرار بگیرد. او یکی از افراد متخصص در زمینه «اعتماد به نفس» است و تا امروز با شرکت‌‌های بزرگی مثل فورچون 500 و گروه‌های ورزشی متفاوت همکاری داشته است تا در افزایش و شکل‌گیری اعتماد به نفس به اعضای آن‌ها کمک کند.

او همچنین عضو شورای مشاوره دانشگاه بین‌المللی فلوریدا است و به عنوان مربی و رهبر در انجمن فلوریدا جنوبی فعالیت دارد. هدر و پسرش در حال حاضر در میامی زندگی می‌کنند.

چرا باید کتاب به خودت اعتماد کن را بخوانیم

کتاب به خودت اعتماد کن برای افرادی است که نیاز دارند اعتماد به نفس از دست رفته خود را دوباره بازیابند. این کتاب به این افراد کمک می‌کند تا به خود و نیروی درونی‌شان ایمان بیاورند. روزهای سخت را با قدرت و بدون ترس در زندگی پیش ببرند. چرا که این موضوع کاملا طبیعی است که بسیاری از افراد در زندگی خود با ضعف‌هایی از جمله خود کم‌پنداری مواجه می‌شوند و نمی‌توانند اعمال خود را آزادانه و راحت انجام دهند. کتاب به خودت اعتماد کن منبع خوبی برای همه افراد است تا با خواندن دست کم یک بار، زندگی خود را با اعتماد به نفس ایمن کنند.

در بخشی از کتاب به خودت اعتماد کن می‌خوانیم

آیا شما دفتری برای نوشتن یادداشت‌های روزانه‌تان دارید؟ نوشتن در یک دفتر مخصوص یادداشت‌های روزانه کاری بسیار مفید برای پیشرفت است؛ برگشتن و مرور آنچه نوشته‌اید هم همین طور. بالابردن اعتماد به نفس کاری نیست که بتوان آن را مثل زدن یک کلید در یک لحظه انجام داد. هیچ کاری وجود ندارد که شما بتوانید با انجام دادن آن در یک لحظه به فردی با اعتماد به نفس بیشتر تبديل شويد؛ این فرایندی ست که به مرور زمان انجام می‌شود. وقتی چیزهایی که در دفتر یادداشت روزانه‌تان نوشتید را می‌خوانید می‌توانید به وضوح رشد خود و گام‌هایی که برای آن برداشته‌اید را ببینید؛ ولی نوشتن یادداشت‌های روزانه می‌تواند بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید روشنگر مسیر شما باشد.

آنچه بیشتر از هر چیزی چشمان مرا باز کرد نمونه‌هایی از رفتارهای نادرست و آسیب‌زننده خودم بود. آنچه در دفتر من ثبت شده بود یک قالب اصلی داشت و اتفاقات در آن مدام تکرار شده بودند. این مسئله ممکن است خیلی ناچیز و بی‌اهمیت به نظر برسد، ولی به من نشان داد که چگونه هرگز برای گرفتن چیزهایی که دلم می‌خواسته درخواستم را مطرح نکرده‌ام مگر اینکه نشانه‌ای دریافت می‌کردم که نشان می‌داد می‌توانم آن را به دست بیاورم؛ به عبارت دیگر، من از فرصت‌ها استفاده نمی‌کردم. برای انجام کاری که می‌خواستم انجام دهم به تأیید و تحسین دیگران نیاز داشتم.

من خودم خبر نداشتم که چنین رفتاری دارم و همین مسئله باعث شد فرصت‌های بسیار زیادی را از دست بدهم. زمانی این مسئله را فهمیدم که قصد داشتم برند خودم را بسازم و با صحبت کردن در مراسم مختلف آن را به همه بشناسانم. سال ۲۰۱۲ اولین باری بود که در سمیناری در شهر نیویورک با موضوع رسانه‌های دیجیتال شرکت می‌کردم؛

آن زمان معاون اجرایی فروش بودم. این سمینار هر سال اجرا می‌شد و من سال‌های بعدی هم در آن شرکت کردم. با مسئول اصلی مراسم، گوردون، دوست شدم او یک متخصص دیجیتال مارکتینگ و مشاور بسیاری از شرکت‌های رسانه‌ای بود که می‌خواستند در فضای دیجیتال رشد کنند.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۳۳ مگابایت
تعداد صفحات
264 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۸:۴۸:۰۰
نویسندههیدِر موناهان
مترجمزهرا جهانفریان
ناشرانتشارات البرز
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Confidence creator,
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۰۹/۳۰
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
50,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۳۳ مگابایت
۲۶۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.5
از 5
براساس رأی 13 مخاطب
5
ستاره
38 ٪
4
ستاره
30 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
30 ٪
5 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

کتاب خیلی خوبیه و جوریه ک با خوندنش باعث میشه برای تو فکر و بگی من چرا این کارو قبلا میکردم مثلا وقتی می ریم ی فروشگاهی برای درخواست چیزی از لفظ ببخشید استفاده میکنیم

5

کتاب خوبیه اگه شما از اون کتابخون هایی باشید که مطالب تفکیک شده کوتاه رو دوست داشته باشید، برای شما مناسبتر هم هست

4

شخصیت نویسنده خیلی شبیه من بود و باعث شد بفهمم من تنها نیستم همین خودش کلی امیدوارم کرد و کتاب واقعا مفیدی بود

4

چرا کتاب جدید ترجمه نمیشه گذاشته شه?

5

عالی

3.5
(13)
33,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
به خودت اعتماد کن
به خودت اعتماد کن
هیدِر موناهان

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
به خودت اعتماد کن
به خودت اعتماد کن
هیدِر موناهان
انتشارات البرز
3.5
(13)
33,000
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر