0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
به تغییر فکر کن
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی به تغییر فکر کن

۱۱ روشی که افراد موفق در کار و زندگی از آن استفاده می کنند
نویسنده:
جان مکسول
ناشر:
سبکتو
درباره به تغییر فکر کن

«هیچ‌وقت ذوق‌زده نشو که چه هدف‌هایی برای خودت انتخاب کرده‌ای. ذوق مربوط به وقتی است که به هدف‌هایت برسی. رسیدن به هدف‌های نو و رسیدن به عملکرد برتر، همیشه نیازمند تغییر است و تغییر همیشه آزارنده و ناگوار است؛ اما بدان که اگر تغییری آزارنده نباشد، به احتمال زیاد تغییر واقعی نیست.» این جمله از جان مکسول بسیار امیدوارکننده است و مخاطبان را برای رسیدن به قله‌های موفقیت خوش‌بین می‌کند. مکسول در کتاب صوتی به تغییر فکر کن به همه می‌گوید که تنها رمز و تمایز افراد موفق از دیگران تفکر خوب و صحیح آن‌هاست و در ادامه 11 روشی که افراد موفق در زندگی خود دارند را به مخاطب ارائه می‌کند. 

‌درباره‌ی کتاب صوتی به تغییر فکر کن اثر جان مکسول

کتاب به تغییر فکر کن نوشته جان مکسول یکی از بزرگ‌ترین نویسندگان و سخنرانان در حوزه رهبری است. او در این کتاب 11 روش را به افراد برای موفقیت در کار و زندگی شخصی ارائه می‌کند. مکسول در این کتاب توضیح می‌دهد آنچه باعث موفقیت و پیشرفت افراد می‌شود طرز تفکر آن‌هاست و این شیوه متفاوت افراد موفق است که آن‌ها را به سمت دستیابی به اهدافشان سوق می‌دهد.

آنچه مکسول در این کتاب بر آن تاکید دارد تغییر اندیشه‌هاست. او به زبانی ساده و صریح این موضوع را که تغییر اندیشه درباره موضوعی باعث تغییر آن موضوع هم می‌شود، مخاطبان خود را به تغییر بنیادی در تفکر و زندگی دعوت می‌کند و به آن‌ها راهکارهایی قابل اجرا را می‌آموزد.

یکی از نکات مهم درباره این کتاب این است که راهکارهای مکسول تنها برای موفق شدن در کار و مدیریت نیست و برای همه‌ی افرادی که می‌خواهند به اهداف خود برسند و هرچه زودتر موفقیت را در آغوش بگیرند ارائه شده است. او در کتاب به تغییر فکر کن بیان می‌کند یکی از موضوعات مهمی که برای رسیدن به موفقیت باید آن را در نظر گرفت به کارگیری روش‌ها و افکار افراد موفق در زندگی است. یکی از این موارد مثبت اندیشی است. ایجاد این حس و نهادینه کردن آن، شیوه کاری و رفتاری افراد را تغییر می‌دهد و آن‌ها را در جهت دستیابی به گستره‌های بزرگی از پیشرفت‌ها قرار می‌دهد. مکسول جمله کلیدی در کتاب حاضر دارد: «تغییر افکار، باعث تغییر باورها خواهد شد».

انتشارات سبکتو با تهیه نسخه صوتی میکروکتاب به تغییر فکر کن برای مخاطبان زمان لازم و کافی را برای استفاده از مطالب کتاب ایجاد کرده‌اند. کتاب صوتی به تغییر فکر کن با ترجمه گروه مترجمین و با خوانش دادبه دادمهر حجمی معادل یک ساعت و 6 دقیقه دارد. این کتاب برای همه افراد با هر شغل، سلیقه و هدفی مناسب است.

‌درباره‌ی جان مکسول نویسنده‌ی کتاب به تغییر فکر کن

جان مکسوِل (John Maxwell) کارآفرین، نویسنده و سخنران بین‌المللی در حوزه مدیریت و رهبری است. او در 20 فوریه 1947 در آمریکا به دنیا آمد و امروز با داشتن بیش از 70 عنوان کتاب و فروش بیش از 25 میلیون نسخه از آن‌ها یکی از استادان و بزرگ‌ترین افراد جهان در حوزه رهبری است. مکسول همچنین پرفروش‌ترین نویسنده نیویورک‌تایمز و بیزینس‌ویک است و کتاب‌های او تا امروز به 50 زبان ترجمه و در اختیار علاقه‌مندان به حوزه‌های مدیریت، منابع انسانی، کار گروهی، رهبری و موفقیت فردی قرار گرفته است.

مکسول برای توسعه و آموزش 6 میلیون رهبر توانمند در 85 کشور توانسته جایزه جهانی صلح «مادر ترزا» (Mother Teresa Prize) را کسب کند. او در بیش از 500 کمپانی برتر و مطرح جهان سخنرانی کرده است و به عنوان مشاور برای مدیران و نخست‌وزیران زیادی در کشورهای مختلف در دنیای کسب و کار موفقیت‌های زیادی برای آن‌ها به ارمغان آورده است. کتاب‌هایی چون ۲۱ ویژگی ضروری رهبران و رهبری ۳۶۰ درجه از جمله کتاب‌های او در رشته رهبری و مدیریت است.

مروری بر فصل‌های کتاب به تغییر فکر کن

مقدمه: برای تغییر و بهبود زندگی‌، یاد بگیرید چطور بهتر بیندیشید

فصل اول: برای تغییر زندگی خود، چیزی که به آن فکر می‌کنید را تغییر دهید

فصل دوم: 11 مهارتی که افراد موفق برای تفکر از آن‌ها استفاده می‌کنند (بخش اول)

1. درباره دید کلی (Big Picture) فکر کنید

2. افکار بسیار متمرکزی داشته باشید

3. خلاقانه فکر کنید

4. در افکار خود واقع‌گرا باشید

5. تفکر استراتژیک داشته باشید

6. بر اساس امکان‌سنجی فکر کنید

فصل سوم: 11 مهارتی که افراد موفق برای تفکر از آن‌ها استفاده می‌کنند (بخش دوم)

7. تفکر عمیق را در ذهن گسترش دهید

8. همیشه افکار معمول را زیر سوال ببرید

9. از اظهار نظر دیگران استقبال کنید

10. از تفکر تعامل‌گرا استفاده کنید

11. از تفکر تصمیم نهایی به خوبی استفاده کنید

‌در بخشی از کتاب صوتی به تغییر فکر کن می‌شنویم

برای تغییر زندگی خود، چیزی که به آن فکر می‌کنید را تغییر دهید

مثبت اندیشی و تمرین مداوم آن، ویژگی است که مردم موفق و متوسط را از هم جدا می‌کند. به معنای واقعی کلمه، انسان‌های موفق رابطه بین چیزی که به آن فکر می‌کنند و چیزی که به دست می‌آورند را درک کرده‌اند. آن‌ها با کنترل و مدیریت افکارشان، کنترل و مدیریت چیزهایی که به دست می‌آورند را پیدا می‌کنند.

در ادامه به ۳ دلیل اصلی که نشان می‌دهد چرا عادت مثبت اندیشی مهم و ضروری است می‌پردازیم.

1. مثبت اندیشی، پایه و اساس نتایج مثبت را پی‌ریزی می‌کند

 بیشتر مردم درک می‌کنند که تفکر ضعیف موجب نتایج ضعیف در زندگی می‌شود، اما افراد نسبتا کمی هستند که به صورت آگاهانه برای تغییر عادات فکری خود واقعا تلاش می‌کنند. برای پیشرفت در هر زمینه‌ای، شما باید واقعا وارد عمل شوید. در عین حال، موفقیت یا شکست تلاش‌های شما، به طور کامل وابسته به نحوه تفکرتان قبل از وارد عمل شدن است.

٢. مثبت اندیشی، واقعا پتانسیل‌های شما را بالاتر می‌برد

اگر فکر شما فقیر باشد، شما دستاوردهای بالقوه خود را محدود می‌کنید. همین‌طور برعکس، عادت به فکر با کیفیت و مثبت، گستره انتخاب‌های در دسترس برای شما را وسعت می‌دهد. با بهبود کیفیت افکارتان در ذهن شما جهانی از موقعیت‌ها و امکانات جدید برای خود باز می‌کنید.

٣. مثبت اندیشی به طور خودکار باعث تفکر مثبت بیشتر در آینده می‌شود، البته اگر آن را تبدیل به عادت کنید

هرچقدر امروز برای مثبت اندیشیدن بیشتر تلاش کنید، ادامه دادن آن در آینده برایتان راحت‌تر خواهد بود. به‌طور طبیعی، موفقیت به سمت کسانی می‌رود که کارهایی انجام می‌دهند که افراد غیر موفق از انجام آن خودداری می‌کنند. دستاوردهای شما، تحت تاثیر مستقیم عادت‌ها و افکار مثبت شما هستند. در واقع بسیار ساده است:

- بسیاری از مردم تنها به تلاش برای بقاء فکر می‌کنند.

- انسان‌های متوسط به حفظ کردن چیزهایی که دارند فکر می‌کنند.

- انسان‌های موفق روی پیشرفت تمرکز می‌کنند.

آنچه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب صوتی به تغییر فکر کن اثر جان مکسول بود. خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی روانشناسی موفقیت می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
76.۰۹ مگابایت
مدت زمان
۰۱:۰۶:۴۳
نویسندهجان مکسول
مترجمگروه مترجمان
راویدادبه دادمهر
ناشرسبکتو
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۰۹/۳۰
قیمت ارزی
2.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۷۶.۰۹ مگابایت
۰۱:۰۶:۴۳

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.8
از 5
براساس رأی 4 مخاطب
5
ستاره
50 ٪
4
ستاره
25 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
25 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

خوب بود نکات خوبی میگه و خیلی مختصر و مفید و کاربردی

5

عالیه

3.8
(4)
9,800
٪50
4,900
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
به تغییر فکر کن
٪50
به تغییر فکر کن
۱۱ روشی که افراد موفق در کار و زندگی از آن استفاده می کنند
سبکتو
3.8
(4)
9,800
٪50
4,900
تومان