0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
برتری خفیف

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی برتری خفیف

کارهای کوچک، اتفاقات بزرگ را می سازند
نویسنده:
جف اولسون
ناشر:
سبکتو
درباره برتری خفیف

برایان تریسی:  

«این کتاب یکی از قدرتمندترین، کاربردی‌ترین و مهم‌ترین اصول موفقیت را به شما یاد می‌دهد، این کتاب زندگی شما را متحول می‌کند.»

درباره کتاب صوتی برتری خفیف

کتاب «برتری خفیف» The Slight Edge نوشته‎‌ی «جف اولسون» در سال 2013 منتشر شده است. این کتاب درباره‌ی اصول موفقیت مالی به نگارش درآمده و به خواننده اصول لازم برای دستیابی به فروش بالا در مدت‌زمان کوتاه را آموزش می‌دهد. این کتاب راهکارهای ساده و عملی را در اختیار علاقه‌مندان به حوزه‌ی کسب‌وکار و مدیران قرار می‌دهد تا بتوانند مسیر موفقیت را طی کنند و به اهدافشان دست یابند. این کتاب شامل دو بخش «نحوه عملکرد برتری خفیف» و «زندگی کردن با برتری خفیف» است و نویسنده در طی آن‌ها مفصل درباره‌ی شکست‌ها و موفقیت‌ها صحبت می‌کند. «جف اولسون» در فصل اول داستان زندگی خودش را بازگو می‌کند و بر پشت‌کار و سخت‌کوشی تأکید می‌کند. او معتقد است کارهایی که افراد را از شکست دور می‌کنند ساده هستند ولی نادیده گرفته می‌شوند. او معتقد است روزانه باید چندین کار درست را به‌صورت عادت انجام داد، مانند صبح زود از خواب بیدار شدن یا ورزش کردن. او این کارها را فضیلت‌های کوچک یا عادت‌های موفقیت می‌نامد و توضیح می‌دهد چگونه با انجام این اقدامات منظم ساده به زندگی رؤیایی‌تان می‌رسید. بخش دوم کتاب «زندگی کردن با برتری خفیف» نام دارد و طی آن «جف اولسون» از نیروهای ناامیدکننده در مسیر موفقیت صحبت می‌کند و مسئولیت‌پذیری را کلید موفقیت معرفی می‌کند. او در این فصل از بررسی گذشته و درس گرفتن از تجربه‌ها صحبت می‌کند و معتقد است می‌توانید آینده را تغییر بدهید.

کتاب «برتری خفیف» روشی برای تفکر و پردازش اطلاعات است که افراد را قادر می‌کند تا عادت‌های روزانه‌ی ساده را انجام دهند و به سمت موفقیت و خوشبختی حرکت کنند. نویسنده در این کتاب به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید از فعالیت‌های ساده روزانه نتایج قدرتمند حاصل کنید.

این کتاب برای چه کسانی مفید است؟

کتاب «برتری خفیف» نوشته‎‌ی «جف اولسون» برای علاقه‌مندان به کتاب‌های حوزه‌ی موفقیت و روانشناسی بسیار مناسب است. البته این اثر نکات کاربردی در ترک عادات نادرست و ایجاد عادات و رفتارهای درست ارائه می‌دهد از این نظر برای همه‌ی افراد می‌تواند مناسب باشد.

ترجمه کتاب برتری خفیف به زبان فارسی

کتاب صوتی «برتری خفیف» نوشته‎‌ی «جف اولسون» با ترجمه‌ی گروهی از مترجمان از سوی نشر سبکتو با روایت «دادبه دادمهر» منتشر شده است که در همین صفحه برای خرید و دانلود موجود است. این اثر با ترجمه‌ی «لطیف احمدپور» و «میلاد حیدری» بانام «برتری خفیف، تبدیل اقدامات منظم ساده، به موفقیت و خوشبختی نامحدود» از سوی گروه انتشاراتی ققنوس در سال 1395 منتشر شده است که نسخه‌ی الکترونیک آن نیز در سایت و اپلیکیشن فیدیبو برای خرید و دانلود موجود است.

درباره جف اولسون

«جف اولسون» Jeff Olsen نویسنده و سخنران انگیزشی در شهر آلبوکرکی در ایالت نیومکزیکو به دنیا آمد. او در کودکی پدرش را از دست داد و همراه با مادرش زندگی‌اش را گذراند. او تحصیلاتش در رشته‌ی بازاریابی را با کسب بالاترین رتبه در مقطع کارشناسی تمام کرد و هم‌زمان نیز در فرودگاه آلبوکرکی مشغول به کار شد. او در مدت‌زمان کم توانست مهارت‌های مدیریتی‌اش را نشان دهد و همکاری‌اش با شرکت‌های موفق‌تر را آغاز کند. او پس از مدتی کسب‌وکار خودش را راه‌اندازی کرد و شرکت سان ایر را درزمینه‌ی انرژی خورشیدی راه انداخت. او همچنین در سال 2012 شرکت دیگری درزمینه‌ی فروش مستقیم کالا تأسیس کرد که طی مدت‌زمان کوتاهی به یکی از مهم‌ترین شرکت‌های فروش آمریکا تبدیل شد.

«جف اولسون» فردی موفق در حوزه‌ی تجارت است، او تجربیاتش را در برنامه‌ها و سخنرانی‌هایش با مردم به اشتراک می‌گذارد. او با انتشار کتاب «برتری خفیف» جمعیت‌ بیشتری را به موفقیت دعوت کرد و به نویسنده‌ای معروف در این حوزه بدل شد. پس از انتشار این کتاب، «جف اولسون» مطالب کتاب برتری خفیف را با زبانی ساده‌تر و قابل‌درک برای نوجوانان در قالب کتاب دیگری نوشت. او سال 2008 کتاب «موفقیت برای نوجوان‌ها: نوجوان‌های واقعی از برتری خفیف می‌گویند» را منتشر کرد که آن نیز بسیار با توجه مردم روبه‌رو شد.

در بخشی از کتاب برتری خفیف می‌شنویم

دگردیسی من از ولگرد ساحلی به میلیونر یک‌شبه اتفاق نیفتاد بلکه یک فرایند آرام، طولانی و گهگاه پرپیچ‌وخم و دردناک بود، چراکه صادقانه بگویم نمی‌دانستم چه می‌کنم. هنوز شاه کلیدی را که شما از خواندن این کتاب به دست می‌آورید، در اختیار نداشتم. من چیزی درباره برتری خفیف نمی‌دانستم.

با سعی و خطابه آن رسیدم، آن‌هم با خطاهای بسیار زیاد.

من در آلبوکرکی متولد شدم. در دوران کودکی‌ام پدرم فوت کرد و مادرم به اوضاع زندگی ما سروسامان داد. او مادری فوق‌العاده بود که حضوری مداوم و توأم با عشق در زندگی ما داشت. بااین‌حال، بدون وجود پدر مسیر سختی در پیش رو داشتم. اصلاً نمی‌دانستم که بااین‌همه مشکلات چگونه سر کنم و بنابراین، انرژی‌ام را به‌سوی شرارت و رفتارهای بد هدایت کردم. چند سال قبل از فوت پدرم و زمانی که در کلاس سوم درس می‌خواندم، معلم‌ها به مادرم گفته بودند که من بهره هوشی پایینی دارم. خودم شروع به اثبات آن کرده بودم و خیلی زود به شیطنت و شرارت معروف شدم. درحالی‌که مادرم تلاش می‌کرد که روزها را به روش خودش سپری کند، من هم در مدرسه به روش خودم تلاش می‌کردم.

در هجده‌سالگی، برای همه‌کسانی که من را می‌شناختند آشکار بود که آینده چندان روشنی ندارم.

با هزار زحمت توانستم در دانشگاه نیومکزیکو قبول شوم. در دانشگاه همان رویه قبلی را در پیش گرفتم و موفق شدم که معدلم را از سی به دی برسانم! هرچند در دانشگاه یک‌چیز را خوب یاد گرفتم: متوجه شدم زمانی که تعطیلات بهاری فرامی‌رسد. تمام بچه‌ها به مدت یک هفته به تعطیلاتی مفصل و عالی در ساحل دیتونا می‌روند. با خودم گفتم که می‌توانم این کار را بهتر از آن‌ها انجام دهم. بنابراین کلاً از دانشگاه انصراف دادم و به آنجا نقل‌مکان کردم.

من شغل اولم را در ساحل دیتونا و با عنوان یک ولگرد ساحلی با موهای مجعد و بلند شروع کردم. برای این‌که بتوانم مخارج ماهیانه‌ام را تأمین کنم، در باشگاه گلف اورلاند و مشغول چمن‌زنی شدم که البته درآمد چندانی هم نداشت.

یک روز، همان‌طور که در زیر آفتاب سوزان فلوریدا مشغول کوتاه کردن چمن‌ها بودم، لحظه‌ای مکث کردم و به اعضای ثروتمند باشگاه نگاه کردم که بر روی چمن‌های نرمی که من کوتاه کرده بودم، مشغول بازی بودند. تماشای آن‌ها که بالباس‌های شیک و کیف‌های مملو از چوب‌های گلف گران‌قیمت، شاد و سرخوش با ماشین‌های گلفشان این‌طرف و آن‌طرف می‌رفتند.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
169.۲۶ مگابایت
مدت زمان
۰۲:۴۳:۲۱
نویسندهجف اولسون
مترجمگروه مترجمان
راویدادبه دادمهر
ناشرسبکتو
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۰۵/۲۶
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۶۹.۲۶ مگابایت
۰۲:۴۳:۲۱

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.2
از 5
براساس رأی 104 مخاطب
5
ستاره
54 ٪
4
ستاره
25 ٪
3
ستاره
6 ٪
2
ستاره
4 ٪
1
ستاره
7 ٪
69 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

واقعا خیلی خوشحال و شکرگزارم که کتابهایی از این دست نوشته شده و در اختیار ما قرار می‌گیره. همیشه وقتی در مورد اصولی، کتاب می‌خوندم که سعی دارن بگن تمام امور دلخواه ما از راه تجسم خلاق و احساس به دست میان و پشت بندش مثالهایی رو عنوان می‌کنن که مثلا فردی با تجسم تونست یک بلیط مجانی هواپیما برای تعطیلات به دست بیاره یا مبلغی رو در یک قرعه کشی برنده شده، همیشه از خودم می‌پرسیدم چرا همه به فکر کسب آرزوها از جیب این و آن هستن؟ کسانی که هزینه اون بلیط رایگان یا اون خانه رایگان یا هزاران آرزوی اینچنینی رو تامین می‌کنن، چه راهکارهایی دارن که واقعا موفق هستن. این کتاب به ما نشون می‌ده راهکارهای زرد رو که جز ناامیدی، ثمری ندارن کنار بذاریم و با ایجاد عادتهای درست، شخصیتی خلق کنیم که بتونه موفقیت رو خواه سلامت، خواه ثروت، خواه رابطه هماهنگ و خواه هر میل و درخواستی رو از راهی واقعی و عینی که برای همه و تاکید دارم برای همه امکان پذیر هست برامون به ثمر برسونه. کارهایی که کتاب پیشنهاد می‌ده، قطعا با دنبال کردن به بار میشینه. پس لطفا دور کتابهای زرد رو خط بکشید، وقتتون رو پای روشهای الکی هدر ندید و با خوندن و عمل کردن به این کتاب زندگی دلخواه رو در واقعیت و نه در وهم و خیال به خودتون هدیه کنید.

4

نسخه صوتی این کتاب از خود کتاب بهتره صدای راوی بسیار برای این کتاب مناسب بوده و انتخاب خیلی خوبی برای روایت این کتاب از آب دراومده البته پیشنهاد میکنم اگه براتون مقدور باشه قلم و کاغذ بردارید یا در دفترچه یادداشت گوشی خودتون نکاتش رو یادداشت کنید . من کتاب دارن هاردی اثر مرکب رو هم دارم می خونم من برتری خفیف رو ترجیح میدم به نظرم توضیحاتش جذابیت بیشتری داره البته مطالب دو کتاب خیلی شباهت زیادی به هم داره و خوندن هر دو کتاب برخلاف نظر بعضی ها که میگن این دو کتاب مکمل یکدیگر هستند صرفا مروری برای هم بوده و نیازی نیست هر دو کتاب رو خوند .

5

wow wow wow راه حل متقاعد کردن همسر و پسرم را برای چطور خوندن برای کنکور پزشکی را پیدا کردم فوق العاده هیجان زده هستم . راه حل مشکلم رو پیدا کردم . بارش فکری و سوال از خرد درونم این کتاب رو بهم معرفی کرد . این کتاب رو بر اساس کامنت مترجم کتاب آقای لطیف احمد پور خریدم و چقدر کار خوبی کردم که به کامنت ایشون اعتماد کردم . الان در حال گوش کردن هستم و باید عمیق تر بخونم و مطالب مهمش رو یاد داشت کنم

4

من نسخه صوتی کل کتاب رو میخواستم و از خریدن این کتاب پشیمونم. باید تو توضیحات واضح اعلام میکردن که نسخه کامل نیست.

2

کتاب خیلی خوبیه راوی خیلی خوبی داره ولی به دلیل اطلاع رسانی‌ نکردن میکروکتاب بودن این نسخه و بعد خرید متوجه شدن ۲ ستاره میدم اونم به #فیدیبو و #سبکتو

5

این کتاب جزو پنج کتاب برترى بود که من خوندم. من حداقل ماهى سه چهار تا کتاب مى خونم و و اقعا به تمام دوستانى که علاقه مند به تغییر و تکامل هستن شدیدا پیشنهاد مى کنم این کتاب بخونن... موفق باشین

5

زمان کتاب نه خیلی کمه نه خیلی زیاد . مطلب گفته شده بسیار عالی و تاثیر گذار . پیشنهاد میکنم حتنا بخونید ،بدای همه بخش های زندگی کاربرد داره .

1

کتاب بسیار خلاصه هستش و خیلی از نکات رو جا انداخته از خریدن نسخه صوتی ش پشیمون شدم،ولی پیشنهاد میکنم نسخه اصلی رو حتما بخونید، واقعا عالیه.

5

کتاب خیلی خوبیه ولی برای کسی که کتاب اثرمرکب دارن هاردی رو خونده باشه هیچ مطلب جدیدی نداره در واقع اثر مرکب مناسب تره چون خیلی مباحث رو شفاف تر باز کرده

3

خیلی شبیه کتاب اثر مرکب هستش. ولی به نظر من، به مراتب کتاب اثر مرکب(هم از نظر محتوا و هم از نظر راهکارهایی که ارائه میده) از این کتاب بهتره.

نمایش 59 نقد دیگر
4.2
(104)
8,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
برتری خفیف
برتری خفیف
کارهای کوچک، اتفاقات بزرگ را می سازند
سبکتو
4.2
(104)
8,000
تومان