0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
پرش

معرفی، خرید و دانلود کتاب پرش

تصمیم بگیر و با شجاعت گام بردار
نویسنده:
استیو هاروی
درباره پرش

«رویایتان از همه چیز مهم‌تر است؛ بخش عظیمی از زندگی‌تان است و در همین رؤیاست که بزرگ‌ترین فرصت برای رسیدن به موفقیت نهفته است. از این سفر لذت ببرید. امید همان چیزی است که شما را هر روز از رختخواب بیرون می‌کشد و هر روز باعث به‌وجود آمدن یک اتفاق جدید در زندگی‌تان می‌شود. پریدن یک جهش ضروری برای نمایان کردن نعمتی است که خداوند برای شما در نظر گرفته است. اگر تمایلی به پریدن به مرحله‌ی دیگری از زندگی ندارید، بدین معناست که به زندگی پر از نعمت پشت می‌کنید و به آن خاتمه می‌دهید. دلایل بسیاری وجود دارد که به شما انگیزه‌ی پریدن بدهد.» این جملات از استیو هاروی است در کتاب پرش. او در این کتاب خواننده را به پرش از روی موانع دعوت می‌کند. موانعی که در زندگی همه وجود دارد.

درباره کتاب پرش نوشته استیو هاروی

کتاب پرش اثر استیو هاروی کمدین و مجری مشهور آمریکایی است که در سال 2017 منتشر شد. این کتاب در درسته کتاب‌های روانشناسی با موضوع ایمان و موفقیت است که به همه افراد می‌آموزد که چطور با قدرت ایمان بالا می‌توان در یک زندگی پر برکت پرشی بزرگ داشت. هاروی در این کتاب سعی کرده تا به مخاطبان خود بیاموزدکه افراد موفق در زندگی و شغل خود چگونه‌اند. از چه روش‌هایی استفاده می‌کنند و چه پرشی داشته‌اند. هاروی در این کتاب می‌گوید: «آن‌ها با تمرکز بر تمامی آرزوها و امیدهایشان و با ایمانی قوی قدم بزرگی به سوی آن‌ها برداشتند. اگر در زندگی‌تان خواهان شهرت و افتخار هستید، بالاخره باید برای رسیدن به آن پرش کنید. شما نمی‌توانید فقط در این زندگی وجود داشته باشید و به طور خودکار ناگهان به خوشبختی دست پیدا کنید باید هر لحظه از این زندگی را با اشتیاق رسیدن به زندگی آرمانی و پر از نعمت سر کنید.»

 کتاب حاضر 6 فصل دارد و هاروی در هر فصل درس‌هایی برای آموختن ارائه می‌کند تا همه بتوانند با کمک آن‌ها از موانع عبور کنند و به پیروزی و موفقیت دست پیدا کنند. نسخه چاپی این کتاب 176 صفحه دارد و به زبانی ساده و روان برای طیف گسترده‌ای از افراد نوشته شده است.

مروری بر فصل‌های کتاب پرش

فصل 1: هیچ درس ارزشمندی مجانی نیست

فصل ۲: در طبیعت هیچ خط مستقیمی وجود ندارد

 فصل ۳: اگر قصد دارید به جهنم بروید، همین‌طور ادامه بدهید

فصل ۴: زندگی از پنج كلمه تشکیل شده است

فصل ۵: آدم بدون چشم‌انداز و رؤيا نابود خواهد شد

فصل ۶: از زنده بودن دست بردارید و زیستن آغاز کنید

دست نکشید

درباره‌ی استیو هاروی نویسنده‌ی کتاب پرش

کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که نام استیو هاروی را نشنیده باشد یا حداقل ویدیویی از او در فضای مجازی ندیده باشد. مرد خنده‌رو و خوشحالی که نه تنها خنده روی لب مردم جهان آورده که به بسیاری از زنان هم کمک کرده تا بتوانند ارزش واقعی خود را بشناسند و تمام تلاش خود را در این جهت برداشته تا زنان در روابط خود موفق و سربلند باشند. هاروی در 17 ژانویه سال 1957 در ایالت ویرجینیای غربی در آمریکا به دنیا آمد. او بیش از 20 سال است که به عنوان کمدین و مجری در برنامه‌های مشهور و مختلف حضور دارد. هاروی جملات جای درباره خودش دارد که می‌گوید: «شهرت من ریشه در حقیقت و عقلانیت دارد و نتیجه‌ی زندگی، نظاره کردن، یادگیری و شناخت است. بیش‌تر این طنزها در مورد روابط بین زنان و مردان است».

استیو هاروی به غیر از مجری تلوزیون و رادیو، به عنوان بازیگر هم تجربه نمایش دارد. او تهیه‌کننده برنامه‌های تلوزیونی و نویسنده کتاب‌هایی در حوزه آگاهی و اطلاع بخشی به زنان نیز می‌باشد. هاروی شش بار برنده جایزه روز امی، دو بار برنده جایزه مارکونی و برنده 14 بار برنده جایزه تصویر NAACP در بخش‌های مختلف شده است.

هاروی به عنوان نویسنده همواره فرد تاثیرگذاری بوده است و کتاب‌های او الهام‌بخش بسیاری از زنان در سراسر جهان بوده است به آن‌ها کمک کرده تا بتوانند در روابط خود موفق و خوشحال باشند.

در واقع چیزی که باعث شد هاروی شروع به نگارش کتاب‌هایی از این دست کند حضور او در برنامه‌های متعدد تلوزیونی و رادیویی بود. او سال‌ها در برنامه‌هایی با این مضمون حضور داشت که زنان با او تماس می‌گرفتند و مشکلات خود را با او درمیان می‌گذاشتند و سوالهایی از هاروی می‌پرسند. هاروی متوجه شد که بسیاری از زنانی که با او تماس می‌گرفتند در بسیاری از موارد مشکلات مشترکی داشتند که مربوط به روابط، علاقه و محبت آن‌ها و شریک زندگی‌شان بود. به همین دلیل هاروی تصمیم می‌گیرد روی این موضوع کار کند و به همه زنان و دختران سراسر دنیا کمک کند که زندگی متفاوت و متعادلی را شروع کنند یا ادامه دهند.

از دیگر کتاب‌های هاروی می‌توان «صاف و پوست کنده صحبت کن» که با عنوان «رک و راست» هم ترجمه‌شده است و کتاب مشهور مثل یک مرد فکر، مثل یک زن رفتار کن را نام برد.

ترجمه‌ی کتاب پرش به فارسی

کتاب پرش یکی از کتاب‌های محبوب و پرفروش هاروی است که در ایران هم با چند عنوان ترجمه شده است. کتاب حاضر را گیسو ناصری ترجمه کرده است و انتشارات لیوسا آن را منتشر کرده است. گیسو ناصری کتاب دیگری را تحت عنوان «صاف و پوست‌کنده صحبت کن» نیز از هاروی ترجمه کرده است. ترجمه دیگری از این کتاب با عنوان بپیرید نیز از سوی انتشارات ذهن آویز با ترجمه فریده مهدوی دامغانی منتشر شده است.

در بخشی از کتاب پرش می‌خوانیم

با روبه رو شدن با چالش‌های زندگی، قوی‌تر می‌شوید و خدا به عنوان پاداش آرزوهایتان را آشکار می‌کند.

قبول کنید که از تغییر نمی‌توان گریخت چرا که اجتناب‌ناپذیر است و باعث رشد و ترقی شما می‌شود. پس در تغییر سهیم باشید.

امید خودتان را بر پایه ی محدودیت‌هایی که می‌دانید دارید، پایه‌گذاری نکنید. فهرستی از افراد مثبت اندیشی که در زندگی‌تان هستند، تهیه کنید و اطرافتان را پر از این افراد کنید. هرگز اجازه ندهید اشتباهات با ترس‌ها و دلهره‌های گذشته‌تان مانعی شوند برای پریدن شما.

یک‌شب در باشگاه برنامه‌های کمدی در شهر ممفیس برنامه داشتم. ناگهان زنی جوان و بسیار جذاب وارد سالن شد. از دیدن او نفسم بند آمد و تقریبا فراموش کردم چه لطیفه‌ای می‌گفتم. همان لحظه که او را دیدم، فهمیدم با همه برایم فرق دارد. به او اشاره کردم و گفتم: «ببخشید، می‌دانم که شما مرا نمی‌شناسید، ولی یک روز با شما ازدواج خواهم کرد.» او خنده‌ای کرد و گفت: «ولی شما هم مرا نمی‌شناسید.» از انرژی مثبتی که داشت، خوشم آمد و واقعا حسی به من می‌گفت که دیر یا زود با او ازدواج خواهم کرد.

دو شب بعد در یک باشگاه دیگر در همان شهر دوباره آن زن دلفریب را ملاقات کردم. بعد از اینکه برنامه‌ام تمام شد، از او خواستم به پشت صحنه بیاید تا کمی با هم صحبت کنیم. او گفت که نامش مارجوری است. پس از اینکه کمی با هم‌صحبت کردیم، متوجه شدم او زن بسیار خارق‌العاده‌ای است. فراتر از زیبایی چشمگیرش، برق خاصی در چشمانش بود که مرا مسخ کرده بود. ولی من فقط به زیبایی ظاهری‌اش توجه نداشتم. او زن بسیار باوقاری هم بود. عاشق خنده‌ها و لبخندش شدم. در دل گفتم: او یک زن خاص است.

بعد از آن شب من و مارجوری به سرعت با هم دوست شدیم و گهگاه مدتی کوتاه یکدیگر را می‌دیدیم.

آن‌چه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب پرش اثر استیو هاروی بود. خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی روانشناسی می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۰۸ مگابایت
تعداد صفحات
176 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۵:۵۲:۰۰
نویسندهاستیو هاروی
مترجمگیسو ناصری
ناشرانتشارات لیوسا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۰۴/۲۶
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۰۸ مگابایت
۱۷۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.3
از 5
براساس رأی 3 مخاطب
5
ستاره
66 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
33 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

کتاب خوبی برای جوانان و ایجاد هدف و انگیزه می‌باشد

5

بسیار عالیییی

4.3
(3)
27,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
پرش
پرش
تصمیم بگیر و با شجاعت گام بردار
انتشارات لیوسا
4.3
(3)
27,000
تومان