0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
آموزش خوشنویسی با خودکار نوین تحریر تکمیلی

معرفی، خرید و دانلود کتاب آموزش خوشنویسی با خودکار نوین تحریر تکمیلی

مهندسی حروف و کلمات در خط خودکاری
درباره آموزش خوشنویسی با خودکار نوین تحریر تکمیلی

فرقی نمی‌کند شما به چه کاری مشغول باشید و یا چقدر در روز می‌نویسید، شما باید زیبا و خوانا و خوش‌خط بنویسید. زیبا و تمیز نوشتن تاثیر بسیار مثبتی در نظر و نگاه خواننده دارد؛ برای مثال برگه‌ی امتحانی شما اگر با خطی خوش و خوانا و البته تمیز نوشته شده باشد، مصحح، وقت و دقت بیشتری برای تصحیح آن خواهد گذاشت و خود او نیز برای خواندن برگه‌ی شما کمتر دچار مشکل می‌شود. برای خوش‌خط نوشتن همه‌ی ما نیاز به آموزش و تمرین داریم. شما هر اندازه هم به کلاس‌های خوش‌نویسی بروید، برای داشتن خط تحریری زیبا نیازمند تمرین بسیار زیادی هستید. به همین منظور قصد داریم کتاب «آموزش خوشنویسی با خودکار» را به شما معرفی کنیم.

کتاب آموزش خوشنویسی با خودکار

به منظور اینکه شما خطی خوش داشته باشید و زیبا بنویسید،‌ کتاب‌های زیادی نوشته و تالیف شده‌اند. یکی از بهترین نمونه‌های این دسته از کتاب‌ها، کتاب آموزش خوشنویسی با خودکار است که به همت  آزاده رستمی و حامد مشفق آرمانی تالیف شده است. دلیل برتری این کتاب با سایر کتاب‌ها مواردی است که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد. در این کتاب قدم قدم از سطح مقدماتی سروع می‌کند و تا پیشرفته شما را آموزش می‌دهد تا با خودکار تحریری و یا نستعلیق شکسته بنویسید. کتاب  آموزش خوشنویسی برای تمامی سنین مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کتاب اولین کتاب خوشنویسی با محتوای مولتی مدیا است و شما می‌توانید تمرین‌های خط خود را برای استاد در جهت رفع اشکال ارسال کنید.

از این کتاب می‌توانید برای مراکز هنری و حتی مدارس برای آموزش و تمرین خط استفاده کنید؛ چرا که در این کتاب به راحتی و پله پله می‌توانید خط تحریری را یاد بگیرید و با رو نویسی از سر مشق‌، از ساده به مشکل، خوش خط بنویسید. فقط کافی است از حرکت اول تا حرکت آخر را با این کتاب پیش ببرید تا اصول زیبا نویسی را به صورت حرفه‌ای آموزش ببینید.

آزاده رستمی، معلم خوشنویسی به سبک خودش

مولف و نویسنده‌ی کتاب آموزش خوشنویسی با خودکار، خانم آزاده رستمی است. ایشان متولد ۱ آذر ماه سال ۱۳۶۲ هستند و به صورت مجازی خوشنویسی تدریس می‌کنند. رستمی مادر دو فرزند است و متعقد است که با آموزش مجازی خط تحریری می‌توان در خوب کردن حال هنرجوها تاثیر گذاشت.

آیا شما به کتاب خوشنویسی احتیاج دارید؟

در جواب این سوال باید گفت همه‌ی افراد جامعه نیاز دارند که خوب بنویسند. با تهیه کتاب خوشنویسی می‌توانید در هزینه‌ی کلاس‌ها صرفه‌جویی کنید و بارها و بارها از آن استفاده کنید. برای تهیه و دانلود PDF کتاب خوشنویسی با خودکار آزاده رستمی می‌توانید از طریق همین صفحه اقدام کنید و یا با دانلود رایگان اپلیکیشن فیدیبو، این کتاب کاربردی را همیشه و همه‌جا در دسترس داشته باشید.

شناسنامه

فرمت محتوا
pdf
حجم
13.۳۱ مگابایت
تعداد صفحات
152 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۵:۰۴:۰۰
نویسندهآزاده رستمی
نویسنده دوم حامد مشفق آرانی
ناشرموسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۰۱/۲۰
قیمت ارزی
2 دلار
قیمت چاپی
70,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
pdf
۱۳.۳۱ مگابایت
۱۵۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3
از 5
براساس رأی 21 مخاطب
5
ستاره
23 ٪
4
ستاره
9 ٪
3
ستاره
28 ٪
2
ستاره
14 ٪
1
ستاره
23 ٪
13 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

با احترام به زحمات ، تحریر کنندگان اثر ؛ کتاب فوق در زمینه ضخامت نویسی و خط خودکاری چندان کارا نیست. اما در خط تحریری می تواند اثربخش باشد. بیشتر تمرکز آثار نستعلیق خودکاری به نظر من بر روی آموزش کنترل ضخامت و ظرافت خطوط خواهد بود. به طور مثال بیشتر افراد می دانند که حرف الف به اندازه سه نقطه ارتفاع دارد اما چگونگی ایجاد ضخامت و ظرافت آن با خودکار چیزی است که در این اثر نمی توان یافت.

1

نمونه کتاب به دلیل نداشتن سرمشقهای خوش خطی نمیتواند خوانندگان را ترغیب به خرید کتاب کند! نویسنده خود باید نمونه کتاب را تهیه کند.

3

سلام ببخشید بنده هزینه ی کتاب رو پرداخت کردم ولی کتاب دانلود نشده ممنون میشم اگر کتاب رو برای من دانلود نمایید.در ضمن شماره پیگیری ۲۷۲۲۸۰ می باشد. تلفن ۰۹۱۶۳۱۱۲۹۲۵ اهواز

3

من هنوز کتاب را ندیدم ولی از این وضعیت خسته ام هروقت کتابی برای خودم یا شخصی می گیرم از این سایت باید ده تا پیام بدهم تا جواب بدهند

1

کتابی که تمرینی هست و سرمشق داره اختلاف نسخه ی چاپی و الکترونیکیش فقط ۲۰۰۰۰ تومان هست؟ ۲۰ تومان ارزش نداره چشم هاتون را روی گوشی و سخت افزار آسیب بزنید

3

نمونه اين بود؟؟؟ نمونه ي چي بود؟؟؟؟؟????? كسي با نمونه خطاط حرفه اي نميشه به خدا

1

واقعا این کتاب چرته! از طرفی باید چاپ شده باشه ک بتونیم از روی مشق تمرین کنیم از طرفی مطالب کتاب گویا نیست...

1

دوستانی که خریدین ضخامت نویسی هم داره یا فقط خط معمولی؟

3

نمونه بی فایده است، لطفا به این مورد بیشتر توجه کنید.

5

کتاب رو خریدم من راضیم خوب توضیح داده

نمایش 3 نقد دیگر
3
(21)
95,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
آموزش خوشنویسی با خودکار نوین تحریر تکمیلی
آموزش خوشنویسی با خودکار نوین تحریر تکمیلی
مهندسی حروف و کلمات در خط خودکاری
موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
3
(21)
95,000
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر