0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
مردی که خودش را تا کرد
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی مردی که خودش را تا کرد

نویسنده:
دیوید جرولد
ناشر:
ماه آوا
درباره مردی که خودش را تا کرد
دیوید جرولد تمام داستان را در قالب دوم شخص می‌نویسد، بدون آنکه خواننده را به‌طور مستقیم در جریان موضوع بگذارد. نکته دیگر اینکه در این اثر، قهرمان یا نقش اول ندارد.خواننده از همان ابتدا دچار تناقضاتی می‌شود و به‌طور ناخودآگاه وادار می‌شود جای خالی موجود در شیوه‌ی روایی داستان را پر کند و به این ترتیب او که در عمل انجام شده قرارا گرفته، هم به جای راوی و هم به جای قهرمان داستان ناگزیر از ایفای نقش می‌شود.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
356.۷۳ مگابایت
مدت زمان
۰۵:۵۱:۴۸
نویسندهدیوید جرولد
مترجم رضا اسکندری آذر
راویرضا عمرانی
ناشرماه آوا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۰۱/۱۹
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۳۵۶.۷۳ مگابایت
۰۵:۵۱:۴۸

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.5
از 5
براساس رأی 32 مخاطب
گیرا 🧲 (3)
سرگرم‌کننده 🧩 (3)
5
ستاره
68 ٪
4
ستاره
18 ٪
3
ستاره
9 ٪
2
ستاره
3 ٪
1
ستاره
0 ٪
25 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

این کتاب بدون تردید چه از لحاظ تکنیک نگارش و چه از منظر پیرنگ داستان بینظیر بود و بنظرم به گونه ای بدیع ،تاثیر گذار و اغواگرانه با تغییر در زاویه دید و بازی خلاقانه و سیال با عنصر زمان ،بطرزی شگفت انگیز ما را به برخی زوایای پنهان وجودی انسان آشنا میکند و موجب میشود،تفاوتهای دهشتناک پندارهای خود را در زمینه ماهیت و وجود انسان کمی بیش از پیش درک کنیم

5

بنظرم واقعا عجیب و جالب بوده که این کتاب در سال ۱۹۷۳ نوشته شده! داستان بسیار جذاب و تامل برانگیزی بود و با صدای آقای عمرانی دیگه حرفی برای گفتن باقی نمیمونه. موضوع سفر در زمان که از نظریات انیشتین هم هست، همیشه موضوع جالبیه! پیشنهاد میکنم حتما گوشش کنید‌. ممنون از ماه آوا و فیدیبو.

5

کتاب به خوبی به طرح چالش‌های سفر در زمان پرداخته بود و با مسائل وجودی این مساله رو در آمیخته بود. جای‌جای کتاب سرشار از غافلگیریه. پایان هم بسیار مناسب و زیباست و تجربه رضایت‌بخش خوندنش رو کامل می‌کنه. صدای گوینده هم خیلی واسه من لذتش رو دوچندان می‌کرد

4

((سفر در زمان ، وحشتناکترین پارادوکس ها را ممکن میکند و حتی محتمل )) گویندگی بسیار عالی داستان جالبه و جذابتر میشه اگر خودتون ، به پارادوکس ها و معماهای حاصل از سفر در زمان ، همراه با شخصیت اصلی داستان ، فکر کنید.

5
سرگرم‌کننده 🧩
گیرا 🧲

فوق العاده جذاب بود .داستان و ایده خیلی خوبی داشت و واقعا آدمو گیر مینداخت. اگر بخوام مقایسه کنم شباهتهایی به سریال دارک داشت که البته بنظرم از اون خیلی جذابتر و رون تر بود و بُعد فلسفی قویتری هم داشت .

3

موضوع کتاب جالب بود. ولی مطالبی را که شرح میداد علمی نبود و تناقضاتی داشت و سبب میشد کناب از حالت داستانی خارج بشه. در کل خسته کننده بود. ولی راوی بسیار خوب بود. با تشکر از ایشان و گروهشان.

5

این کتاب فوق‌العاده ست، در واقع مفهوم زمان رو وارد بحث های فلسفی میکنه و خیلی جذاب و جالبه، من که واقعا لذت بردم. گویندگی آقای عمرانی واقعا محشره. حتما حتما گوش بدید به هیچ وجه پشیمون نمیشید.

5

میتونم بگم شاهکار بود؛ کتابی برای اهل تفکر که مسائل اگزیستانسیال رو در دلش داشت و امید واهی هم نمی‌داد. سپاس از مترجم، راوی، آوانامه و فیدیبوی عزیز که بستر حظ و آگاهی ما رو فراهم آوردند.

4
اجرای روان 🎙️
گیرا 🧲

جذاب بود. نویسنده خیلی خوب بدون اینکه گل‌درشت باشه و از داستان بیرون بزنه، آرزوها و ترس‌های وجودی انسان مدرن رو بیان می‌کنه. لحن و تیپ‌سازی راوی هم خوب بود.

5

عالییی و استثنایی و تاثیر گذار . فقط کاش موسیقی انتهای هر بخش یک دفعه قطع نمیشد تا تاثیر بیشتری بگذاره

نمایش 15 نقد دیگر
4.5
(33)
گیرا 🧲 (3)
46,800
٪30
32,760
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
مردی که خودش را تا کرد
مردی که خودش را تا کرد
دیوید جرولد

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مردی که خودش را تا کرد
٪30
مردی که خودش را تا کرد
دیوید جرولد
ماه آوا
4.5
(33)
گیرا 🧲 (3)
46,800
٪30
32,760
تومان