0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
وردست زنبوردار

معرفی، خرید و دانلود کتاب وردست زنبوردار

درباره وردست زنبوردار
شرلوک هولمز که مدت زیادی است بازنشسته شده به دور از هیاهو سرگرم مطالعه‌ی رفتار زنبورهای عسل در تپه‌های ساسکس است. او تصورش را هم نمی‌کند با کسی ملاقات کند که در ذکاوت همتای خودش باشد، چه برسد به این‌که آن شخص یک دختر نوجوان بی‌پروا باشد که شدیدا تمایل دارد کارآگاه شود. مری راسل شاگرد شرلوک هولمز می‌شود و چیزی نمی‌گذرد که مهارتش را در استنتاج، تغییر چهره، و پذیرش خطر به اوج می‌رساند. او با وردستی کارش را شروع می‌کند، دستیار هولمز می‌شود و در ادامه با او همکاری می‌کند، اما وقتی شخصیت شرور گریزپایی وارد ماجرا می‌شود، همکاری آن دو در معرض امتحان قرار می‌گیرد. این شخصیت شرور قصه کیست؟ از آن‌ها چه می‌خواهد و کلید حل معماهای تودرتو در دست چه کسی است؟ شرلوک هولمز یا مری راسل؟
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۵۱ مگابایت
تعداد صفحات
438 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۴:۳۶:۰۰
نویسنده لاوری آر کینگ
مترجمزهرا باختری
ناشرنشر قطره
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The Beekeepers Apprentice, or, on the segation of, 1,994
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۱۱/۱۴
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۵۱ مگابایت
۴۳۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.8
از 5
براساس رأی 12 مخاطب
5
ستاره
50 ٪
4
ستاره
25 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
8 ٪
1
ستاره
16 ٪
7 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

کتاب، اثری از زیرمجموعه «کتابخانه شرلوک هولمز» است که عمدتا داستان هایی را در بر میگیرد که قهرمان آن‌ها نه خود هولمز، بلکه افرادی مرتبط با او هستند‌.افرادی که در این داستان‌ها ایفای نقش می‌کنند، بعضی هایشان را آرتور کانن دویل آفریده و گروهی دیگر زاییده ذهن نویسنده جدید می‌باشند. این کتاب داستانی را بیان میکند که شرلوک هولمزِ مشهور بازنشسته شده و سرگرم مطالعه رفتار زنبورهای عسل در تپه هایی دور از شهر می‌باشد.به صورت اتفاقی با شخصی برخورد می‌کند که هوش و درایت خود او را دارد. دختر نوجوانی که شدیدا علاقه‌مند به کاراگاه شدن دارد.هوش و ذکاوت دختر که "مری راسل" نام دارد باعث تعجب و شگفتی هولمز می‌شود.به گونه‌ای که او را به شاگردی می‌گیرد و مهارت های ویژه ای به او یاد می‌دهد.مری ابتدا وردست و بعد هم همکار هولمز در پرونده ها می‌شود.داستان ابتدا پرونده های ساده تری را که مری تقریبا به صورت وردست درکنار هولمز بود را بیان میکند تا بعد وارد داستان اصلی و هیجان انگیز کتاب می‌شود.در کل داستان پلیسی زیبایی است که باعث شگفتی خواننده می‌شود.

1

خواندن کتابهای مرتبط با شرلوک هولمز که نویسنده ای غیر از خالق اصلی هولمز (کانن دویل) دارند مثل قدم زدن رو زمین مین هست. نویسنده های زیادی در این سالها سعی کردند با اتکا به محبوبیت عظیم این کارآگاه از اسمش برای فروش آثارشون بهره ببرند. در این بین چند اثر زیبا هم به قشنگی آثار خود کانن دویل خلق شد از جمله کتابهای " خانه ابریشمی" و "زندگی خصوصی شرلوک هلمز" و چند تا اثر دیگه ... و خوبی این آثار این بود که به شخصیت اصلی هلمز وفادار بودند و طوری داستان رو نوشتند که انگار خود دویل نوشته. و اما در مورد این کتاب خیلی دوست داشتم به نویسنده سطح پایین این اثر بگم به چه حقی میاد شخصیت اصلی هولمز رو تغییر میده؟ کجای کتابهای دویل از دکتر واتسون به بلاهت و حماقت و نفهمی یاد شده که این نویسنده با وقاحت تمام تو کتابش اینجور میگه؟ در یک کلام باید بگم به نظر می رسه نویسنده این کتاب از عهده خلق کارآگاه مستقل عاجز بوده و با نوشتن این اثر درجه دهم بی ارزش فقط طرفداران شرلوک هلمز رو برای خرید کتاب گول زده.

5

رمانی بسیار شیرین ، مهیج و جذاب از سری ماجراهای شرلوک هلمز? ترجمه کتاب عالی بود.انقدر ذکر جزییات درکتاب دقیق و به زیبایی آورده شده بود که تمام صحنه ها برای خواننده به راحتی به تصویر کشیده میشد.یکی دیگر از نکات خوب کتاب ماجراهای کوتاهی بود که در فصلهای ابتدایی برای آشناشدن با شخصیتهای کتاب آورده شده بود که ضمن خواندن چند داستان جذاب پلیسی و معماگونه ارام آرام وارد داستان اصلی شد ....... واما داستان: هلمز که اکنون پیر و بازنشسته شده است در کلبه ای بیرون دهکده خودش را به زنبورداری و آزمایشات گوناگون سرگرم کرده است.در این بین با دختر جوانی سرشار از هوش و ذکاوتی شبیه خودش آشنا میشود و دختر به عنوان دستیار هلمز او را در چندین پرونده همراهی میکند غافل از آنکه این ماجراها از جایی به بعد ........

4

من شرلوک هلمز و ماجراهایش را دوست دارم، ولی به زحمت این کتاب را خواندم. کسالت آور بود. شخصیت ماری راسل،دختر باهوش،متاسفانه پرخاشگر و تندخو و فاقد زنانگی است، خالی از لطف.

5

رمان بسیار خواندنی و جذاب.

4

خیلی خسته کننده بود

5

عاالیه

3.8
(12)
77,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
وردست زنبوردار
وردست زنبوردار
لاوری آر کینگ
نشر قطره
3.8
(12)
77,000
تومان