0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
7 قدم تا عادت های موفق
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی 7 قدم تا عادت های موفق

ناشر:
سبکتو
درباره 7 قدم تا عادت های موفق

برایان تریسی در مقدمه‌ی کتاب نوشته است: «چقدر در مورد عادت‌هایمان می‌دانیم؟ تا به حال به آنها دقت کرده‌اید؟ احتمالا اگر همین الآن به شما بگویم که ساده‌ترین و کوچکترین عادت‌های امروزتان می‌تواند بزرگترین اتفاقات آینده‌تان را بسازد. باور نخواهید کرد. برخی می‌گویند عادت به تلویزیون دیدن من هنگام شام خودن چه اتفاقی در آینده را می‌تواند بسازد؟ من به آنها می‌گویم که بزرگترین اتفاقی که درآینده پیش خواهد آمد حتما باعث‌اش همین عادت کوچک و بی‌اهمیت است. همه ما عادت‌های مختلفی داریم که گاهی حتی به آنها فکر هم نمی‌کنیم. مثلا در مورد مسواک زدن هر روز صبح فکر نمی‌کنیم و تصمیم نمی‌گيريم. ناخودآگاه آن را انجام می‌دهیم. در این میکروکتاب به شما می‌گویم که عادت‌ها می‌توانند رمز موفقیت ما باشند. تا به حال به اين فکر کردید که چرا بعضی افراد موفق‌تر از دیگرانند؟ من برای یافتن پاسخ این سوال به بیش از ۸۰ کشور دنیا سفر کردم و مقالات زیادی در زمینه‌های روانشناسی و کسب‌وکار و حتی تاریخ خواندم و اکنون تمام یک عمر مطالعه را در یک جمله به شما می‌گویم: «عادت‌های امروز همان چیزهایی هستند که آینده ما را می‌سازند.» در اين میکروکتاب می‌خواهم به شما در مورد قدرت عادت‌ها بگویم. اينکه چطور رفتارها و عادت‌هایمان را در جهت رسیدن به اهدافمان برنامه‌ریزی کنیم. در این

میکروکتاب در مورد عادت موفق‌ترین افراد دنیا صحبت می‌کنیم و رفتارهایی که افراد معمولی هرگز آن را انجام نمی‌دهند. ۷ قدم تا ایجاد عادت‌های موفقیت برمی‌داریم و آنها را در خودمان نهادینه می‌کنیم. قدرت عادت‌ها در مورد ایجاد عادت‌هایی که شما را به اهداف و آرزوهایتان می‌رساند صحبت می‌کند و نحوه ایجاد آنها را به شما می‌گوید.»

‌درباره‌ی کتاب ۷ قدم تا عادت‌های موفق اثر برایان تریسی

کتاب 7 قدم آدم‌های موفق نوشته‌ی برایان تریسی براتی نخستین بار در سال 2006 منتشر شد. انتشاراات سبکتو دریارهی این کتاب می‌نویسد: «برایان تریسی در این میکروکتاب در مورد عادت‌ها به خصوص عادت‌هایی که باعث موفقیت می‌شوند صحبت می‌کند او بعد از چندین سال مطالعه، تحقیق و سفر به بیش از ۸۰ کشور دنیا باور دارد که رمز موفقیت، عادت‌های افراد است. افراد موفق و ثروتمند عادت‌هایی دارند که افراد معمولی هرگز آنها را در زندگی‌شان اجرا نمی‌کنند. در این میکروکتاب برایان تریسی ۷ قدم تا رسیدن به عادت‌های موفقیت را می‌گوید و به شما به شکل عملی کمک می‌کند تا عادت‌های بدتان را با عادت‌هایی که باعث رسیدن به خواسته‌ها و موفقیتتان می‌شود جایگزین کنید.»

‌درباره‌ی برایان تریسی نویسنده‌ی کتاب ۷ قدم تا عادت‌های موفق

برایان تریسی سخنران و نویسنده‌ی مطرح جهان در حوزه‌ی روانشناسی موفقیت است. این نویسنده‌ی برجسته علاوه بر نوشتن کتاب‌های خودیاری و خودسازی، با سخنرانی‌های انگیزشی خود الهام‌بخش میلیون‌ها انسان در جهان بوده است.

برایان تریسی در سال 1944 در خانواده‌ای کم‌درآمد و فقیر به دنیا آمد. تریسی دوران نوجوانی خود را در کالیفرنیا در ایالات متحده آمریکا گذراند و از همان دوره‌ی نوجوانی در رویای میلیونر شدن و داشتن سرمایه و رفاه بود، به همین دلیل درس و تحصیل را نیمه‌کاره رها کرد تا زودتر به اهداف خود برسد؛ اما او تنها یک رویاپرداز نبود بلکه برای تحقق رویاهای خود از نقطه‌ی صفر شروع به تلاش کرد. تریسی بعد از رها کردن مدرسه به شستن ظرف و نظافت‌کاری در یک هتل مشغول شد. بعد از آن کار در کارگاه چوب‌بری، کارخانه، مزارع دامداری و 8 سال کار با کشتی‌های باربری را تجربه کرد اما بعد از چند سال تجربه‌ی کاری سخت در سن 23- 24 سالگی تصمیم گرفت کار فروش را تجربه کند. سوالی که زندگی او را در جوانی تحت شعاع قرار داد این بود که چرا با وجود کار سخت بازهم دیگران از نظر شغلی از او جلوترند؟ بنابراین تریسی با الگو قرار دادن زندگی و روش کاری فروشندگان موفق در سن 25 سالگی تبدیل به یکی از فروشندگان حرفه‌ای و کارآمد شد. او در 25 سالگی با ثبت شرکت و استخدام 95 نفر کار خود را به عنوان یک مدیر فروش موفق آغاز کرد.

برایان تریسی از جمله افراد موفق و تاثیرگذاری است که به واسطه‌ی تجارب و سختی‌هایی که در 75 سال زندگی خود به دست آورده بر موفقیت افراد و کسب‌ و کار شرکت‌های بزرگ تاثیر به‌سزایی داشته است. او بر چند زبان از جمله فرانسوی، آلمانی و اسپانیایی مسلط است و توانسته در کشورهای مختلف از جمله ایران همایش و سمینارهای متعدد برای مشاوره در زمینه‌ی مدیریت، فروش و استراتژی کسب‌ و کار برگزار کند.

برایان تریسی در دهه‌ی 30 زندگی‌اش موفق شد در رشته‌ی کارشناسی ارشد بازرگانی تحصیلات خود را به پایان برساند. از موفقیت‌های او می‌توان به بیش از 300 محتوای آموزش و مشاوره‌ی موفقیت در قالب دیداری و شنیداری، بیش از 20 عنوان کتاب و تاسیس چند شرکت بزرگ اشاره کرد.  برايان تريسی اکنون مدیرعامل شرکت بین‌المللی برایان تریسی است. اصلی‌ترین وظیفه‌ی شرکت بین‌المللی برایان تریسی ارائه‌ی خدمات و مشاوره به مشتریان است. تریسی و همکارانش تاکنون به بیش‌ از هزار شرکت و پنج میلیون فرد مشتاق راهنمایی و مشاوره داده‌اند. برایان تاکنون به بیش از 107 کشور جهان سفر کرده و در هر کشور به سخنرانی و تبلیغ کتاب‌هایش مشغول بوده است. او اکنون در ایالت بریتیش کلمبیا در کشور کانادا همراه همسر و چهار فرزندش زندگی می‌کند.

چرا باید کتاب ۷ قدم تا عادت‌های موفق را خواند؟

کتاب 7 قدم تا عادت‌های موفق برای کسانی نوشته شده است که از روزمرگی زندگی خود خسته شده‌اند و به فکر ایجاد یک تغییر درون خود هستند. ایجاد تغییر درون انسان‌ها به آسانی قابل دسترسی نیست و به همین دلیل است که لازم است منظم باشید و به برنامه‌ای که برایان تریسی برای تغییر به شما ارائه می‌دهد، متعهد باشید. برایان تریسی در این کتاب به شما قدم به قدم آموزش می‌دهد که چگونه می‌توانید تنبلی خود را کنار گذاشته و تغییر را آغاز کنید.

  • کتاب ۷ قدم تا عادت‌های موفق در دسته‌ی کتاب‌های موفقیت قرار دارد.
  • کتاب ۷ قدم تا عادت‌های موفق مناسب برای گروه سنی بزرگسال است.
  • تعداد صفحات نسخه‌ی چاپی کتاب 80 صفحه است که با مطالعه‌ی روزانه 20 دقیقه می‌توانید این کتاب را در 4 روز بخوانید.
  • کتاب ۷ قدم تا عادت‌های موفق حجم اندکی دارد و برای افرادی که وقت کافی برای خواندن کتاب‌های طولانی را ندارند و قصد دارند کتابی مختصر با موضوع علمی را بخوانند مفید خواهد بود.

آن‌چه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب ۷ قدم تا عادت‌های موفق اثر برایان تریسی بود.خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی علمی می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
46.۲۶ مگابایت
مدت زمان
۵۱:۰۰
نویسندهبرایان تریسی
مترجمگروه مترجمان
راویمحمدرضا حشمتی
ناشرسبکتو
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۱۰/۰۱
قیمت ارزی
2.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۴۶.۲۶ مگابایت
۵۱:۰۰

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.5
از 5
براساس رأی 15 مخاطب
5
ستاره
60 ٪
4
ستاره
33 ٪
3
ستاره
6 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
11 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

واقعا کتاب زیبایی بود واقعا برایان تریسی بیانی روان و ساده برای مخاطب ارائه میده که همین جذابش میکنه و دست راوی هم درد نکنه که زیبا میخونه

5

زمان های پِرت نه زمان های پَرت??? آخه چرا هیچکس چک نمیکنه خواننده چی میگه???

4

من کتابهای توسعه شخصی رو دوست دارم. این کتاب تریسی مثل بقیه کتاباش عالیه. توصیه می کنم

4

خیلى خلاصه است، ولى براى کسى که کتاب اصلى رو نمیخونه خوبه

5

این کتاب خیلی عالیه. پیشنهاد می کنم گوش کنید

5

بسیار کتاب فوق العاده و جمع و جوری بود

4

کتاب مفید برای طرفداران تغییر

4

محتوای خوب و قوی داره

5

کاش صوتی نبود :(

5

زیبا بود

نمایش 1 نقد دیگر
4.5
(15)
9,800
٪50
4,900
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
7 قدم تا عادت های موفق
٪50
7 قدم تا عادت های موفق
برایان تریسی
سبکتو
4.5
(15)
9,800
٪50
4,900
تومان