0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
اقامت ابدی

معرفی، خرید و دانلود کتاب اقامت ابدی

نویسنده:
ساناز زمانی
درباره اقامت ابدی
هدف اصلی مجموعه رمان ژانر، به دبیری محمدحسن شهسواری، نوشتن و انتشار رمان‌هایی متناسب با فرهنگ ایرانی (هرچند در برخی از وجوه تمایز چندانی میان ما و مخاطب جهانی وجود ندارد) و احترام به احساس، شعور و سلیقه فرهیخته نسل جدید مخاطبان است. رمان جنایی اقامت ابدی، نوشته ساناز زمانی است. سرگرد ریاحی مسئول حل پرونده قتل دو مرد میانسال است که جسدشان در جاده منتهی به فرودگاه پیدا شده است. یکی از آن‌ها مسافری در آستانه مهاجرت همیشگی از کشور است و دیگری راننده او. سرگرد ریاحی برای حل این پرونده پا درمسیر پر پیچ و خمی می‌گذارد. او که با مشکلات فراوانی در زندگی شخصی‌اش روبه‌روست برای حل این پرونده بیشتر از وظیفه‌ و فراتر از توانش تلاش می‌کند. در آستانه معرفی قاتل، او در برابر دوراهی سختی قرار می‌گیرد. به نظر می‌رسد یافتن قاتل همیشه هم اتفاق خوبی نیست. ساناز زمانی با آفرینش کاراکتر این سرگرد مغموم و اخلاق‌گرا، قصد دارد پلیسی ماندگار در ادبیات جنایی ایران ثبت کند.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۲۷ مگابایت
تعداد صفحات
215 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۷:۱۰:۰۰
نویسندهساناز زمانی
ناشرگروه انتشاراتی ققنوس
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۰۸/۳۰
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۲۷ مگابایت
۲۱۵ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.9
از 5
براساس رأی 17 مخاطب
5
ستاره
35 ٪
4
ستاره
41 ٪
3
ستاره
11 ٪
2
ستاره
5 ٪
1
ستاره
5 ٪
14 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

داستان پلیسی خوبی بود. قلم توانای نویسنده به خوبی تونسته بود از جوانب مختلف داستان رو پوشش بده. ماجراهای زندگی خصوصی کارآگاه باعث میشد کاراگاه داستان چندان دوست داشتنی نباشه و قدرت همدردی خواننده رو با اون کاهش میداد ولی خوبیش این بود که یک موجود انسانی با همه خطاها رو به تصویر کشیده بود نه یک سوپرمن فاقد خطا و مصون از اشتباه. در بخشی از کتاب جمله جالبی نظرم رو جلب کرد : عدالت چهره دیگری دارد که او تا آن وقت ندیده بود. انگار گاهی باید از عدالت در برابر قانون محافظت کرد. باید از خطاهای کوچک برای پیشگیری از دردسرهای بزرگ چشم پوشید. فهمید گاهی در زندگی انجام کار درست، غلط است.

4

یک ماجرای جنایی جالب ، پر از جزئیاتی که مربوط به رازهای مگوی افراد درگیر در ماجرا بود. از یک‌ سوم پایانی کتاب میشد انتهای داستان را حدس زد ولی نویسنده با روایت های شیرینش، باعث میشه خواننده تا انتها پیگیر اتفاقات و حل پرونده باشه. منتظر کتاب دوم جناب سرگرد ریاحی هستم.

3

داستان خوب و قوی بود، خوب بیان شده و ترتیب پرکششی داشت، شخصیت‌ها هم واقعا ملموس بودند، بعضی مسائل حل نشده ماندند مثل سرگرد اشتری و پسرها...، و نکته آزاردهنده داستان برای من مسائلی بود که خیلی سربسته بیان شده بودند، اگر واقعا طرح موضوعی ممکن نیست، مطرح نشود خیلی بهتر است تا این‌که مبهم و سربسته بماند.

5

جزییات زیبا بیان شده بود وقاتلین مشخص بود،انگیزه قتل وشکل گیری آن مبین داستان بود،امید دارم سرگرد ریاحی با این شیوه زندگی ومعده ناجور بتواند در داستانهای بعدی دوام بیاورد،

5

داستان خیلی راحت و روان تعریف شده بود. پرونده قتل پیچیده بود و کارآگاه هم باهوش بود ولی یه مقدار شخصیت ضعیفی داشت و خیلی غمگین بود. در کل برای کار اول خیلی خوب بود.

5

اینقدر رمان جنایی جذابی بود که دوست داشتم اثر دیگه ای ازین نویسنده بخونم. یه ماجرای جنایی که نویسنده با مهارت بیان کرده بود

5

خیلی هیجان انگیز و پر از درس بود....

3

جالب بود ولی کتاب های ایرانی هیجان و کشش لازمو ندارن نمیدونم چرا... تهش چرا مشخص نشد حکم لیلا

4

من خیلی جنایی ایرانی نمی‌خونم ولی این کار واقعا تر و تمیز و جالب بود

4

موضوع جالبی داشت و توصیف ها به اندازه بود و آموزنده.

نمایش 4 نقد دیگر
3.9
(17)
27,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
اقامت ابدی
اقامت ابدی
ساناز زمانی
گروه انتشاراتی ققنوس
3.9
(17)
27,000
تومان