0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
نام راستین باد

معرفی، خرید و دانلود کتاب نام راستین باد

سه گانه سرگذشت شاه کش کتاب اول قسمت اول
ناشر:
آذرباد
درباره نام راستین باد
عصر روز بعد تازه فرارسیده بود که شارح پله‌ها را پایین رفت و به تالار اصلی وی‌استون قدم گذاشت. رنگ از صورتش پریده بود، تعادل نداشت و خورجین چرمینش را زیر بغل گرفته بود. کت که پشت پیشخوان نشسته بود و کتابی ورق می‌زد، با دیدنش گفت: «به‌به! این هم از مهمان ناخوانده‌مان! سرت چطور است؟» شارح دستش را به پشت سرش رساند تا محل صدمه دیده را لمس کند. «تند که راه می‌روم، تیر می‌کشد ولی هنوز هم کار می‌کند.» کت پاسخ داد: - از شنیدنش خوشحالم. - اینجا... شارح درنگی کرد و نگاهی به دوروبرش انداخت. - ما در نواره هستیم؟ کت سرش را تکان داد. - تو الان دقیقاً در وسط نِواره ایستا‌ده‌ای. او یکی از دستانش را با پیچ و تابی نمایشی در هوا چرخاند و ادامه داد: - کلان‌شهر کامیابی! موطن دوازدهان! شارح به مرد موسرخ پشت پیشخوان چشم دوخت و به ناگاه، تکیه‌اش را به میز پشت سرش داد تا زمین نخورد. «پناه بر خدا!» و نفس‌نفس‌زنان ادامه داد: «خودت هستی! مگر نه؟!» مهمانخانه‌چی سردرگم به او نگاه کرد.«متوجه منظورتان نمی‌شوم!» شارح گفت: «می‌دانستم کتمان خواهی کرد...اما... چیزهایی که دیشب دیدم...» کت یکی از دستانش را بالا برد تا او رامتوقف کند. «قبل از اینکه بخواهیم احتمال به فنا رفتن عقل و هوشت را در اثر ضربه‌ای که به سرت خورد بررسی کنیم، به من بگو از جاده‌ی تینوئه چه خبر؟» شارح برانگیخته گفت: «چی؟! به سمت تینوئه نمی‌رفتم. داشتم... خُب، راستش را بخواهی، حتی اگر دیشب را کنار بگذاریم، اوضاع جاده‌ها هیچ خوب نیست. نرسیده به بارانداز آبوت، دار و ندارم به تاراج رفت و تا اینجا را با پای پیاده آمدم. اما به دردسرش می‌ارزید! تو واقعاً اینجایی!»
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۵۰ مگابایت
تعداد صفحات
511 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۷:۰۲:۰۰
نویسندهپاتریک راتفاس
مترجمنیلوفر شیرازیان
ناشرآذرباد
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۰۷/۲۹
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
50,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۵۰ مگابایت
۵۱۱ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.6
از 5
براساس رأی 36 مخاطب
گیرا 🧲 (2)
پربار 🌳 (1)
5
ستاره
75 ٪
4
ستاره
13 ٪
3
ستاره
11 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
25 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

بااینکه از دوستداران ژانر فانتزی-حماسی هستم اما تا مدتها از خوندن این کتاب طفره رفتم چون صفحات اولش اصلا جذبم نکرده بودن. اما درنهایت خوندنش رو شروع کردم و بنظر میاد ارزش خوندن داشته باشه. این جلد که به نیمه رسید از خوندنش خوشم اومد. فعلا فقط دو جلد کتاب اول رو خوندم و نمیتونم بگم بهترین فانتزی-حماسی عمرم بوده. تا اینجاش میتونم بگم خیلیای دیگه رو بیشتر دوس داشتم مثلا نغمه آتش و یخ، مجموعه استورم لایت، حتی گروهان سیاه و... بااینحال اینم خوبه و از خوندنش خوشحالم. حیف که هنوز خبری از کتاب سوم نیست

4

کتاب خیلی جذاب و پرکششی هست. به جرات میتونم بگم یکی از بهترین کتابهای فانتزی هست که خوندم. خلاصه اگه راتفوس انقد موجود تنبلی نبود و یکم سریعتر کناب سومو بیرون میداد یگی از موفقترین مجموعه هارو میساخت. ترجمه هم درحد قابل قبولی قرار داره به نظر من دو دل نباشید واسه خوندنش شاید اولش داستان یکم گنگ و مبهم باشه اما اروم لروم متوجه وقایع میشین

5

بسیار زیبا بود. من بعد از مدت هااا شاید ۱۰ سال دوباره اومدم سراغ ادبیات فانتزی و کتاب رو که شروع کردم، ۲ روزه جلد اولش تموم شد. باورم نمیشد به این سرعت تموم شد از بس منو جذب کرده بود. من نسخه های دیگه رو نخوندم ولی به نظرم سانسورش کم بود. نویسنده هم گفته بود سعی کردم ادبیاتش به ادبیات متن اصلی نزدیک باشه، واسه همین مقداری ادبیه. در کل حتما پیشنهادش میکنم.

3

جلد اول رو خوندم. خوب بود ولی نه اون قدری که ازش تعریف می‌شه و مسلما با ارباب حلقه‌ها و ویچر و هری پاتر هم قابل مقایسه نیست. امیدوارم جلدهای بعدی جذاب‌تر بشه.

1

سنگ جوییدن راحت‌تره نسبت به خوندن این ترجمه. ترجمه‌ش خیلی خشکه و باعث شده داستان اون فرم ادبی و جذابیت‌ش رو از دست بده و خوندنش خیلی کلافه‌کننده شه.

5

دوستان اگه کسی تو آکانت فیدیبو خودش کتابای زیادی داره به این لینک تلگرام بیاد کتاب هامونو با هم عوض کنیم @fidibohtj

5

برای کسانی که تخیلی دوست دارند، منظورم دقیقا طرفداران هری پاتر و ارباب حلقه هاست، جزء بهترین انتخاب هاست.

5

خیلی عالی بود.کل مجموعه رو ۲بار خوندم.بی صبرانه منتظر کتاب سوم هستم.

5

جزو بهترین فانتزی‌هایی بود که تا حالا باهاش آشنا شدم. حیف که جلد سومش انقدر طول کشیده.

3

کتاب خوبیه تنها چیزی که باعث تفاوت این کتاب با کتاب های دبگه میشه به نظرم نثرش هست.

نمایش 15 نقد دیگر
4.5
(39)
گیرا 🧲 (2)
14,900
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
نام راستین باد
نام راستین باد
سه گانه سرگذشت شاه کش کتاب اول قسمت اول
آذرباد
4.5
(39)
گیرا 🧲 (2)
14,900
تومان