0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
خیره به ابدیت

معرفی، خرید و دانلود کتاب خیره به ابدیت

نویسنده:
بلسبوب
درباره خیره به ابدیت

کتاب خیره به ابدیت متعلق به دنیای غیرمادی و معنویات است. بلسبوب یکی از رهبران معنوی برجسته، این کتاب را با رویکرد تفکری عمیق در جهان هستی و زندگی به نگارش درآورده است. او در این کتاب با ارائه‌ی پرسش و پاسخ‌های مختلف به مخاطب کمک می‌کند جنبه‌های مختلف روح و روان را مورد تحلیل و بررسی قرار دهد. او از تجربه‌های مختلفی صحبت به میان آورده است. از خلال این تجربیات می‌توان به‌‌ تجربه‌های نزدیک به مرگ و احساس خروج روح از بدن و جهان‌‌های موازی اشاره کرد.

‌درباره‌ی کتاب خیره به ابدیت اثر بلسبوب

کتاب خیره به ابدیت، معنویت و آگاهی می‌آموزد. بلسبوب تجربیات و اندیشه‌های خود را در زمینه‌ی یافتن آرامش درونی بیان می‌کند بنابراین باید مقدمات این سبک تفکر را پله پله با او آموخت. برای اینکار ابتدا باید به اولین و مهم‌ترین سوال زندگی پاسخ داد. چه چیزی در زندگی بیشترین ارزش را دارد؟. تفکر رایج درباره‌ی زندگی که نسل به نسل تکرار شده است، دنیا آمدن، بالیدن، تولید مثل و مرگ است. این الگو قرن‌هاست که در حال تکرار است، مادامی که انسانی وجود داشته باشد این الگو پابرجا می‌ماند.

بلسبوب در کتاب خیره به ابدیت از گنجینه‌ای به نام دانش اسرار معنوی سخن می‌گوید.  به بیان او توانایی‌های انسان بسیار بیشتر از آن چیزی است که خود می‌پندارد. خداوند با اعطای زندگی این شانس را به انسان‌ها می‌دهد تا با کندوکاو در هستی به آرامش درونی دست پیدا کند. در باطن هر انسان ابزارهای لازم برای کشف پرسش‌های اساسی هستی نهادینه شده است مذهب، افسانه‌های ملی و بین‌المللی و اسطوره‌ها همگی برای یافتن این حقیقت به وجود آمده‌اند و نشان از قدمت این موضوع دارد. او معتقد است توانایی معنوی انسان‌ها ورای کلمات است و نمی‌توان آن را به دانش متناهی محدود کرد.

بشریت خالق دنیای پر هیایوی بیرون است. اما او اکنون بیش از هر چیزی به آرامش درونی احتیاج دارد. به عقیده‌ی بلسبوب به دست آوردن آرامش درونی نیازمند سبک خاص و جدیدی از زندگی است. تغییر در ابعاد معنوی نیز به تغییر از درون احتیاج دارد. زیرا اگر انسان به حالت‌های روحی یکسان بسنده کند، اتفاقات یکسانی نیز رخ می‌دهد تنها با تغییر درون است که می‌توان شرایط جدیدی را به وجود آورد.

کتاب خیره به ابدیت با ترجمه‌ی فضه مهدی پور در سال 1396 به بازار عرضه شد. این کتاب مناسب افرادی است که در پی آگاهی، معنویت و روشنگری‌اند.

مروری بر فصل‌های کتاب خیره به ابدیت

فصل یک: روح بیدار شده

فصل دو: چه چیزی در زندگی ارزش دارد

فصل سه: آوردن آرامش به جهان درون

فصل چهار: یافتن آرامش درون

فصل پنج: حکمت کانشسنس

فصل شش: غلبه بر منفی اندیشی

فصل هفت: کشف ماهیت رویا

فصل هشت: تجربه‌های خروج از بدن، سفر به بُعد دیگر

فصل نه: رسیدن به ابدیت ماورای زمان

فصل ده: پیدا کردن حقیقت امروز

فصل یازده: دریافت دانش معنوی با خروج از بدن

فصل دوازده: تصویر بزرگ‌تر زندگی

فصل سیزده: تجربه‌های نزدیک به مرگ

فصل چهارده: درک مرگ

فصل پانزده: چرا روشنگری به زمان نیاز دارد تا میسر شود؟

فصل شانزده: ساختن یک زندگی معنوی

‌‌درباره‌ی مارک پریچارد نویسنده‌ی کتاب خیره به ابدیت

بلسبوب نام مستعار مارک پریچارد است. او این نام را پس از کسب معرفت و آگاهی معنوی برای خود انتخاب کرده است. او معلم معنوی  شناخته شده است که از سال 1990 معنویت را تدریس می‌کند. او تاکنون تحقیقات گسترده‌   ای بر علوم معنوی انجام داده است و نتایج آن را در  قالب کتاب و مقاله منتشر نموده است. محور اصلی آثار مختلف او علوم معنوی، روشنگری، تجارب خارج از بدن و بیداری معنوی است.  مارک پریچارد  دوره‌های آنلاین  کلاس‌هایی درباره‌ی خودشناسی، نفس شناسی، سفر اختری و رویاها برگزار کرده است و هم‌اکنون در استرالیا زندگی می‌کند. کتاب خیره به ابدیت در سال 2010 منتشر شد. فضه مهدی پور این اثر را به فارسی برگردانده است و انتشارات البرز آن را ترجمه کرده است.

چرا باید کتاب خیره به ابدیت را خواند؟

موضوع کتاب خیره به ابدیت روشنگری و آگاهی معنوی است. این کتاب برای گروه سنی بزرگ‌سال مناسب است. تعداد صفحات نسخه‌ی چاپی کتاب 232 صفحه است که با مطالعه‌ی روزانه 20 دقیقه می‌توانید این کتاب را در 11 روز بخوانید.

کتاب خیره به ابدیت جزو کتاب‌های حجیم و بلند با موضوع روشنگری و معنویت است. این کتاب برای افرادی که وقت بیشتری برای مطالعه دارند و می‌خواهند در زمینه‌ی  روشنگری و معنویت زمان بیشتری را به مطالعه اختصاص دهند انتخاب مناسبی است.

در بخشی از کتاب خیره به ابدیت می‌خوانیم

مشکلات وحشتناک و بی‌شماری در سراسر جهان وجود دارد. میلیون‌ها نفر بی‌آب و غذای کافی و بهداشت مناسب به سر می‌برند. یا در نواحی فقیرنشین زندگی می‌کنند؛ درحالی‌که میلیون‌ها نفر چاق هستند. جنگ در اینجا و آنجا ادامه دارد. سلاح‌های هسته‌ای که زندگی ما را تهدید می‌کند در انبارها ذخیره می‌شود یا به سمت ما نشانه می‌رود. پانصد میلیون نفر در کشورهایی زندگی می‌کنند که کمبود آب  دارند. زباله‌های متنوعی این سیاره را مسموم می‌کنند. تخریب محیط‌زیست از راه‌های گوناگون ادامه دارد. بسیاری از گونه‌های حیوانی رو به انقراض است. اکوسیستم دنیا در حال کوچک شدن است و آلودگی بسیاری از آن‌ها را تهدید می‌کند و به زندگی انسان آسیب می‌رساند. گرم شدن زمین تهدید بزرگی برای دنیاست و با این حال،کار چندانی برای جلوگیری از آن نمی‌توان انجام داد.

بسیاری از افرادی که می‌خواهند دراین‌باره کاری انجام دهند. حس می‌کنند تأثیرگذار نیستند. مثل این است که یک قطار در یک سمت به سرعت پیش می‌رود و نمی‌توان جلو آن را گرفت. شما می‌بینید که به سمت نابودی پیش می‌رود. اما قدرتی برای متوقف کردن آن ندارید؛ حتی پیمان بعد از پیمان» توافق بعد از توافق, این قطار هنوز به حرکت ادامه می‌دهد. این حوادث تکرارمی شود و به نظر می‌رسد که پایانی ندارد. ممکن است برای انجام کاری درباره آن ابزاری وجود داشته باشد. اما کاری انجام نمی‌شود این روشی منطقی برای زندگی نیست

مسئولیت برای تغییر

در کمال تعجب افراد بسیاری از آنچه در جهان می‌گذرد راضی‌اند و نمی‌خواهند قایق بیش از اندازه نوسان بیابد؛ اما اين بی‌تفاوتی و رضایت از حال حاضر عواقبی در پی دارد که در همه دنیا در محیط اقتصاد جهانی, کمبود دموکراسی و قحطی و... مشاهده می‌شود. برای اینکه دنیا تغییر کند باید انسان‌ها تغییر کنند؛ اما مشکلی که مردم با آن روبه‌رو هستند چگونگی این تغییر است. باید کوشید تا مثبت‌تر و دلسوزتر و... باشیم؛ اما این ساختگی است؛ چون ریشه‌های عمیق مشکلات از غرایز حیوانی سرچشمه می‌گیرد. بسیاری از مردم باور دارند که سیاستمداران تغییراتی را که آن‌ها لازم دارند. در دنیا به وجود خواهند آورد. اساسا چنین نخواهد بود. درحالی که دموکراسی به نظر چیزی بیشتر از یک انتخاب هر چهار سال یک بار بین گروه‌های حزبی است، مشکلات جدید در همه دنیا به وجود می‌آید.

آن‌چه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب خیره به ابدیت اثر بلسبوب بود. خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی روشنگری و معنویت می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
822.۱۵ کیلوبایت
تعداد صفحات
232 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۷:۴۴:۰۰
نویسنده بلسبوب
مترجم فضه مهدی پور
ناشرانتشارات البرز
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۰۷/۰۸
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
24,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۸۲۲.۱۵ کیلوبایت
۲۳۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
2.6
از 5
براساس رأی 5 مخاطب
5
ستاره
40 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
60 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

چیزی که فکر میکردم نبود . مطالبی گنگ و پراکنده ، بیشتر در مورد پدیده برون فکنی توضیح داده گاهی اوقات هم مطالبی در مورد مرگ و زندگی . با اشتباهات نگارشی زیاد . توصیه اش نمیکنم در کل

2.6
(5)
14,400
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
خیره به ابدیت
خیره به ابدیت
بلسبوب
انتشارات البرز
2.6
(5)
14,400
تومان