0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
الان کجایی؟
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب الان کجایی؟

درباره الان کجایی؟

این کتاب، رمانی جذاب است که روایت پر رمز و راز و در عین حال زیبایی دارد. مری هیگینز کلارک نویسنده‌ی صاحب سبکی است که نوشته‌هایش برای او لقب «ملکه‌ی تعلیق» را به همراه آورده‌اند. نوشته‌های این نویسنده‌ی دارنده‌ی سیزده مدرک افتخاری، خواننده را هیجان زده می‌کند و جهان جدیدی را برای او ترسیم می‌کند. کتاب الان کجایی یکی از بهترین و پرفروش‌ترین آثار این نویسنده است که بعد از انتشار در فهرست پرفروش‌های ژانر معمایی و جنایی قرار گرفت.‌

درباره‌ی کتاب الان کجایی؟ اثر مری هیگینز کلارک

کتاب الان کجایی نوشته‌ی مری هیگینز کلارک برای نخستین بار در ماه مارس سال 2009 منتشر شد. انتشارات لیوسا درباره‌ی داستان این کتاب می‌نویسد:« ده سال از روزی که کوین مکنزی ( مک ) ناپدید شده، گذشته است. مک که تازه فارغ التحصیل شده و در دانشکده ی حقوق دوک ثبت نام کرده بود، یک روز آپارتمانش را ترک کرده و از آن به بعد دیگر هرگز کسی او را ندیده است. مک هر سال در روز مادر به مادرش تلفن می زند و هر بار به او اطمینان خاطر می دهد که حالش خوب است ولی به سوال های مادرش پاسخ نمی دهد و گوشی را می گذارد. حتی وقتی پدرش در واقعه ی یازدهم سپتامبر کشته می شود، او به خانه بر نمی گردد.

کارولین، خواهر مک، که حالا بیست و شش ساله است و دو واقعه ی غم انگیز در خانواده اش داشته – ناپدید شدن برادرش و فقدان پدرش – حالا متوجه شده است که نه او و نه مادرش تا مک را پیدا نکنند، قادر نخواهند بود با زندگی شان کنار بیایند. بنابراین تصمیم می گیرد هرطور شده پی ببرد چه بلایی سر مک آمده و چرا او خودش را از آنها پنهان کرده است. ولی در حین این جستجو…»‌

‌درباره‌ی مری هیگینز کلارک نویسنده‌ی کتاب الان کجایی؟

مری هیگینز کلارک داستان‌نویس و نویسنده‌ی آمریکایی متولد 24 دسامبر 1929 است. او فارغ التحصیل رشته‌ی فلسفه از دانشگاه فوردهام است و تاکنون سیزده مدرک دکتری افتخاری از موسسات و دانشگاه‌های جهان دریافت کرده است. مری هیگینز کلارک داستان‌نویسی را در سال 1964 آغاز کرد و در ابتدا تنها داستان کوتاه می‌نوشت اما رفته رفته به رمان نوشتن هم مشغول شد. او سبک نویسندگی خاصی دارد و در نوشته‌هایش از پدیده‌های روحی و روانی استفاده می‌کند که این امر خوانش داستان را بسیار لذت بخش‌تر و هیجان‌انگیزتر می‌کند. سبک نوشتاری او به سبک تعلیقی مشهور شده است و تلفیقی از سبک نگارش آگاتا کریستی و آرتور کانون دویل است.

کتاب‌های مری هیگینز کلارک آن قدر روایت‌های جذاب و خواندنی دارند که تعداد زیادی از آن‌ها به فیلم یا نمایش تبدیل شده‌اند. او اکنون همراه پنج فرزندش در آمریکا زندگی می‌کند و سالیانه در مراسم امضای کتاب‌های جدیدش شرکت می‌کند.

ترجمه‌ی کتاب الان کجایی؟ به فارسی

انتشارات لیوسا کتاب الان کجایی؟ را با ترجمه‌ی سیما فلاح عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرارداده است. سیما فلاح مترجم پرکاری است که در طی سالیان گذشته کتاب‌های زیادی را در حوزه‌ی ادبیات و روانشناسی ترجمه کرده است. ترجمه‌های او عموما ساده، خوشخوان و روان هستند. کتاب‌های ترجمه شده توسط این مترجم توسط انتشارات لیوسا منتشر شده است. انتشارات لیوسا یکی از ناشرانی است که با وجود اینکه حدود سی سال از تاسیس آن می‌گذرد سهم به سزایی در معرفی کتاب‌های روانشناسی و خودشناسی به خوانندگان داشته است. این انتشارات تاکنون بیشتر از صد عنوان کتاب منتشر کرده است و امروزه انتشارات معتبری میان ناشران شناخته می‌شود.

چرا باید کتاب الان کجایی؟ را خواند؟

زندگی سرشار از رمز و رازهایی است که برای یافتن پاسخ‌ آن‌ها باید بهایی بپردازیم. نویسندگان زیادی در طول تاریخ بوده‌اند که در ژانر جنایی داستان‌های هیجان انگیزی نوشته‌اند. آگاتا کریستی‌ به عنوان یکی از بهترین نویسندگان این حوزه شناخته می‌شود. اما آثار نویسندگان بزرگ هم با گذر زمان کهنه می‌شوند و به همین دلیل است که نویسندگان معاصر و جدیدتر به بازار کتاب وارد می‌شوند و داستان‌هایشان پرفروش می‎شوند. یکی از نویسندگانی که به خوبی پایش را جای پای آگاتا گریستی گذاشته است مری هیگینز کلارک است. کتاب‌های او بسیار هیجان انگیز و جذاب هستند و روایت‌هایی نو و دست اول دارند. این ویژگی‌ها خوانش داستان‌های این نویسنده را جذاب‌تر می‌کند.

کتاب الان کجایی؟ در دسته‌ی کتاب‌های داستان‌های آمریکایی قرار دارد.

کتاب الان کجایی؟ مناسب برای گروه سنی بزرگ‌سال است.

تعداد صفحات نسخه‌ی چاپی کتاب 368 صفحه است که با مطالعه‌ی روزانه 20 دقیقه می‌توانید این کتاب را در 18 روز بخوانید.

کتاب الان کجایی؟ جزو کتاب‌های حجیم و بلند با موضوع داستان‌های آمریکایی است. این کتاب برای افرادی که وقت بیشتری برای مطالعه دارند و می‌خواهند در زمینه‌ی  داستان‌های آمریکایی زمان بیشتری را به مطالعه اختصاص دهند انتخاب مناسبی است.

‌در بخشی از کتاب الان کجایی؟ می‌خوانیم

دقیقا نیمه شب است. مفهومش این است از همین لحظه وارد روز مادر شده‌ایم. تمام شب را با مادرم در آپارتمان محله‌ی ساتون پِلیس (Place Sutton) ، محله ای که در آن دوران کودکی‌ام را گذراندم و بزرگ شدم، بیدار ماندم. مادرم الان در انتهای راهرو در اتاق خودش است و من هم در اتاق خودم، و هر دو مشغول شب زنده داری هستیم. درست ده سال است این کار را می‌کنیم، از زمانی که برادرم چارلز مَکِنزی پسر، مک، آپارتمانی را که با دو دانشجوی سال آخری دیگر دانشگاه کلمبیا در آن شریک بود، بی خبر ترک کرد و ناپدید شد.

از آن زمان به بعد دیگر هیچ کس مک را ندیده است. ولی او هر سال روز مادر تلفن می زند تا به مادر اطمینان خاطر بدهد حالش خوب است. پای تلفن به مادر می‌گوید: «نگران من نباش. یکی از همین روزها کلید را توی قفلِ در آپارتمان می‌اندازم و وارد خانه می‌شوم.» بعد گوشی را می‌گذارد.

ما هرگز نمی‌دانیم در طول آن بیست و چهار ساعت او دقیقا چه موقع زنگ می‌زند. پارسال مک چند دقیقه بعد از نیمه شب تلفن زد و شب زنده داری هنوز آغاز نشده، پایان یافت. دو سال قبل تا آخرین لحظات پایانی تلفن نزد و مادر به شدت آشفته و مضطرب بود که مبادا این ارتباط ناچیز هم با او قطع شده باشد.

آن موقع مطمئن بودم مک به نحوی خبردار شده پدر در آن حادثه ی غم انگیز برج های دوقلو کشته شده است. شک نداشتم به محض خبردار شدن، هر جا و مشغول هر کاری که باشد، معطلش نمی‌کند و به خانه برمی‌گردد. ولی او نیامد. بعد در روز مادر سال بعد، طبق معمول هر سال که تلفن زد، زد زیر گریه و بریده بریده گفت: «برای خاطر پدر متاسفم. واقعا متاسفم.» و ارتباط را قطع کرد.

آنچه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب الان کجایی؟ اثر مری هیگینز کلارک بود.خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی داستان‌های آمریکایی می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۸۵ مگابایت
تعداد صفحات
368 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۲:۱۶:۰۰
نویسنده مری هیگینز کلارک
مترجمسیما فلاح
ناشرانتشارات لیوسا
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Where are you now?
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۰۳/۲۷
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۸۵ مگابایت
۳۶۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.3
از 5
براساس رأی 13 مخاطب
5
ستاره
61 ٪
4
ستاره
23 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
15 ٪
1
ستاره
0 ٪
5 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
2

از نظر من این رمان بسیار کشدار و بی جهت طولانی با محتوای خسته کننده بود ،در ابتدای کتاب اسامی بسیاری بدون اتصال منسجم اورده شده بود که تا مشخص شدن هریک از شخصیت ها در ذهن سردرگمی ایجاد میکرد.به شخصه برایم خسته کننده بود.

5

به همه کتابای کلارک پنج دادم.ولی اگه امکانش بود چهار و نیم میدادم.دوستان اگه رمان جنایی خوب میشناسین جواب بدید.ممنون

4

اثری هیجان انگیز.... اگه ممکنه اثار دیگه مری هیگینز کلارک هم بگذارید...مخاطبین خودش رو این بخش هم داره .

5

خوب بود دوسش داشتم

5

خیلی خوب بود

4.3
(13)
57,000
٪50
28,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
الان کجایی؟
٪50
الان کجایی؟
مری هیگینز کلارک
انتشارات لیوسا
4.3
(13)
57,000
٪50
28,500
تومان