0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
پاکسازی بدن در 10 روز با معجون سبز

معرفی، خرید و دانلود کتاب پاکسازی بدن در 10 روز با معجون سبز

کاهش ۸ کیلوگرم وزن در ۱۰ روز
نویسنده:
جی جی اسمیت
درباره پاکسازی بدن در 10 روز با معجون سبز

کم‌تحرکی، خوردن غذاهای ناسالم، پرخوری و عوامل زیاد دیگری در افزایش وزن نقش دارند. جنیفر جی.جی. اسمیت در کتاب پاکسازی بدن در ۱۰ روز با معجون سبز می‌گوید که در میان این عوامل انباشتگی سموم در بدن معمولاً نادیده گرفته می‌شود، درصورتی‌که این مسئله یکی از مهم‌ترین دلایل چاقی در جوامع امروز است. نویسنده در کتاب «پاکسازی بدن در ۱۰ روز با معجون سبز» با یک رژیم غذایی 10 روزه به افراد کمک می‌کند تا با دفع سموم و پاک‌سازی بدن، علاوه بر سوخت‌وساز درست بدن از افزایش وزن و به خطر افتادن سلامتی جلوگیری کنند.

 

درباره کتاب پاکسازی بدن در ۱۰ روز با معجون سبز

کتاب «پاکسازی بدن در ۱۰ روز با معجون سبز: کاهش ۸ کیلوگرم وزن در ۱۰ روز» نوشته جنیفر جی.جی. اسمیت است که اولین بار در سال 2014 منتشر شد. این کتاب یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز بوده است و بسیاری از افراد با استفاده از این رژیم 10 روزه توانستند مقدار قابل‌توجهی کاهش وزن داشته باشند. این کتاب به افراد کمک می‌کند تا با یکی از سخت‌ترین کارهای دنیا یعنی کم کردن وزن تجربه خوبی داشته باشند. خانم اسمیت با آموزش 10 دستور تهیه اسموتی سبز به خوانندگان از فواید این پاکسازی 10 روزه می‌گوید و توضیح می‌دهد که این روش ضمن سم‌زدایی به چربی سوزی بدن کمک بسزایی می‌کند. این کتاب در سال 1393 از سوی انتشارات البرز با ترجمه‌ی مهراوه فیروز منتشر شده است.

مترجم در پیشگفتار درباره‌ی این کتاب آورده است: این کتاب را به فارسی ترجمه کرده و در پیشگفتار آن آورده است: «اگر اکنون کتاب «پاک‌سازی بدن در 10 روز با معجون سبز» را در دست گرفته‌اید، با شما تبریک می‌گویم. این نشان می‌دهد که به‌سلامتی تان اهمیت می‌دهید و عاشق خودتان هستید و می‌خواهید یک زندگی سالم، پر از نشاط و زیبا داشته باشید. به‌جرئت می‌توانم بگویم که این کتاب یکی از اقبال‌های زندگی ما خواهد بود. به‌خصوص اگر به خاطر فشار کاری و یا دیگر مشغولیت‌ها، تنها بخشی از زندگی‌مان که در اولویت قرار ندارد و نصیبی از عشق ما نمی‌برد، رسیدگی به‌سلامتی مان باشد! در مجموعه‌های ورزشی نام‌نویسی می‌کنیم، اما فرصت یا انگیزه کافی را برای شرکت در تمرینات نداریم. تمایل به خوردن خوراک‌های ناسالم داریم و یا انواع غذاهای فراوری‌شده که هیچ ارزش غذایی ندارند، خوراک ما را تشکیل می‌دهند. احتمالاً اگر در حال نوشیدن چای هستیم، همیشه در آن نزدیکی شیرینی، شکر و یا کیک وجود دارد! ممکن است احساس افسردگی داشته باشیم و یا حوصله انجام هیچ کاری را نداشته باشیم و شاید دیگر از آن‌همه شور و اشتیاقی که در گذشته داشتیم، خبری نباشد! تمایل بیشتری به خوردن فست فود و شیرینی پیداکرده‌ایم؛ و چنانچه گاهی هم به خود استراحتی می‌دهیم و برای مثال، چای سبز می‌نوشیم، آن‌قدر کنارش نقل و شکلات می‌خوریم که بعید است دیگر بدن نصیبی از مزایای آن چای سبز برده باشد! هرازگاهی هم رژیم‌های غذایی متفاوت می‌گیریم، اما پس از مدتی دلسرد می‌شویم و در کمتر از چند ماه بیشتر از وزن از دست رفته را دوباره دریافت می‌کنیم، حال چه باید کرد؟ توجه داشته باشیم که این کتاب رژیم غذایی و گرسنگی نیست، بلکه به کمک مطالب این کتاب، سمومی را که باعث بسیاری از بیماری‌ها و تجمع سلول‌های چربی می‌شود از بدنمان دفع می‌کنیم و سلامتی و شادی کاهش وزن و در پی آن اندامی زیبا را به زندگی خود باز می‌گردانیم».

چرا کتاب پاکسازی بدن در ۱۰ روز با معجون سبز را بخوانیم

یکی از نکات حائز اهمیت درباره کتاب پاکسازی بدن در ۱۰ روز با معجون سبز این است که این کتاب توسط یک کارشناس تغذیه نوشته شده است. متخصصی که بارها این روش را امتحان کرده و از آن نتیجه‌ی رضایت بخشی گرفته است و اینکه حجم این کتاب کم است و خواننده می‌تواند در فرصت کوتاهی آن را مطالعه و بررسی کند.

مواد لازم برای دستورالعمل‌های این معجون‌ها از مواد مغذی سبز و برگ سبزی‌ها تهیه شده است، اسموتی های سبز سالم هستند و از نوشیدن آن‌ها لذت خواهید برد. بدن شما همچنین از نوشیدن آن‌ها تشکر می‌کند، چرا که سلامتی و انرژی شما به حدی ارتقا پیدا می‌کند که هیچ‌وقت تصورش را نمی‌کردید. این رژیم غذایی تجربه‌ای است که می‌تواند زندگی شما را تغییر دهد اگر به آن بچسبید!

اگر تصمیم خود را گرفتید تا لاغرتر و سالم‌تر باشید. پس برای شروع 10 روز تمرین پاک‌سازی با اسموتی سبز آماده شوید!

اگر دوره پاکسازی 10 روزه را با موفقیت تکمیل کنید:

• در 10 روز 2 تا 10 کیلو کاهش وزن خواهید داشت

• از شر چربی‌های سرسخت بدن، از جمله چربی شکم خلاص می‌شوید

• یاد می‌گیرید زندگی سالم‌تری داشته باشید

• به‌طور طبیعی میل به غذاهای سالم پیدا می‌کنید، بنابراین دیگر مجبور نیستید دوباره رژیم را ادامه دهید.

افزایش انرژی، وضوح ذهن، خواب بهتر، اشتهای کمتر، هضم بهتر و نفخ کمتر از دیگر بهبودی‌های سلامت دوره 10 روزه پاکسازی است.

 درباره جنیفر جی.جی. اسمیت

جی جی اسمیت یکی از نویسندگان پرفروش نیویورک‌تایمز، متخصص تغذیه و متخصص کاهش وزن است. او به‌عنوان سخنران انگیزشی هم فعال است و بارها در برنامه‌های تلویزیونی مشهور آمریکا از جمله شوهای تلوزیونی استیو هاروی ظاهر شده است. او با مجلات مصاحبه داشته و از زمان احیای سلامتی و کاهش وزن و کشف «جوانی دوم» در دهه چهل‌سالگی، به صدای الهام‌بخش زنانی تبدیل‌شده است که می‌خواهند وزن کم کنند، سالم باشند و اندام خود را به دست آورند! جی جی اسمیت راه‌حل‌های شیوه زندگی برای کاهش وزن، سالم‌سازی، جوان‌تر به نظر رسیدن و بهبود زندگی عاشقانه را ارائه می‌دهد!

جی جی زندگی خود را به حوزه تغذیه سالم و زندگی سالم اختصاص داده است. هدف جی جی آموزش به دیگران و اشتراک گذاشتن تجربه‌ها و دانش خود در مورد داروهای طبیعی برای لاغر ماندن، احیای سلامتی و جوان‌تر به نظر رسیدن است. جی جی فلسفه‌های زیادی را در مورد درمان طبیعی مطالعه کرده و از برخی از معلمان بزرگ آموخته است. پس از مطالعه و استفاده از علم چگونگی بهبود بدن و کاهش وزن، چندین گواهینامه دریافت کرد - به عنوان یک متخصص تغذیه معتبر و دیگری به عنوان یک متخصص در زمینه مدیریت وزن. او همچنین عضو انجمن تغذیه آمریکا (ANA) است.

کتاب پرفروش «کاهش وزن بدون زحمت و رژیم غذایی» از دیگر کتاب‌های تألیفی اوست. جی جی همچنین مبتکر شیوه «سم زدایی-خوردن-حرکت» است و سالهاست که به افراد زیادی در سراسر جهان کمک می‌کند تا بدون رژیم غذایی وزن خود را کم کنند.

در بخشی از کتاب پاکسازی بدن در ۱۰ روز با معجون سبز میخوانیم

برای ناراحتی آماده شوید. برای چند روز اول. احساس گرسنگی و ناراحتی خواهید داشت. تا هنگامی‌که بدنتان با غذای کمتر تطبیق پیدا کند. یک میان وعده بخورید. برای اينکه از گرسنگی رها شوید. می‌توانید خوراک مختصری میل کنید. البته اگر تمام طول روز میان وعده بخورید. کاهش وزن زیادی نخواهید داشت؛ اما نگران آن نباشید. باید روی این تمرکز کنید که بدنتان به این برنامه عادت کند تا اين اقبال را بیابید که عادت‌های غذایی ناسالم را کنار بگذارید. اگر روی به دست آوردن سلامتی تمرکز کنید. بدنتان این توانایی را دارد که به وزن درست برسد. همان‌طور که روزها از پی هم سپری می‌شوند. اشتهایتان کاهش خواهد یافت و می‌آموزید که با میانه‌روی غذا بخورید. شما بدن خود را تمرین می‌دهید که عادت‌های خوردن بهتری داشته باشد؛ بنابراین طبق این برنامه پیش بروید. ساعت‌به‌ساعت ناراحتی را تحمل‌کنید و به بدن خود اجازه دهید که در پایان برای تحمل این سختی به شما پاداش دهد. بسیاری از ما از روی عادت و خستگی غذا می‌خوریم. این گرسنگی احساسی نامیده می‌شود. نه گرسنگی جسمی!

از ده دستورالعملی که برای پاک‌سازی فراهم‌شده پیروی کنید. شما را تشویق می‌کنم به دنبال کردن ده دستورالعمل ویژه که در این کتاب گنجانده شده است. این دستورالعمل‌ها برای پاکسازی و کم کردن وزن طراحی و از نظر تغذیه‌ای با پروتئین‌ها کربوهیدرات‌ها و چربی‌های سالم متعادل شده‌اند. مایعات دیگر را جایگزین آب نکنید. برای مثال «آب نارگیل ممکن است مزه معجون را بهتر کند» اما همچنین قند طبیعی آن زیاد است».

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1,010.۹۰ کیلوبایت
تعداد صفحات
168 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۵:۳۶:۰۰
نویسنده جی جی اسمیت
مترجممهراوه فیروز
ناشرانتشارات البرز
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
۱۰- day green smothie cleanse
تاریخ انتشار
۱۳۹۵/۰۳/۲۴
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱۰۱۰.۹۰ کیلوبایت
۱۶۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.3
از 5
براساس رأی 23 مخاطب
5
ستاره
34 ٪
4
ستاره
17 ٪
3
ستاره
17 ٪
2
ستاره
8 ٪
1
ستاره
21 ٪
4 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

کتابی بی ارزش ، دروغ ، مزخرف محض.کتاب میگه با دستوراتش بین پنج تا هشت کیلو تو ده روز کم میکنید.من مو به مو انجام دادم یک و نیم کیلو کردم

4

دوستان خوردن معجون و دمنوش و ... شاید بتونه وزنتون رو در مدت کوتاهی کم کنه اما بخاطر کم کردن آب بدن از طریق اسهال و تعریق هستش نه بخاطر چربی سوزی

4

کتاب رو خوندم ولی اجرا نکردم چون یه سری موادش رو اصلا نمیشناختم و نمیدونم چجور میشه تهیه کرد

5

مفید

3.3
(23)
13,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
پاکسازی بدن در 10 روز با معجون سبز
پاکسازی بدن در 10 روز با معجون سبز
کاهش ۸ کیلوگرم وزن در ۱۰ روز
انتشارات البرز
3.3
(23)
13,000
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر