0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
هنر رسیدن به آنچه می خواهید

معرفی، خرید و دانلود کتاب هنر رسیدن به آنچه می خواهید

نویسنده:
راب یونگ
درباره هنر رسیدن به آنچه می خواهید

به دکتر راب یونگ اعتماد کنید. این روان‌شناس حرفه‌ای تمام اسرار کوچک و بزرگ داشتن اعتمادبه‌نفس را می‌داند. مطالب این کتاب، چیزی فرای حرف‌های کلیشه‌ای و تبلیغاتی خیلی از کتاب‌های مثبت‌اندیشی و موفقیت است. نویسنده به حرف‌هایی که می‌زند، اعتقاد دارد، چون تمام آن‌ها را زندگی کرده و حالا مثل یک دوست دلسوز و همراه، اینجاست تا تمام آموخته‌هایش را با مخاطبانش درمیان بگذارد. کتاب «هنر رسیدن به آنچه می‌خواهید» یک کتاب جمع‌وجور و خودمانی است که با زبانی ساده تمام اصول لازم برای افزایش اعتماد‌به‌نفس و داشتن زندگی موفق و شاد را نشان می‌دهد.

خلاصه‌ی بخش‌های کتاب هنر رسیدن به آنچه می‌خواهید

این کتاب دو بخش دارد. در بخش اول می‌آموزید که چطور اعتمادبه‌نفس خود را افزایش دهید. در این بخش با روش‌هایی آشنا می‌شوید که در شرایط مختلف کمک می‌کند تا بهترین عملکرد را داشته باشید. بخش دوم شامل شرایط و موقعیت‌هایی است که خیلی از مردم با آن‌ها سروکار دارند. ملاقات با افراد تازه و غریبه، سخنرانی‌های رسمی، یا ایجاد یک تغییر در زندگی، فرقی نمی‌کند. اینجاست که با هر هدفی که در سر دارید، می‌توانید به آنچه می‌خواهید دست پیدا کنید.

درباره کتاب هنر رسیدن به آنچه می‌خواهید

داشتن اعتماد به نفس درواقع اسطوره‌ای بیش نیست، خیلی از کسانی که در جلسات کاری و حرفه‌ای با اعتمادبه‌نفس و قوی به‌نظرمی‌رسند، ممکن است در زندگی شخصی و روابط عاطفی خود، افرادی خجالتی باشند. پس نباید به اعتمادبه‌نفس به چشم یک عنصر ثابت و پایدار نگاه کرد. افراد در موقعیت‌های مختلف، مهارت‌ها و ضعف‌های متفاوتی دارند. نکته‌ی مهم این است که اعتمادبه‌نفس یک صفت ذاتی و درونی نیست. هیچ کس از همان ابتدای تولد، با اعتمادبه‌نفس به دنیا نمی‌آید. اعتمادبه‌نفس را می‌توان در هر دوره‌ای از زندگی بر اساس دانش زیسته و تجربه یا منابع علمی به دست آورد و تقویت کرد. اولین قدم برای این که بتوانید اعتمادبه‌نفس را در خود افزایش دهید، این است که دقیقا مشخص کنید برای چه موقعیت‌هایی به آن نیاز دارید، جلسات کاری، روابط شخصی یا حتی مهمانی‌ و مجالس دوستانه و رسمی، فرقی نمی‌کند. در این کتاب با ساده‌ترین روش‌های افزایش اعتمادبه‌نفس آشنا می‌شوید.

برای دیدن تاثیر این کتاب لازم نیست آن را تا آخر بخوانید. می‌توانید با خواندن یکی دو بخش، کتاب را کنار بگذارید و از همین لحظه راهکارهای آن را اجرا کنید. خیلی زود تاثیر کلام این کتاب را در زندگی شخصی و حرفه‌ای خود می‌بینید. با همان سرعت مناسب خودتان این کتاب را بخوانید. لازم نیست عجله کنید یا خیلی آرام و با تمرکز آن را بخوانید. حتی می‌توانید فصل‌های جالب آن را چند بار مرور کنید. اگر لازم است یک مداد و دفترچه‌ی کوچک هم داشته باشید و نکات آن را بنویسید تا بتوانید مدام آن‌ها را به خود یادآوری کنید. نیازی به بخت و اقبال بلند نیست. هر کس حاکم سرنوشت خودش است. پس این خودِ شما هستید که تصمیم می‌گیرید حس بهتری نسبت به خود و زندگی داشته باشید یا نه.

درباره راب یونگ

راب یونگ روان‌شناس، سخنران و نویسنده‌ی بریتانیایی است. او تاکنون بیش از 30 جلد کتاب در زمینه‌های خودپروری، مدیریت و موفقیت نوشته است. یونگ تاکنون در برنامه‌های تلویزیونی مختلفی در شبکه‌ی بی‌بی‌سی شرکت داشته که با استقبال زیادی از سمت مخاطبان همراه بوده است. یونگ همچنین برای روزنامه‌های گاردین، دیلی تلگراف و ساندی تایمز مقاله می‌نویسند. کتاب «مصاحبه‌گری و استخدام موفقیت‌آمیز» یکی دیگر از کتاب‌های معروف یونگ است که در ایران هم محبوبیت بسیار زیادی دارد.

ترجمه کتاب هنر رسیدن به آنچه می‌خواهید به فارسی

«مهدی قراچه داغی» یکی از مترجمان بسیار موفق و خوش‌نام ایران است. قراچه داغی در زمینه‌های مختلفی مانند روان‌شناسی، کسب و کار، موفقیت و رمان بیش از 500 کتاب ترجمه کرده که بیش از 350 عنوان از این کتاب‌ها، روان‌شناسی هستند. «مردان مریخی، زنان ونوسی»، «عشق هرگز کافی نیست»، «از حال خوب به حال بد» و «روان‌شناسی تصویر ذهنی» از معروف‌ترین ترجمه‌های این مترجم است. باتوجه به این که این مترجم بزرگ تجربه و مهارت بالایی در فن ترجمه‌ی متون روان‌شناسی و خودپروری دارد، مفاهیم کتاب به ساده‌ترین زبان و درعین حال، کاملا وفادار به متن اصلی ترجمه شده است.

در بخشی از کتاب هنر رسیدن به آنچه می‌خواهید

مطمئنم شما هم شنیده‌اید که بعضی‌ها در دشوارترین شرایط به موفقیت رسیده‌اند. کسانی که از فقر شدید و ظلم و بدرفتاری رنج برده‌اند، کسانی که با بیماری‌های علیل‌کننده و ناتوانایی‌های فیزیکی روبه‌رو بوده‌اند، توانسته‌اند مشکلات را پشت سر بگذارند و به موفقیت برسند. این افراد می‌توانستند بگویند «اگر سرطان نگرفته بودم...»، «اگر پدر و مادرم به من اعتنای بیشتری کرده بودند...»، اما این کار را نکردند. پیامی که از این اشخاص می‌گیریم این است که بدون توجه به شرایطی که دارید می‌توانید موفق شوید. بسیاری از افراد گذشته‌های ناجور و ناخوشایند دارند، اما می‌توانند از آن‌ها فاصله بگیرند. اگر می‌خواهید رشد کنید و بهبودی بیابید، این کار از شما ساخته است. حاکم بر سرنوشت خود باشید. خیلی ساده تصمیم بگیرید کاری صورت دهید و اقدام کنید.

برای لحظه‌ای به موقعیت خود فکر کنید. چه موانع و مشکلاتی سد راه شما شده‌اند؟ شاید نبودِ وقت، موقعیت دشواری در خانه و یا یک رییس بی‌توجه و نامهربان؟ شاید هم دوران کودکی دشوار یا تحصیل نکردن، نداشتن پول به اندازه‌ی کافی، بیماری یا نداشتن آمادگی جسمانی. به جای این که این‌ها را موانعی غیرقابل رفع بدانید که اجازه نمی‌دهند به اعتمادبه‌نفس بیشتری برسید، می‌توانید آن‌ها را چالش‌هایی بدانید که می‌توان بر آن‌ها غلبه کرد. «هر کس معمار بخت و اقبال خود است».

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۷۲ مگابایت
تعداد صفحات
248 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۸:۱۶:۰۰
نویسندهراب یونگ
مترجم مهدی قراچه داغی
ناشرانتشارات البرز
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Confidence:the art of getting whatever you want
تاریخ انتشار
۱۳۹۵/۰۳/۰۱
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۷۲ مگابایت
۲۴۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.3
از 5
براساس رأی 12 مخاطب
5
ستاره
50 ٪
4
ستاره
41 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
8 ٪
9 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

این کتاب زمانی تأثیر مطالعه آن چند برابر میشود که همزمان توی ذهنتون یه طرح برای اجرا داشته باشین

5

کتاب خوبیه و برای کسایی که اهل عمل هستند کتاب بهتری هستش. در کل عالی

4

این کتاب رو بخونید و بهش عمل کنید تا دیگه از اعتماد بنفس پایین رنج نبرید

5

کتاب بسیار خوب و موثری می باشد.

5

عالییییییییییییییییی خیلی به دردم خورد

1

کتاب خیلی خوبیه و کارایی داره

4

خوبه در صورتی که بهش عمل بشه

4

کتاب خوبیست ممنون

4

جالبه...

4.3
(12)
10,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
هنر رسیدن به آنچه می خواهید
هنر رسیدن به آنچه می خواهید
راب یونگ
انتشارات البرز
4.3
(12)
10,000
تومان