0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
چگونه از همسر خود معشوق بسازید

معرفی، خرید و دانلود کتاب چگونه از همسر خود معشوق بسازید

نویسنده:
صدیقه احمدی
درباره چگونه از همسر خود معشوق بسازید

رابطه‌ی زناشویی شبیه یک خانه می‌ماند. می‌توان با عشق و دوستی این خانه را بازسازی، نوسازی و گرم‌ کرد. اما اگر خانه فرسوده و سرد رو به ویرانی باشد باید قسمت‌های خراب و مشکل‌دار را تعمیر و ترمیم کنیم. این ماییم که به عنوان همسر در کنار هم باید عشق واقعی و نیازهای رابطه را تامین کنیم. اما بدون آگاهی، مطالعه، حرف زدن و شنیدن چنین چیزی ممکن نخواهد بود. کتاب چگونه از همسر خود معشوق بسازید نوشته‌ی صدیقه احمدی منبع خوبی برای زوج‌های ایرانی است که با موضوع ارتباط میان زن و مرد به طرح مسائلی از روز می‌پردازد. مسائلی که اغلب زنان و مردان در ارتباط خود با یکدیگر با آن‌ها مواجه‌اند.

درباره کتاب چگونه از همسر خود معشوق بسازید


کتاب چگونه از همسر خود معشوق بسازید نوشته‌ی صدیقه احمدی است که اولین بار در سال 1388 از سوی انتشارات البرز منتشر شد. این کتاب در دسته کتاب‌های روانشناسی با موضوع روابط زناشویی قرار دارد. صدیقه احمدی در این کتاب به افراد توضیح می‌دهد که برای بهبود و بازسازی زندگی مشترک آگاهی و درک و شناخت درست از یکدیگر موضوع مهمی است. در واقع بسیاری از زوج‌ها برای درمان رابطه‌ی خود از دوره‌های آموزشی، مشاور متخصص و کتاب‌ها کمک می‌گیرند تا این آگاهی را کسب کنند. این کتاب هم از این حیث که نویسنده با تجربیاتی که از مراجعه‌کننده‌های خود درباره مشکلات آن‌ها در روابطشان داشته نوشته‌شده و برای مخاطبان ایرانی کاربردی خواهد بود.

اصلاح و بازسازی رابطه و بنا کردن آن رابطه بر پایه‌های لذت، رضایت، خشنودی و در نهایت عشق واقعی هدفی است که صدیقه احمدی برای نوشتن این کتاب داشته است. خواندن کتاب چگونه از همسر خود معشوق بسازید به زنان و مردان کمک می‌کند تا با اطمینان و اعتماد و خودباوری در رابطه‌ی زناشویی خود بتوانند شعله‌های عشقی را که مدت‌هاست خاموش شده، روشن کنند. کتاب چگونه از همسر خود معشوق بسازید 13 بخش دارد که در هر بخش مسائل و موضوعاتی که گریبانگیر روابط زن و شوهرهاست می‌پردازد.

کتاب چگونه از همسر خود معشوق بسازید مناسب چه کسانی است

مخاطبان کتاب چگونه از همسر خود معشوق بسازید دو دسته از زوج‌ها هستند. زوج‌هایی که هنوز زندگی مشترک خود را شروع نکردند و در حال بررسی و شناخت یکدیگر هستند تا در نهایت با انتخاب درستی قدم در مسیر زندگی جدید بگذارند. دسته دوم زوج‌هایی هستند که احساس می‌کنند زندگی مشترکشان در حال فروپاشی و ویرانی است. گروه اول یعنی همسران قبل از ازدواج نیاز به ترمیم و نوسازی چیزی ندارند چرا که این افراد قرار است تازه وارد مرحله‌ی جدیدی از با هم بودن باشند. این دسته برای ساخت زندگی خود نیاز به این کتاب خواهند داشت. اما دسته‌ی دوم ممکن است در مرحله‌ی وخیمی از زندگی مشترک خود باشند. صدیقه احمدی در این کتاب سعی کرده است تا در بخش‌های خصوصیات همسر مشکل‌دار و ناسازگار، چگونه از همسر خود معشوق بسازید ، نوسازی زندگی مشترک، و دلایل صحبت نکردن زوج‌های ناموفق با یکدیگر و ... به خوانندگان کمک کند.  

درباره صدیقه احمدی؛ نویسنده کتاب چگونه از همسر خود معشوق بسازید

صدیقه احمدی مشاور و نویسنده‌ی ایرانی متولد 1341 در سیرجان است. او در رشته‌ی روانشناسی بالینی در تهران تحصیل‌کرده است. او علاوه بر مشاوره و تدریس، نویسنده‌ی پرکاری نیز هست. او از سال 1370 به طور جدی کتاب می‌نویسد و کتاب چگونه از همسر خود معشوق بسازید هفدهمین کتاب اوست . صدیقه احمدی در حوزه روانشناسی و ادبیات دست به قلم است و آثار متفاوتی دارد. «من یک زنم»، «راز گل رز»، «سایه روشن عشق»، «ملودی قلب من»، «عروس پاریس»، «با من از زمان حرف نزن»، «بوی تن مادر»، «عزیزتر از وطنم»، «آهنگ ديدار»، «آواز مرگوژا» و «بوی خوش نسترن» از جمله کتاب‌های اوست. 

نگاهی به سرفصل های کتاب چگونه از همسر خود معشوق بسازید

طلاق روانی و قانونی هرگز، از همسر خود معشوق بسازیم

 ازدواج بدون عشق هرگز، از نامزد خود معشوق بسازیم

همسر یعنی هم‌سفر راه عشق، یعنی معشوق

عشق واقعی و هرم نیازها

عواملی که باعث خاموش شدن شعله عشق می‌شود

خصوصیاتِ:همسر مشکل‌دار و ناسازگار

چگونه به سلامت روانی خود کمک کنیم

مقابله با فشارهای روانی

چگونه از همسر خود معشوق بسازیم

تونشازی زندگی مشترک

صبح دل‌انگیز با دیدن چشمان یار

برای مردم زندگی نکنید

زوج‌های ناموفق به‌ اين دلایل با هم حرف نمی‌زنند

در بخشی از کتاب از همسر خود معشوق بسازید می‌خوانیم

سیاری از ما به دلیل‌های نادرست ازدواج کرده‌ایم، با سهل‌انگاری و بی‌تفاوتی ازدواج کرده‌ایم، به انتخاب پدر و مادرمان ازدواج کرده‌ایم، بدون اینکه هیچ نظری داده باشیم. ممکن است آن قدر کم سن و سال بوده‌ایم که معنی ازدواج را نمی فهمیده‌ایم. آن‌قدر آگاهی نداشته‌ایم که به ظاهر همسرمان توجه کنیم و او را بشناسیم. ازدواج کرده‌ایم، چون راه دیگری نداشته ایم. ممکن است همسر خود را فقط در آینه بخت دیده باشیم و حالا قیافه او را دوست نداریم و یا به هزار و یک دلیل دیگر از ازدواجمان دلسرد شده ایم. حالا به نقطه‌ای رسیده‌ایم که چاره‌ای جز تحمل نداریم. در کنار هم زندگی می‌کنیم، چون جای دیگری نداریم. با هم هستیم، چون کس دیگری را نداریم. می‌سازیم، چون راه دیگری نداریم. در چنین شرایطی و با چنین روحیاتی آیا راهی وجود دارد که طعم عشق را بچشیم؟

بله، راهی وجود دارد، حتا اگر بیست سی سال از زندگی مشترکتان می‌گذرد. می‌توانید از نو آغاز کنید. و این در حالی است که اکنون تجربه و آگاهی بیشتری در مقایسه با زمان جوانی دارید، شناخت بیشتری از مشکلات زندگی دارید و بیشتر از همیشه طالب عشق هستید.

یک مثال ساده: وقتی به خانه جدیدی نقل مکان می‌کنید با چه شورونشاطی وسایل خانه را جا می‌دهید، با همسرتان درباره تزیین خانه صحبت می‌کنید و آن‌قدر هیجان دارید انگار که تازه ازدواج کرده‌اید. لبخند می‌زنید، بدون خستگی تا نیمه‌های شب وسایل را سر جای خودش می‌گذارید، با همسرتان رفتار خوبی دارید، شاد و سرحال و خوشحالید. در واقع برای اینکه از نو شروع کرده‌اید، احساس جوانی می‌کنید نه به خاطر اینکه صاحب‌خانه جدیدی شده‌اید. حالا تصور کنید همسرتان با تغییرات ظاهری و باطنی برای شما تازه و جدید شود و خودتان هم به خاطر تغییرات جسمی و روانی آدم دیگری شده باشید. چه احساسی خواهید داشت؟ لابد زیرلب می‌گویید: « غیرممکنه! مگر اینکه ما را از اول آب کنند و در قالب دیگری بریزند تا بتوانیم تغییر کنیم. » درست حدس زدید، با راهکارهای ارائه شده و با کمک خودتان و در بعضی موارد کمک یک متخصص اعصاب و روان شما و همسرتان در جهت سلامت جسم و روان تغییر می‌کنید و روابط زناشویی‌تان از اول بازسازی و نوسازی می‌شود.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۷۴ مگابایت
تعداد صفحات
284 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۹:۲۸:۰۰
نویسندهصدیقه احمدی
ناشرانتشارات البرز
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۵/۰۳/۰۱
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
5,700 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۷۴ مگابایت
۲۸۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.4
از 5
براساس رأی 16 مخاطب
5
ستاره
43 ٪
4
ستاره
6 ٪
3
ستاره
18 ٪
2
ستاره
12 ٪
1
ستاره
18 ٪
7 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

تازه یک چهارم کتاب رو خوندم واقعیتش قبل از خریدش متوجه نشدم که نویسنده ی کتاب ایرانی ست ، اگر متوجه میشدم قطعا نمی خریدم (چون تجربه ای در این زمینه تو کتابای نویسنده های ایرانی نداشتم) ولی الان خوشحالم که متوجه نویسنده اش نشدم? حتی اگه از این به بعد کتاب اصلا به دردم نخوره ،تا همین جا هم کلی ایده و فکر و تجربه ی عالی و قابل احترام نصیبم شده از این بابت از نویسنده عزیز خیلی ممنونم???

1

زنم اصلا بلد نیستش که با من محبت کنه و بلد نیستش با شوهرش چه جوری رفتار کنه چه کتاب پیش نهاد میکند تروخدا خودش خیلی دوست داره هم سیاست های زنانه رو یاد بگیره هم یکم عشوه ناز اومدن رو ولی چه کتابی بهس پیشنهاد میکنید؟

2

زیاد جالب و کاربردی نبود کتابای خیلی بهتری از این کتاب هست تا ۶۰۰ صفحه ی اولش که مال قبل از ازدواجه

1

به درد قبل ازدواج و انتخاب میخوره ، خیلی راهگشا نبود برای من

4

مخام بخونم ایشالله که کتاب خوبی باشه

5

این کتاب فوق العاده اس ، حتماً مطالعه کنید

5

بد نبود

3.5
(17)
13,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
چگونه از همسر خود معشوق بسازید
چگونه از همسر خود معشوق بسازید
صدیقه احمدی
انتشارات البرز
3.5
(17)
13,000
تومان