0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
چگونه مثل یک بیلیونر فکر کنید
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب چگونه مثل یک بیلیونر فکر کنید

درباره چگونه مثل یک بیلیونر فکر کنید

درباره کتاب چگونه مثل یک بیلیونر فکر کنید

کتاب «چگونه مثل یک بیلیونر فکر کنید» Trump: Think Like a Billionaire نوشته‌ی «دونالد جی. ترامپ» در سال 2004 منتشر شد. این کتاب اصول پولدار شدن و موفق شدن در معاملات و کسب‌وکار به روش یکی از اقتصاددان‌های بزرگ دنیا را آموزش می‌دهد. «ترامپ» بر این باور است برای بیلیونر شدن باید مثل آن‌ها فکر کرد، آن‌ها موانع را به فرصت برای پیشرفت تبدیل می‌کنند و با تلاش شبانه‌روزی به سمت اهداف مالی‌شان حرکت می‌کنند. او در این اثر که شامل سه بخش اصلی «معاملات املاک»، «پول» و «تجارت زندگی» است درباره‌ی انواع روش‌های سرمایه‌گذاری، خرید ملک و آپارتمان و گرفتن وام صحبت می‌کند و راهکارهای سودبخش ارائه می‌دهد.

کتاب «چگونه مثل یک بیلیونر فکر کنید» به سؤال مهم چطور سرمایه‌گذار خوبی باشیم؟ پاسخ می‌دهد. این کتاب براساس سال‌ها تجربه‌ی «ترامپ» درزمینه‌ی سرمایه‌گذاری و معاملات کلان و سودبخش به نگارش درآمده است. او معتقد است در هر موقعیت شغلی هستید شما یک سرمایه‌گذار و تجار هستید. شما اگر معلم، کارگر، فروشنده و ... هستید دارای تجارت شخصی هستید و باید بتوانید آن‌ را حسابداری و کنترل کنید. او معتقد است هر فرد در مسیرش نباید فرصت‌ها را تباه کند و باید بتواند مستقل و تنها فکر و عمل کند. او می‌گوید بیلیونرها عاشق کار خودشان هستند و حداکثر انرژی‌شان را برای آن می‌گذارند.   

درباره دونالد ترامپ

«دونالد ترامپ» Donald John Trump یکی از اقتصاددان‌های معروف دنیا و چهل و پنجمین رئیس‌جمهور ایالات‌متحده آمریکا در 14 ژوئن سال 1946 به دنیا آمد. او تحصیلاتش را در رشته‌ی اقتصاد به سرانجام رساند و از آن همان زمان در حوزه‎‌ی معاملات و املاک فعالیت می‌کرد. او استعدادی بی‌نظیر در انجام پروژه‌های ساختمانی با سوددهی کلان داشت و سال 1971 برای گسترش کارش به منهتن رفت. او در طی چند دهه به یکی از تاجران بیلیونر آمریکا تبدیل شد و نام خود را به‌عنوان برند محصولات زیادی معرفی کرد. او در حال حاضر علاوه بر فعالیت‌های سیاسی‌اش هتل‌ها، رستوران‌ها و آسمان‌خراش‌های زیادی در سراسر دنیا دارد.  

ترجمه کتاب چگونه مثل یک بیلیونر فکر کنید به زبان فارسی

کتاب «چگونه مثل یک بیلیونر فکر کنید» نوشته‌ی «دونالد جی. ترامپ» را انتشارات نسل نواندیش با ترجمه‌ی «الهام شریف» در سال 1390 منتشر کرده است که در همین صفحه از فیدیبو برای خرید و دانلود موجود است. «الهام شریف» مترجم این اثر متولد سال 1355 است که آثار حوزه‌ی روانشناسی و موفقیت را به فارسی ترجمه می‌کند. از آثار ترجمه شده‌ی دیگر او می‌توان به کتاب «بهترین سال زندگی شما» اثر «دبی فورد» اشاره کرد که نسخه‌ی الکترونیک آن هم در سایت و اپلیکیشن فیدیبو برای خرید و دانلود موجود است.

در بخشی از کتاب چگونه مثل یک بیلیونر فکر کنید می‌خوانیم

سرمایه‌گذاران خوب دانش‌آموزان خوبی هستند. بله، به همین سادگی فقط کافی است دانش‌آموز خوبی باشید. من روزانه ساعت‌ها به خواندن مطالب اقتصادی می‌پردازم، از وال‌استریت گرفته تا مجله‌ی فوربز، بیزینس ویک، فروچون، نیویورک‌تایمز و فاینانشیال تایمز. از مجله‌ها و کتاب‌های دیگر نیز نمی‌گذرم و تا آنجا که می‌توانم مطالعه می‌کنم. ما هیچ‌وقت نمی‌دانیم فکر بکر بعدی‌مان از کجا خواهد آمد. شما باید در جریان جدیدترین اخبار صنعت خود و حتی فراتر از آن همه‌ی اخبار محلی، ملی و بین‌المللی باشید. بی‌خبری از اخبار و وقایع دنیای اطرافتان می‌تواند به اعتبار و حساب بانکی شما لطمه‌ی زیادی بزند.

مردم از من می‌پرسند چه برنامه‌های تلویزیونی‌ای را دوست دارم. من فقط برنامه‌هایی را نگاه می‌کنم که ضریب هوشی – مالی مرا تقویت کنند. البته وقتی حرف از تلویزیون به میان می‌آید، یکی از لذت‌بخش‌ترین تفریحات من دیدن برنامه‌های ورزشی آن است. البته اخبار و دیدگاه‌های اقتصادی، نمایش کارگاه کارآموزی خودم و گزارش‌های خبری، را هم نگاه می‌کنم. علاوه بر همه‌ی برنامه‌هایی که نگاه می‌کنید، باید هر روز مطالعه هم داشته باشید. مطالعه کردن برای هوشیار ماندن ذهنتان ضروری است.

اگر جوان هستید گمان نکنید تجربه‌ی کافی برای افکار سرمایه‌گذاری خوب ندارید. بعضی از بهترین طرح‌های من به دوران بیست‌سالگی‌ام برمی‌گردد. وقتی جوان هستید نه فقط خیلی عیب‌جو و کمال‌گرا نیستید، بلکه ممکن است افکار بکرتان با اجاره چگونه خواهد بود. بازار سهام پیچیده و موذی است و سهام‌های مختلف به‌شدت تحت تأثیر یکدیگرند. شما باید بدانید که تغییر در یک قسمت از این بازار چگونه می‌تواند کل مجموعه را تحت تأثیر قرار دهد، در غیر این صورت، زیر فشار تغییرات پیش‌بینی‌نشده له خواهید شد.

اگر در وضعیتی هستید که سرمایه‌ای در اختیار دارید (حتی موجودی اندکی حدود ده میلیون تومان) بهتر است برای سرمایه‌گذاری کردن آن با یک کارشناس یا مدیر مالی مشورت کنید. سرمایه‌گذاری کار چندان ساده‌ای نیست و کارشناسان اگر چه معجزه نمی‌کنند، اما بی‌شک بهتر از شما می‌توانند برایتان سرمایه‌گذاری کنند. آن‌ها هر روز بازار را دنبال می‌کنند، پس می‌توانید به آن‌ها اعتماد کنید. دیگر مدعیان عجیب‌وغریب و سایت‌های پول چاپ کنی را کنار بگذارید. من افراد ساده‌لوح بسیاری را می‌شناسم که خیال کرده‌اند می‌توانند از این راه میلیونر شوند، اما برعکس هر چه را هم داشته‌اند از دست داده‌اند.

من خود را سرمایه‌گذار باهوشی می‌دانم و با داشتن میلیاردها دارایی مهارت خود را در این زمینه ثابت کرده‌ام، اما حتی من هم جرات نمی‌کنم به‌تنهایی تمام موجودی‌ام را مدیریت کنم.  

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
705.۹۶ کیلوبایت
تعداد صفحات
183 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۶:۰۶:۰۰
نویسنده دونالد جی ترامپ
مترجمالهام شریف
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Trump: think like a billionaire: everything you need to know about success, real estate, and life.
تاریخ انتشار
۱۳۹۵/۱۱/۲۵
قیمت ارزی
5.۵ دلار
قیمت چاپی
23,900 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۷۰۵.۹۶ کیلوبایت
۱۸۳ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 95 مخاطب
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
پربار 🌳 (1)
5
ستاره
41 ٪
4
ستاره
36 ٪
3
ستاره
9 ٪
2
ستاره
3 ٪
1
ستاره
9 ٪
62 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

من این کتاب رو هنوز نخوندم ولی توی لیست علاقه مندی هام گذاشتم که بعداً بخرم،و یه نکته به اونایی که میخوان شخصیت نویسنده رو بکوبند بگم که علم خوب رو از هر جایی هر کسی دیدی ازش یاد بگیر حتی اگه شیطان باشه. ترامپ اگه آدم جنگ طلب هست، حقوق بشر زیر پا میکنه و از تروریست حمایت می‌کنه درست و خودم از این خصوصیاتش به شدت نفرت دارم ولی روش معاملات و مذاکرات و کسب و کارش رو خیلی دوست دارم.سعی کنید یک طرفه قضاوت نکنید.موفق باشید

4

سلام به همه ی فدیبویی های عزیز (چه سخت شد خوندن و نوشتنش 😊😄) چرا ما سعی نمیکنیم بدونیم و آگاهیمونو بالا ببریم ؟! چرا سعی نمیکنیم یاد بگیریم و یاد بدیم؟! قطعا و حتما هر مسئله و هر چیزی تو زندگی نکته ای برای یاد گرفتن داره نه!؟ من کتاب رو نخوندم پس راجع به کتاب نظری ندارم حرفم سر نظراته به نظرم خوبه راجع به یک کتاب وقتی نقد و بررسی میشه کتاب رو به چالش بکشیم و شخصیت نویسنده رو قضاوت نکنیم.

4

عرض سلام و خسته نباشید خیلی لذت بردم از خوندن این کتاب حداقلش چنتا نکته رو فهمیدم ک خیلی تو زندگیم به کار میبرم که قبلا فک میکردم درسته درحالی که نبود و کمک کرد که کمی بتونم با یک دید دیگه به زندگی نگاه کنم درضمن تو مقدمه گفته بود ک یکسری رژیم غذایی برای افراد چاق هم در آخر کتاب میگم ولی نبود چاق نیستما فقط احساس میکنم نسخه کاملش نیس..

5

عالی عالی عالی مرسی فیدیبو بقیه کتابهای ترامپ هم بیارید زود زود زود منتظرماااا

5

راستش رو بخواین مقدمه فوق العاده جذابی داشت که باعث شد بخرمش، جدا از این که الان چه شخصیتی در مورد ترامپ در نظر دارین این کتابو بخونید تا بفهمید اونقدر ها هم که فکر میکنید بی عقل و بی مخ نیست، بلکه هم باهوشه هم با تجربه و هم با تکنیک، این که در مقام رئیس جمهور امریکا این حرکات رو انجام میده به خاطر اینه که ازش میخوان و باید انجام بده!!! چون روح استعمارگر این کشور این طور میخواد!!!!

4

عاشقتم مرد 😅😅😅😅😅

4

سعی کنیم درباره دنیای اطرافمان منطقی وبدون هرگونه تعصب نگاه کنیم. ثروتمند شدن یعنی موفقیت در همه زمینه ها نه فقط صرف پولدار شدن است.

3

در یک شرکت استخراج گاز کار میکردم، یادمه یک مدیرعاملی داشتم که تو کار تقریبا تپه ن..ده باقی نگذاشته بود و تمام عادتایی که دانلد ترامپ از خودش گفت رو داشت، حالا فهمیدم که چرا باوجود جذابیت ظاهری و مهمون نوازی و چند صفت خوب دیگه، از نظر من یک مرد بشدت سطحی و بزن در رو بود. الگوی اون این کتاب بود...

4

به نظر دارن هاردی نویسنده اثر مرکب انسان موفق باید در همه‌ی ابعاد زندگی متعادل باشه ،شخصی مثل ترامپ فقط در پی ثروت اندوزی بوده و انسانیت در وجود او به کلی از بین رفته... دنیا همین نیست

4

جالب ترین چیزی که گفته درباره خوب فکر کردن برای عالی زندگی کردن است. کاش در دبیرستان یا دانشگاه چنین واحد درسی داشتیم

نمایش 52 نقد دیگر
4
(95)
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
69,900
٪30
48,930
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
چگونه مثل یک بیلیونر فکر کنید
چگونه مثل یک بیلیونر فکر کنید
دونالد جی ترامپ

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
چگونه مثل یک بیلیونر فکر کنید
٪30
چگونه مثل یک بیلیونر فکر کنید
دونالد جی ترامپ
انتشارات نسل نواندیش
4
(95)
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
69,900
٪30
48,930
تومان