0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
توقف ناپذیر باش
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب توقف ناپذیر باش

نویسنده:
نیک وویچیچ
درباره توقف ناپذیر باش

«چه چیز سد راه شما شده است؟ آمادگی دارید تا در پی معنای زندگی‌تان توقف‌ناپذیر شوید؟» این جمله از نیک وویچیچ مرد پرانگیزه و تلاشگری است که همه سدها و موانع را پشت سر گذاشته است و هیچ‌گاه توقف نکرده است. او در کتاب توقف‌ناپذیر باش راه و روشی که برای خوشبختی و آرامش خود به کار گرفته است را بیان می‌کند.

‌درباره‌ی کتاب توقف‌ناپذیر باش اثر نيک وويچيچ

کتاب توقف‌ناپذیر باش نوشته‌ی نيک وويچيچ مرد تاثیرگذار استرالیایی است که سبک زندگی او الهام‌بخش میلیون‌ها نفر در سراسر جهان است. این کتاب به نوعی شرح زندگی نیک از زبان خود اوست؛ اما نمی‌توان آن را در دسته کتاب‌های زندگینامه قرار دارد. چرا که نیک با توجه به محدودیت جسمانی که دارد در این کتاب از موفقیت‌ها، شکست‌ها و ... می‌گوید.

نیک موفقیت خود را در نیروی ایمان عملی می‌داند و در 10 بخش داستان‌ها و نمونه‌هایی از زندگی خودش و دیگران، راه‌هایی را که او را به موفقیت رساند را نشان می‌دهد. نيک وويچيچ مردی است که بدون دست و پا به دنیا آمده است. اگر بخواهیم به این موضوع روشن‌تر نگاه کنیم مشکلاتی که نداشتن دو عضو اصلی در بدن ایجاد می‌کند چیزی نیست که به طور عام بتوان از آن چشم‌پوشی کرد؛ اما نیک با چنین محدودیت ظاهری از زندگی ماجراجویانه دست نکشیده است. او اگرچه زندگی عادی خود را مانند بسیاری از مردم گذرانده است اما شرایط دشوار و ناملایماتی که او از سر گذرانده به مراتب و بی‌شک بیشتر بوده است. آنچه تا این حد باعث محبوبیت و مشهور شدن او شد، توقف‌ناپذیر بودنش و باور او به هدف‌هایش، ایمان به خود و خدا، برنامه‌ریزی و به جلو رفتن بوده است. نیک وويچيچ درباره خودش می‌نویسد «من بدون دست و پا به دنيا آمدم؛ اما هرگز در حصار شرايط خود نماندم. من به سراسر دنيا سفر می‌کنم و به میلیون‌ها نفر الهام می‌بخشم تا با ايمان، اميد، عشق و شجاعت خويش بر ناملايمات زندگي چيره شوند و به آرزوهاي خود برسند ...»

انتشارات درسا کتاب توقف‌ناپذیر باش را با ترجمه‌ی الهه صالحی عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرارداده است. آن کتاب با عناوین مختلف از سوی انتشارات‌ دیگر نیز عرضه شده است.

‌درباره‌ی نيک وويچيچ نویسنده‌ی کتاب توقف‌ناپذیر باش

نيک وويچيچ مرد موفق و تاثیرگذار استرالیایی با شهرت جهانی است. او ظاهرا از نظر جسمی شبیه انسان‌های معمولی نیست چرا که از زمان تولد به سندرم تترا-آمیلیا مبتلا بود و از داشتن دست و پا در زندگی محروم بوده است؛ اما داستان زندگی او اگرچه شروعی تکراری داشته اما در میان می‌بینیم که او تحول عظیمی در زندگی خود به وجود آورد.

او در زمان کودکی افسردگی شدید پیدا می‌کند؛ اما وجود زائده کوچکی که جای پای در بدن او وجود داشت و کمک‌های فراوان مادرش یاد می‌گیرد که مهارت‌ها و توانایی‌هایی کسب کند. او کم‌کم یاد می‌گیرد که از پای کوچکش برای نوشتن، تایپ کردن، بازی کردن و ... استفاده کند.

او در دبیرستان با عضویت در یک گروه خیریه شروع به جمع‌آوری اعانه کرد و از آن به بعد به کارهای عام‌المنفعه رو آورد.

او در 21 سالگی تحصیلات آکادمیک خود را از دانشگاه گریفیت با دو مدرک لیسانس در رشته‌های حسابداری و برنامه‌ریزی مالی به پایان رساند. نیک سخنران انگیزشی است و بیشتر سخنرانی‌هایش برای دانش آموزان، نوجوانان و افراد متخصص هستند. نیک مدیر موسسه «زندگی بی حد و مرز» است و تا امروز به بیش از 60 کشور دنیا سفر کرده و برای میلیون‌ها انسان سخنرانی کرده و الهام‌بخش آن‌ها بوده است. او همچنین در برنامه‌های تلوزیونی، رادیویی و مصاحبه‌های گوناگون شرکت کرده است.

در سال 2009 هم نیک در فیلمی به نام سیرک پروانه به کارگردانی جاشوا ویگل بازی کرد. این فیلم در نهایت موفق به دریافت جوایز زیادی شد.

او در کتاب خود زندگی بی حد و مرز می‌گوید: من بدون دست و پا به دنیا آمدم اما هرگز در حصار شرایط خود نماندم. من به سراسر دنیا سفر می‌کنم و به میلیون‌ها نفر الهام می‌بخشم تا با ایمان، امید، عشق و شجاعت خویش بر ناملایمات زندگی چیره شوند و به آرزوهای خود برسند.

او هم‌اکنون یکی از افرادی است که با کتاب‌ها و سخنرانی‌های خود توانسته بسیاری از افراد را به زندگی امیدوار کند. نیک جزو بهترین سخنرانان در حوزه موفقیت در دنیا محسوب می‌شود و موسسه زندگی بدون دست و پا را که در زمینه موفقیت و امیدبخشی فعالیت دارد اداره می‌کند.

مروری بر فصل‌های کتاب توقف‌ ناپذير باش

1. ایمان در عمل

 ۲. افتادن و برخاستن

٣. کار دل

۴. زندگی سراسر شور و هدف

۵. جسم ضعیف، روح قوی

۶. پیروزی بر جنگ‌های درون

۷. جنگیدن با بی‌عدالتی

۸. رها کنید تا بالاتر بروید

۹. بذر نیکی بپاشید

۱۰. زندگی متعادل

چرا باید کتاب توقف‌ناپذیر باش را بخوانیم

کتاب توقف‌ناپذیر باش در دسته‌ی کتاب‌های قدرت ایمان در عمل قرار دارد و مناسب برای گروه سنی بزرگ‌سال است. تعداد صفحات نسخه‌ی چاپی کتاب 264 صفحه است که با مطالعه‌ی روزانه 20 دقیقه می‌توانید این کتاب را در 13 روز بخوانید. کتاب توقف‌ناپذیر باش جزو کتاب‌هایی با موضوع قدرت ایمان، انگیزه و امیدبخشی است. این کتاب برای افرادی که وقت بیشتری برای مطالعه دارند و می‌خواهند در زمینه‌ی قدرت ایمان در عمل زمان بیشتری را به مطالعه اختصاص دهند انتخاب مناسبی است. نیک در این کتاب سعی کرده تا به مخاطب خود بگوید: «هر مذهبی که داشته باشید، نباید تصور کنید که صرفا اعتقاد داشتن به چیزی کافی است. شما می‌توانید به رؤیاهایتان اعتقاد داشته باشید ولی برای تحقق بخشیدن به آن‌ها باید عمل کنید. شما می‌توانید به استعداد و توانایی‌هایتان ایمان داشته باشید اما اگر آن‌ها را پرورش ندهید و به‌کار نگیرید، چه فایده‌ای دارند؟».

‌در بخشی از کتاب توقف‌ناپذیر باش می‌خوانیم

درک مفهوم تسلیم می‌تواند برای بسیاری از ما مشکل باشد چون بیشتر ما آن را هم ردیف و همتراز شکست، صرف‌نظر کردن یا جا زدن می‌دانیم. وقتی خانم و آقای اسکینر برای دنبال کردن برنامه‌های بزرگ خداوند تسلیم نقشه‌های اولیه‌ی خودشان و ساختن آن کلیسای کوچک در اوگاندا شدند، از هیچ‌چیز صرف نظر نکردند مگر از تصوراتی که ذهنشان را کنترل می‌کرد. آن‌ها متوجه شدند خداوند قادر و توانا نقشه‌ای بزرگ‌تر برایشان دارد، چیزی فراتر از تمام برنامه‌هایی که در کانادا به ذهن آنان می‌رسید.

جا زدن می‌توانست معنی‌اش این باشد که افريقا و میلیون‌ها نیازمند را رها کنند. در عوض، پذیرفتند که خداوند قادر مطلق بهتر از آن‌ها می‌داند. آن‌ها به پروردگار اعتماد کردند و گفتند: «ما نمی‌دانیم چطور امکان دارد آنچه را تو می‌خواهی انجام دهیم، اما به تو اعتماد و ایمان داریم و به اتکای دانایی و توانایی تو تسلیم آنچه برایمان در نظر گرفته‌ای، می‌شویم.»

بی‌شک شما هم باید در زندگی‌تان تسلیم شدن را تمرین کنید. وقتی زمانی رسید که مجبور به تسلیم شديد، فکر کارهایی را که از توان شما خارج است، از سر بیرون کنید و در عوض بر به کارگیری نهایت تلاشتان تمرکز کنید. گام به گام پیش بروید، از تمام نعمت‌هایی که خداوند در اختیارتان قرار داده است، از استعدادها و مهارت‌ها و نیروی عقلتان کمک بگیرید. احتمالا قبلا هم بدون اینکه درباره‌اش فکر کنید چنین کاری کرده‌اید. شاید مجبور شدید به دلیل مشکلات اقتصادی تغییر شغل دهید یا اصلا کارتان را از دست دادید. شما جا نزديد، بلکه فقط شرایطی را که ورای اختیارات شما اوضاع را تغییر داده بود، پذیرفتید. برنامه‌هایتان را مطابق فرصت‌ها و امکانات موجود تنظیم کردید و بعد با اعتماد به نفس و اطمینان از توانایی‌تان برای ماندن و ترقی کردن پیش رفتید. آنچه برای شما پیش می‌آید به اندازه‌ی واکنشی که نشان می‌دهید اهمیت ندارد.

آنچه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب توقف‌ناپذیر باش اثر نيک وويچيچ بود. خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی قدرت ایمان در عمل می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۵۰ مگابایت
تعداد صفحات
264 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۸:۴۸:۰۰
نویسندهنیک وویچیچ
مترجمالهه صالحی
ناشرانتشارات درسا
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Unstoppable: the incredible power of faith in Action.
تاریخ انتشار
۱۳۹۵/۰۱/۳۱
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۵۰ مگابایت
۲۶۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.3
از 5
براساس رأی 31 مخاطب
5
ستاره
74 ٪
4
ستاره
9 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
16 ٪
14 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

نیک وی آچیج حقیقتا مردی الهام بخش است او فردی است که به خاطر رسیدن به چیزهایی که برای مردم عادی بدیهی است نهایت تلاشش را کرده و خوشبختی که دارد از بسیاری از انسان های از لحاظ جسمانی سالم بیشتر است. اگر ویدئو های او را دیده باشید و با شخصیتش آشنا باشید لذت خواندن این کتاب را دوچندان احساس خواهید کرد.

4

با کتابهای انگیزشی دیگه خیلی فرق داره. به عقیده نویسنده شما با ایمان به خدا و قدرت خدا میتونین هرچیزی رو رقم بزنین.فقط کافیه هدفتون رو بدرستی شناسایی کنین و فلسفه وجودیتون در این دنیای مادی رو بفهمین.سختی ها و رنج ها برای قوی شدن ما لازمن در مقابل اونها ضعیف نباشیم و خودمون رو نبازیم همه برای دادن درسهایی به ما رخ میدن

5

سلام?این کتاب و سخنرانی های این نویسنده انگیزشی و واقعا عالی هستند . ایشون فرد باارزشی هستند و صحبت های ایشون باعث ایجاد انرژی و اراده قوی در من میشه .

5

مطالعه این کتاب برای همه افراد لازم است. زیرا دیدگاه نو و زیبا نسبت به آفریدگار و زندگی می آفریند.

5

من کتاب زندگی بی حد مرز رو از ایشان خوندم و واقعا بی نظیر بود ^_^

5

محشره این کتاب هر کی نخونه بدچیزیو از دست داده

5

سلام خسته نباشی عالی خیلی خوبه دست درد نکنه با تشکر همه شما

5

عالی بود با صفحات کتاب اشک ریختم ى تاثیر خیلی عمیقی رو من گذاشت

4

لطفا یه دفعه کتاب رو بخونید.جالب بود!

5

کتاب انگیزشی مناسبی بود ارزشش و داشت

نمایش 4 نقد دیگر
4.3
(31)
40,000
٪50
20,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
توقف ناپذیر باش
٪50
توقف ناپذیر باش
نیک وویچیچ
انتشارات درسا
4.3
(31)
40,000
٪50
20,000
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر