0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
قدرت اراده

معرفی، خرید و دانلود کتاب قدرت اراده

دامیز
نویسنده:
فرانک رایان
درباره قدرت اراده

بارها شنیده‌ایم که تقویت قدرت اراده مشابه تقویت عضله‌های بدن است. اما آیا افزایش قدرت اراده آموختنی است؟ بله تحقیقات اثبات کرده‌اند همانگونه که ورزشکاران، هرروز قبل از یک مسابقه بزرگ به تمرین بدنی می‌پردازند، شما نیزمی‌توانید قدرت اراده‌تان را با تمرین تقویت کنید. کتاب قدرت اراده نوشته فرانک رایان ابتدا به شناخت و تعریف قدرت اراده می‌پردازد و دستورالعمل‌های کارآمد برای تقویت اراده پیشنهاد می‌دهد.

‌درباره‌ی کتاب قدرت اراده اثر فرانک رایان

کتاب قدرت اراده با عنوان اصلی «willpower» برای اولین بار در سال 2014 منتشر شد. این کتاب مجموعه‌ای از راهکارها، تکنیک‌ها و اطلاعات مهم را درباره‌ی نحوه عملکرد اراده در مخاطب ارائه می‌دهد. درون مایه‌ی اصلی این کتاب، آموزش مهارت‌های اصلی قدرت اراده از طریق تمرین و کمک به تقویت اراده است. به این ترتیب با مطالعه می‌توانید برعادات نامطلوب خود غلبه کنید و انرژی خود را به سمت خواسته‌ها و اهداف واقعی خود سوق دهید.مطالب این کتاب بر اساس جددیترین یافته‌های علم روانشناسی و علوم ذهنی است و روش‌های کاربردی و عملی را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد.

فرانک رایان در هنگام نگارش این اثر کوشیده است از بیان راهکارهای کلیشه‌ای و بی‌فایده دوری کند. او خود را جای خواننده‌ی کتاب قرار داده است تا شکست‌ها و موفقیت آنها را در ارتباط با قدرت اراده از نزدیک لمس کند و کارآمدترین روش‌های تقویت اراده را به آنها بیاموزد. این کتاب جدیدترین پیشرفت‌ها را در زمینه اراده و قدرت بالای مغز بیان می‌کند و راهکارهای نوین برای تقویت آن ارائه می‌دهد. کتاب قدرت اراده زبانی ساده و صمیمی دارد و هر مخاطبی می‌تواند به آسانی با آن ارتباط برقرار کند. مفاهیم مهم در این کتاب به صورت نکته و با علامت مشخص بیان شده است. هر یک از تحقیقات علمی را می‌توانید دریک کادر مشخص مطالعه و در انتهای هرفصل با تکرار تمرین‌ها، اراده خود را تقویت کنید

مروری بر فصل‌های کتاب قدرت اراده

فصل اول:همه چیز درباره‌ی قدرت اراده

فصل دوم: شما و قدرت اراده

فصل سوم: پرورش قدرت اراده: کارگاه قدرت اراده

فصل چهارم: تمرکز بر یک هدف

فصل پنجم: آگاهی از طولانی بودن هدف

فصل ششم: محرک‌های خود را بشناسید؛ چو دانی، توانی

فصل هفتم: در هنگام شکست با خود مهربان باشید

فصل هشتم: پاداش دادن به خود در طول مسیر

فصل نهم: تداوم پیشرفت

فصل دهم: افزایش و حفظ خوش‌بینی واقع‌بینانه

فصل یازدهم: ایجاد سبکی از زندگی که قدرت اراده را افزایش می‌دهد

فصل دوازدهم: ده دانستنی درباره قدرت اراده

فصل سیزدهم: روش‌هایی برای حمایت از قدرت اراده

‌درباره‌ی فرانک رایان نویسنده‌ی کتاب قدرت اراده

فرانک رایان مشاور روانشناس بالینی و شناخت‌درمانی است. او استادیار افتخاری علوم مغزی در گروه پزشکی کالج امپریال لندن است و بر حوزه فرایندخای شناختی و رفتاری و کنترل امیال و غرایز پژوهش‌های گسترده‌ای انجام داده است. او کتاب قدرت راداخ به رشته تحریر درآورده و انتشارات دامیز آن را منتشر کرده است.

ترجمه‌ی کتاب قدرت اراده به فارسی

انتشارات آوند دانش کتاب قدرت اراده را با ترجمه‌ی پروانه شاهین نژاد عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرارداده است. آوند دانش ناشر رسمی انتشارات دامیز و وایلی در ایران است.

چرا باید کتاب قدرت اراده را خواند؟

کتاب قدرت اراده در دسته‌ی کتاب‌های خودیاری و بهبود مهارت‌های فردی قرار دارد.

کتاب قدرت اراده مناسب برای گروه سنی بزرگ‌سال است.

تعداد صفحات نسخه‌ی چاپی کتاب 192 صفحه است که با مطالعه‌ی روزانه 20 دقیقه می‌توانید این کتاب را در 9 روز بخوانید. کتاب قدرت اراده حجم اندکی دارد و برای افرادی که وقت کافی برای خواندن کتاب‌های طولانی را ندارند و قصد دارند کتابی مختصر با موضوع خودیاری و بهبود مهارت‌های فردی را بخوانند مفید خواهد بود.

‌در بخشی از کتاب قدرت اراده می‌خوانیم

قدرت اراده، انسان را موجودی با ادراک و هدفمند تعریف می‌کند. هیچ موجود زنده‌ی دیگری سیستم ذهنی و انگیزه برای حفظ اهداف ارزش‌مند یا رویاها را برای سال‌ها، دهه‌ها یا شاید سراسر عمر ندارد. حتی وقتی موردی اجتناب‌ناپذیر اتفاق می‌افتد، ما با به‌کارگیری اراده به مسائل می‌پردازيم. با این اطمینان که قدرت اراده از ما قوی‌تر است؛ البته در بیشتر مواقع، زیرا همان‌طور که وکلا می‌گویند، وقتی اراده وجود داشته باشد، راه گریزی هم هست!

تناسب‌اندام مغز برای افزایش قدرت اراده ضروری است

مغز انسان پیچیده‌ترین سیستم در جهان است. اين سیستم به این درجه از پیچیدگی تکامل یافته تا قادر به انحام کارهای ساده‌ای باشد: شروع و تداوم اعمال هدفمند و می‌آید؛ اما همه‌ی ما موجوداتی هستیم که دوره‌ای عمل می‌کنیم، گاهی پیش می‌رویم و گاهی از حرکت باز می‌ایستیم!

مغز شما می‌تواند به میزان زیاد، تصاویر ذهنی کاملی را تجسم کند که دستور آن‌ها را مرکز کنترل و فرمان مغز صادر می‌کند. مغز شما طوری تکامل یافته که وقتی بین چند گزینه تصمیم می‌گیرید یک کار ر انتخاب کرده و انجام دهید. می‌تواند نقشه‌ی ذهنی نتیجه‌ی آن کار را در آینده طراحی کند. این قابلیت پیش‌بینی و ترسیم آینده یکی از مهم‌ترین روش‌هایی است که نیروی مغزتان بااستفاده از آن، قدرت اراده‌تان را حمایت می‌کند. رایج‌ترین چالشی که قدرت اراده‌تان با آن روبه‌روست، تصمیم‌گیری درباره‌ی انتخاب یک پاداش کمتر و فوری مثل پرخوری یا سرزدن به وبگاه جذابی که دوست دارید در مقابل ترسیم آینده‌ای نه چندان دور یا دور با کالری کمتر و راندمان بیشتر و موفقیت در محل کار است.

همان‌طور که اینجا نشسسته‌ام فکر یک فنجان قهوه‌ی دیگر به سرم می‌زند. بعد متوجه می‌شوم که فقط چند صد کلمه از این فصل را نوشسته‌ام و با خودم قراری می‌گذارم: دویست کلمه‌ی دیگر می‌نویسم و بعد از آن یک فنجان قهوه می‌خورم. مغز من و شما همیشه دلال این‌چنین معاملاتی است. گرچه شاید این معامله خیلی معمولی و پیش‌پاافتاده به‌نظر برسد، مغز من مجبور است کاری کند تا متمرکز باقی بمانم. فرییندگی یک استراحت کوتاه و یک فنجان قهوه باید به‌ طور موقت نادیده انگاشسته شود و ارزش هدف دوردست‌تر که تمام‌کردن این فصل و کتاب در زمان مقتضی است؛ تقویت شود.

آن‌چه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب قدرت اراده اثر فرانک رایان بود.خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی خودیاری و بهبود مهارت‌های فردی می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
pdf
حجم
2.۱۸ مگابایت
تعداد صفحات
196 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۶:۳۲:۰۰
نویسندهفرانک رایان
مترجم پروانه شاهین نژاد
ناشرانتشارات آوند دانش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Willpower For Dummies
تاریخ انتشار
۱۳۹۵/۰۸/۲۴
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
25,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
pdf
۲.۱۸ مگابایت
۱۹۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.9
از 5
براساس رأی 89 مخاطب
پربار 🌳 (1)
گیرا 🧲 (1)
5
ستاره
44 ٪
4
ستاره
29 ٪
3
ستاره
8 ٪
2
ستاره
5 ٪
1
ستاره
11 ٪
38 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

مهمترین نکته ای که از این کتاب برداشت کردم این بود که اراده یک منبع محدود هست و اگر بخواهیم روی موارد متعدد استانداردهای خیلی سختگیرانه تعیین کنیم، به خستگی تصمیم گیری و اراده مبتلا می شویم. این کتاب روش های بکارگیری هوشمندانه از این منبع محدود را آموزش می دهد.

5

خیلی کتاب خوبی بود. دامیز ها راهنمای قدم به قدم و کاملی هستند. حتما اگر به توصیه‌هاش عمل بکنید نتیجش رو خواهید دید.

4

کتاب‌های فور دامیز جدا از کارگشا بودن و سادگیشون به نوعی طرح شدن که خارج کردنشون رو از حالت پی‌دی‌اف غیرممکن میکنه. در کل کتابای فور دامیز برای شروع هر حوزه‌ای بی‌نظیر و به شدت کاربردی هستن. تشکر ویژه از انتشارات آوند دانش.

4

خواهشا کتابو از حالت pdf خارج کنید چشم آدمو داغون میکنه سری خسته میشی تایپش کنین لطفا

5

من حدود چهل صفحه رو خوندم یکم تکرار مطالبی حقیقتا توش هست ولی احتمالا سر همین تکرار و ایناست که نتیجه رو میشه فهمید چندتا هم راهکار تا الان دیدم که بهبود دیدم توش پس پنج ستاره ?

4

بقول دوستان بیشتر شبیه یک مقاله بود در این باره که " اراده به چه معناست؟"... فکر میکردم میتونست بهتر از این حرفا باشه !

5

برای من همیشه سوال بود چرا گاهی اوقات ضعیف عمل میکنم .مطالعه این کتاب آگاهی بهم داد و متوجه بعضی نقطه ضعف هام شدم ....

3

فکر میکنم ۱۰ تومن واسه کتاب pdf کمی زیاد باشه

4

اصلا عملی نبود. بیشتر شبیه یک تحقیق مدرسه ای درباره اراده بود :(

5

دامیز ها خیلی عالی هستند و این کتاب هم عالیه روش های مفیدی برای افزایش اراده ارائه کرده. بسیار کاربردی و مهم

نمایش 28 نقد دیگر
3.9
(89)
پربار 🌳 (1)
28,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
قدرت اراده
قدرت اراده
دامیز

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
قدرت اراده
قدرت اراده
دامیز
انتشارات آوند دانش
3.9
(89)
پربار 🌳 (1)
28,500
تومان