0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
قدم به قدم با برترین نمونه تجارت الکترونیک Amazon.com
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب قدم به قدم با برترین نمونه تجارت الکترونیک Amazon.com

نویسنده:
ربکا ساندرز
درباره قدم به قدم با برترین نمونه تجارت الکترونیک Amazon.com

امروزه یکی از مهم‌ترین راه‌های موفقیت در کسب و کار به ویژه کسب و کارهای اینترنتی و آنلاین استفاده از تجربیات و مسیری است که سایت‌های بزرگ جهانی آن را طی کرده‌اند. هیچ کسب و کاری از روز اول بزرگ و مشهور نبوده است اما این که چطور و از چه مسیری به این جایگاه فعلی رسیده باشد در موفقیت حال حاضر آن بسیار مهم است. به همین دلیل مشاوران و کارآفرینان بزرگ جهان همواره توصیه می‌کنند برای داشتن تجربه کاری از تجربیات دیگران استفاده کنید. وب سایت آمازون یکی از سایت‌های معروف بزرگ در سطح جهانی است که ابتدا کار خود را با فروش کتاب آغاز کرد اما رفته رفته تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین سایت‌های بزرگ خرده‌فروشی در جهان تبدیل شد. کتاب قدم‌به‌قدم با برترین نمونه تجارت الکترونیک آمازون نیز مسیر موفقیت این سایت را بررسی کرده است تا با خواندن آن بتوانید از الگوها و مسیر این شرکت بزرگ در جهت موفقیت خود استفاده کنید.

درباره کتاب قدم به قدم با برترین نمونه تجارت الکترونیک آمازون

کتاب قدم به قدم با برترین نمونه تجارت الکترونیک آمازون نوشته‌ی ربکا ساندرز کتابی است با موضوع موفقیت در کسب و کارهای آنلاین و بررسی بهترین نمونه‌ی جهانی آن یعنی وب‌سایت آمازون. نویسنده در این کتاب سایت‌های موجود در وب را که توانسته‌اند در سطح جهان موفق و مطرح شوند را معرفی می‌کند. در ادامه و در تمرکز اصلی این کتاب آشنایی با رمز و رازهای تجارت الکترونیکی که بر مدیریت این سایت‌ها وجود دارد بررسی و مطرح می‌شوند. یکی از معروف‌ترین و پررونق‌ترین سایت‌های جهان که الگوی مناسب و اصلی این کتاب در نظر گرفته شده، سایت آمازون است. ساندرز در ده فصل توضیح می‌دهد که چطور جف بیزاس بنیان‌گذار سایت موفق Amazon.com به دلیل شناخت از وب و کاربران آن، توانسته است به جایگاه امروزی خود برسد و میلیون‌ها بازدیدکننده و خریدار داشته باشد. در کتاب حاضر قدم به قدم با مراحلی که جف بیزاس برای تاسیس و گسترش سایت آمازون طی کرده است و آن را تبدیل به بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین جهان نموده است آشنا خواهید شد. نویسنده این کتاب را تنها به شکل معرفی یک بیزنس تالیف نکرده بلکه در هر فصل راهکارها و الگوهایی را برای رونق کسب و کار اینترنتی ارائه می‌کند تا افرادی که در این حوزه وارد شده‌اند اما هنوز به جایگاه مورد دلخواه خود نرسیده‌اند بتوانند با استفاده از این مطالب و تجربه‌هایی که آمازون برای موفقیت داشته به نفع خود استفاده کنند.

کتاب حاضر در ایران با ترجمه‌ی شهروز فرهنگ از سوی انتشارات کلید آموزش منتشر و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

مروری بر فصل‌های کتاب قدم به قدم با برترین نمونه تجارت الکترونیک

مقدمه
پیشگفتار: سام والتون وب

فصل یک زندگی و تنفس در هوای تجارت

فصل دو محل کار خود را با موسسین پر کنید

فصل سه تمرکز
فصل چهار سایت را نامگذاری کنید

فصل پنج با عرضه ارزش‌های بزرگ مشتریان را جلب کنید
فصل شش موقعیتی شکست‌ناپذیر ایجاد کنید

فصل هفت همیشه مشتاق باشید

فصل هشت به تکنولوژی متکی باشید

فصل نه ابتکار و اقتباس آگاهانه

فصل ده رشد به بهترین وجه

چرا باید کتاب قدم به قدم با برترین نمونه تجارت الکترونیک را خواند

کتاب قدم به قدم با برترین نمونه تجارت الکترونیک کتابی در حوزه کسب و کار، با ترجمه‌ی روان به فارسی است که می‌تواند شما را در سیر و موفقیت شغلی خود کمک کند. اگر قصد دارید کس ب و کار آنلاین راه اندازی کنید اما هنوز نیاز به مشاوره و مطالعه در این زمینه دارید این کتاب انتخابی مناسب و ایدئال برای شما خواهد بود.

  • کتاب قدم به قدم با برترین نمونه تجارت الکترونیک مناسب برای گروه سنی بزرگسال است.
  • تعداد صفحات نسخه‌ی چاپی کتاب 228 صفحه است که با مطالعه‌ی روزانه 20 دقیقه می‌توانید این کتاب را در 10 روز بخوانید.
  • کتاب قدم به قدم با برترین نمونه تجارت الکترونیک جزو کتاب‌های حجیم و بلند با موضوع آینده‌نگری و کسب و کار آنلاین است. این کتاب برای افرادی که وقت بیشتری برای مطالعه دارند و می‌خواهند در زمینه‌ی موفقیت زمان بیشتری را به مطالعه اختصاص دهند انتخاب مناسبی است.

در بخشی از کتاب قدم به قدم با برترین نمونه تجارت الکترونیک می‌خوانیم

این رؤیای جف بیزاس است که شرکت را در مرکز توجه قرار داده است. همچنین رؤیای اوست که همراه دستیابی به اطلاعاتی در مورد مشتریان، این توانایی را در سازمان ایجاد کرده که اگر نتوانست فرصت‌ها را تعریف کند، دست‌کم آن‌ها را تعیین کند و نه این که تنها بر اثر فشارهای ناشی از رقابت به حرکت واداشته شود. در حالی که به نظر می‌رسد بیزاس از یک تجارت در وب به تجارتی دیگر حرکت می‌کند و باز هم به یکی دیگر، حقیقت این است که هدف همچنان ثابت مانده است: جلب هر چه بیشتر بازدیدکنندگان وب برای خرید محصولات و خدماتی که مناسب خریداری از وب هستند. او برای این کار مجبور است: و فروشگاه‌های مجازی را که پیشتر محصولات مناسبی برای فروش به خریداران مورد نظر تهیه کرده‌اند، شناسایی کند و پیوندهایی در سایت خود برای مراجعه به آن‌ها قرار دهد؛ و سایت‌های پر رفت و آمد و شلوغ را شناسایی و با آن‌ها شراکت کند (از طريق خریدن، مشارکت یا موافقت‌نامه)؛ یا از آن‌ها سرمشق بگیرد و با آن‌ها رقابت کند. به انواع محصولاتی که اکنون در آمازون در دسترس هستند، توجه کنید. پیش از راه‌اندازی آمازون، بیزاس، لیستی از ۲۰ قلم کالا را اعلام کرد. میدانیم که علاوه بر کتاب و ویدئو و سی دی، حتما نرم افزار و سخت افزار کامپیوتری هم یافت می‌شود؛ اما دارو، حیوانات خانگی و وسایل مربوط به آن‌ها، همچنین خواربار را هم خواهید دید. اگر سایت eBay ترافیک سنگینی را به خود جلب کرده، پس افزودن حراجی به آمازون هم ضروری است؛ اگر چه با این کار، یک رقیب عمده‌ی دیگر - که تجاربی در وب دارد - به رقبای آن افزوده می‌شود.

آنچه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب قدم به قدم با برترین نمونه تجارت الکترونیک اثر ربکا ساندرز بود. خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی کسب و کار می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
pdf
حجم
5.۷۲ مگابایت
تعداد صفحات
228 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۷:۳۶:۰۰
نویسندهربکا ساندرز
مترجمشهروز فرهنگ
ناشرانتشارات کلید آموزش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Business the Amazon.com way: secrets of the world's most astonishing web bisiness
تاریخ انتشار
۱۳۹۵/۰۸/۲۳
قیمت ارزی
2.۵ دلار
قیمت چاپی
14,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
pdf
۵.۷۲ مگابایت
۲۲۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.9
از 5
براساس رأی 14 مخاطب
5
ستاره
28 ٪
4
ستاره
50 ٪
3
ستاره
14 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
7 ٪
6 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

سلام و خسته نباشید من این کتاب خریدم ولی فقط نسخه نمونه واسه من قابل دریافت هستش لطفا راهنمایی کنید

4

خوبه میشه لطف کنید کتابهای مورد علاقه بیل گیتس و زاکر برگ رو هم ترجمه کنید مرسی

4

وب بود ولی ولی برا من سر فصل نداره فقط میشه از پایین ورق زد

5

کتاب خوبیه برای الگو برداری و خود ساختگی

4

عالی

4

محشر

3.8
(16)
9,000
٪50
4,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
قدم به قدم با برترین نمونه تجارت الکترونیک Amazon.com
٪50
قدم به قدم با برترین نمونه تجارت الکترونیک Amazon.com
ربکا ساندرز
انتشارات کلید آموزش
3.8
(16)
9,000
٪50
4,500
تومان